Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 20:49 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik snap alleen niet echt wat de gesprekken tussen Sam en Nikkita te maken hebben met het gerucht dat Sam Corey uit Bioweapon wilde kicken. Waarom loopt Sam dan te whinen dat hij het allemaal zat is en geen hardstyle meer wil produceren enz?

Denk dat dat een financiƫle kwestie is. Misschien had ie een meerjarendoel voor ogen, waarbij hij de bekendheid van zijn alias zou gebruiken om te beginnen met een ander muziekgenre. (Zie Showtek, maar dan iets minder subtiel gedaan, en met ruzie) :P

Maar is het niet verstandig hier een apart topic over te maken? Ik denk dat het anders voorlopig even nergens anders meer over gaat dan dit onderwerp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 20:57 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Heb t even door gelezen, maar wat een raar verhaal.

Kan er geen touw aan vastknopen

dit dus, dat ze straks maar een 'persbericht' eruit gooien, maar laten we indd maar weer ontopic gaan

Wist je dat de nieuwe TBY - Vanilla Sky gaat heten?
Bron: TBY twitter naar Isaac
Citaat:
@djisaac I dont wanna auto-promote myself, but TBY 'Vanilla Sky' is truly my love atm. So that's my weekend track! :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:05 

Hardtraxx Addict

Dat ene fotoalbum is leeg, maar gelukkig hebben we de foto's nog! (Of ik althans)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:07 

Donateur

algemeen/het-grote-bioweapon-ruzie-topic-t17903.html ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:28 

Artiest

Thanks, whoever re-uploaded it.

I don't know how it was deleted, I might have linked to the wrong album that had the deletion link...

And yeah, I know I am a retarded train wreck, a slut, whatever. I don't care what people think, I'm just tired of holding people's dirty laundry, and them (Q-dance/MYD) using my dead friend to insult me when I'm the least of the problems in this situation.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:30 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/het-grote-bioweapon-ruzie-topic-t17903.html ;)

Waarom is deze weer dicht gegaan? Heeft Scantraxx gemaild? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:31 

Hardtraxxer

Taxi schreef:
dawasiknie schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/het-grote-bioweapon-ruzie-topic-t17903.html ;)

Inderdaad, vraag het me ook af. Zie het probleem niet van de thread.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:32 

Hardtraxx Beheerder

TBA schreef:
Taxi schreef:
dawasiknie schreef:

Staat er toch bij waarom ie dicht is? Vorige topic is om dezelfde reden gesloten. Wacht gewoon op een statement van de heren zelf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:34 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
Staat er toch bij waarom ie dicht is? Vorige topic is om dezelfde reden gesloten. Wacht gewoon op een statement van de heren zelf :thumbup:

En naam die Hardtraxx hoog te houden heeft, heeft dat er iets mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:35 

Hardtraxx Beheerder

Taxi schreef:
Jor-D schreef:

:yawn: Lees nou gewoon wat er staat. That's all. Als jij er wat anders bij denkt: veel plezier in je eigen wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:36 

Hardtraxxer

Taxi schreef:
Jor-D schreef:

Net alsof Jor-D daar antwoord op gaat geven haha, laten we maar weer on-topic gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:36 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:

Hoe hoog schat je de kans in dat er een verklaring van hun kant komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

nikkita schreef:

Afbeelding

Ok, who's Mikey?
And I assume PaulCompy is talking about Sam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:40 

Donateur

TBA schreef:
Taxi schreef:
dawasiknie schreef:

Ik ook niet. Speculeren doen we toch. En dan kan je d'r beter een eigen topic voor aanmaken dan hier pagina's lang erover te lullen.
Bovendien lijkt me dit allemaal behoorlijk duidelijk en een officieel statement wordt alleen maar lachwekkend als ik dit allemaal zo lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:42 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ok, who's Mikey?

Als ik naar z'n achtergrond op z'n Twitterprofiel kijk iemand van Make you dance. Dacht dat een topic erover een avond verveling tegen zou gaan. :cry:

Afbeelding

[edit] Excuus, dacht dat je die Paul bedoelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:43 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
nikkita schreef:

Afbeelding

Ok, who's Mikey?
And I assume PaulCompy is talking about Sam?

Ik denk dat Mikey de overleden vriend van Nikkita is, en ja hij praat over Sam
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:43 

Hardtraxxer

Mikey was een goeie vriend van Nikkita die is overleden. Samen deden ze het 'mistigris' project. Verder is die Paul Cordrey een booking agent van MYD.

@Hierboven, hij praat niet over Sam, hij praat over Nikkita. Die Paul is een vriend van Sam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:45 

Donateur

Volgens mij praat ie over Nikkita, aangezien zij aangeeft dat ze door Q/MYD over haar overleden vriend wordt beschuldigt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:47 

Hardtraxxer

TBA schreef:
Mikey was een goeie vriend van Nikkita die is overleden. Samen deden ze het 'mistigris' project. Verder is die Paul Cordrey een booking agent van MYD.

@Hierboven, hij praat niet over Sam, hij praat over Nikkita. Die Paul is een vriend van Sam.

Wacht? Mikey was dus goed bevriend met Nikkita, terwijl die Paul Cordrey (namens Mikey, die overleden is) nu slecht praat over Nikkita? Ik snap er geen hol van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:47 

Hardtraxxer

Ebbie schreef:
TBA schreef:

Wacht? Mikey was dus goed bevriend met Nikkita, terwijl die Paul Cordrey (namens Mikey, die overleden is) nu slecht praat over Nikkita? Ik snap er geen hol van.

Ja Mikey en Nikkita waren beste vrienden oid, en die Paul loopt gewoon een beetje rellen te schoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:48 

Hardtraxxer

Ah zo, oke.. Nouja, laat al die Aussie's rotten ofzo, ze verneuken de hele scene op deze manier, met uitzondering van TS dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:50 

Hardtraxx Addict

Ebbie schreef:
Ah zo, oke.. Nouja, laat al die Aussie's rotten ofzo, ze verneuken de hele scene op deze manier, met uitzondering van TS dan.

Haha en Nitrouz en S-Dee? Haha het is alleen Bioweapon hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:51 

Hardtraxxer

Taxi schreef:
Ebbie schreef:

Ik heb het over Bioweapon, Nikkita, en die gast van MYD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:52 

Artiest

Dan ga ik hier verder met het hele gesprek.
Als je dit zo leest weet ik ook waarom Nikkita er opeens besloot tussen uit te gaan, al die gesprekken zullen vast deprimerend zijn geweest en manipulatieve zinnetjes in het gesprek zullen hebben geholpen met de keuze. Scantraxx heeft het over zichzelf afgeroepen, het was een kwestie van tijd voor er dingen zouden uitlekken (eerst iemand die dichtbij Bioweapon staat met het verhaal v.d. ruzie en nu dit gesprek). Zonde dat zo'n man dan geen hart heeft voor de muziek, maar wel gewoon aan de top staat. Ga dan gewoon weg, als je het niks vindt ga je toch naar huis en verder met je leven. Dit schiet zo niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:52 

Hardtraxx Addict

Ebbie schreef:
Taxi schreef:
Ebbie schreef:

Ik heb het over Bioweapon, Nikkita, en die gast van MYD.

Die gast van MYD komt uit de UK, en Nikkita komt uit Canada.
Vorige  1 ... 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen