Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:46 

Artiest

Titatovenaar schreef:
Het is pas hypocriet dat jullie allemaal zo snel een oordeel vellen. Ik zeg niet dat het niet waar is wat daar staat, maar jullie lezen een berichtje en nemen alles meteen als waarheid terwijl jullie nog niet eens een kwart van het hele verhaal kennen en nu al mensen veroordelen.

Nogmaals, ik zeg niet dat het verhaal niet klopt maar sommige dingen die ik hier teruglees slaan gewoon totaal nergens op... :thumbdown:

Precies zoals Tita zegt :) Degene die er verantwoordelijk voor zijn brengen het vanzelf naar buiten, en JA dit gaat nog gebeuren zover ik weet ;)

Om achter iemand anders zn rug dingen te gaan roepen is zelf een messteek in de rug geven. Ik zal geen namen noemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 23:15 

Dikke fittie bij Bioweapon dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 23:35 

Ebbie schreef:
Edwinn schreef:

Misschien haat hij hardstyle wel echt, maar gaat het m waarschijnlijk alleen maar om het geld en om zoveel mogelijk zelf met de eer te strijken.

Dus hij wil meer boekingen voor het geld, heb ik dat goed of.. ?

Hij is jaloers op de Toneshifterz wat ik uit het verhaal begrijp. Toneshifterz vangen zo'n 1.500 euro per boeking, en daarnaast hebben zij dubbel zoveel boekingen + anthem (en afsluiter) van Defqon Australië, hij wil die kansen ook krijgen, maar snapt niet dat hij zelf wat moet ondernemen daarvoor[/quote]

ik zou eerder op theo jaloers worden: tussen de 4000 en 6000 voor een booking waarvan 20% voor bureau en rest: himself.

dus reken maar uit :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 23:47 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Dikke fittie bij Bioweapon dus

Je weet tog
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 23:52 

Hardtraxx Beheerder

Wist je dat ... Topic, genoeg over Bioweapon dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:24 

Donateur

Kansloos marchanderen dit.
Grote klasse :worship: Welkom op het grote onafhankelijke hardtraxx...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:24 

daan, volgens mij sta je op de afschietlijst van Jor-D >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:31 

Donateur

Schiet me maar :)
Hete adem in de nek van Q wordt een beetje té he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
[04/04/2011 5:29:33 PM] orbit1.dj: I think the problem has 2 layers
[04/04/2011 5:29:45 PM] orbit1.dj: 1, dov doesnt actually care about the artists
[04/04/2011 5:29:58 PM] orbit1.dj: he just wants to play it safe and back up the big guys he's already got
[04/04/2011 5:30:15 PM] orbit1.dj: Willem, Joram & Bas
[04/04/2011 5:30:26 PM] orbit1.dj: keep gerardo close to make money of him

Digital Age en Italian Hardstyle zijn dus gewoon sublabels van Scantraxx
Was volgens mij al eerder op het forum gezegt trouwens :P

en weet niet of het hier al ergens stond:

Citaat:
djalusion A-lusion
Don't miss the full episode of this months radioshow including a "Special Forgotten Records Vinyl Mix" by me! Schedule: bit.ly/czp2TP
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:32 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Citaat:
[04/04/2011 5:29:33 PM] orbit1.dj: I think the problem has 2 layers
[04/04/2011 5:29:45 PM] orbit1.dj: 1, dov doesnt actually care about the artists
[04/04/2011 5:29:58 PM] orbit1.dj: he just wants to play it safe and back up the big guys he's already got
[04/04/2011 5:30:15 PM] orbit1.dj: Willem, Joram & Bas
[04/04/2011 5:30:26 PM] orbit1.dj: keep gerardo close to make money of him

Digital Age en Italian Hardstyle zijn dus gewoon sublabels van Scantraxx
Was volgens mij al eerder op het forum gezegt trouwens :P

en weet niet of het hier al ergens stond:

Citaat:
djalusion A-lusion
Don't miss the full episode of this months radioshow including a "Special Forgotten Records Vinyl Mix" by me! Schedule: bit.ly/czp2TP

Digital Age en Italian Hardstyle zijn onderdeel van djbv (http://djbv.com/) die hun "motto" wel heel letterlijk neemt. "The music company with different faces"

Edit: http://www.whois.net/whois/djbv.com

Tadum, Prophet eigenaar, om even het rondje compleet te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:33 

Hardtraxx Beheerder

dawasiknie schreef:

Klopt, helemaal onafhankelijk. Hardtraxx puur uit eigen interesse begonnen en wordt ook uit eigen portomonee gefinanceerd :thumbup: Geen belangen bij andere partijen en dat wil ik ook zo houden. Dus kom dan niet aanzetten met dat Hardtraxx niet onafhankelijk is. Iedereen die me ooit met Hardtraxx heeft geholpen kan dit voor je bevestigen als je me niet op m'n woord geloofd. Moeimakers.

Vraag alleen of het ergens anders over kan gaan, omdat er alleeeeeeen maar gespeculeerd wordt en iedereen blijkbaar al hun mening klaar heeft liggen door al die speculaties.

Wacht nou gewoon eens een (officiele) reactie af. Als ze werkelijk uit elkaar gaan (of iets dergelijks) dan zal dat heus wel kenbaar worden gemaakt met eventuele reden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:34 

Donateur

Jor-D schreef:
dawasiknie schreef:

Klopt, helemaal onafhankelijk. Hardtraxx puur uit eigen interesse begonnen en wordt ook uit eigen portomonee gefinanceerd :thumbup: Geen belangen bij andere partijen en dat wil ik ook zo houden. Dus kom dan niet aanzetten met dat Hardtraxx niet onafhankelijk is.

Vraag alleen of het ergens anders over kan gaan, omdat er alleeeeeeen maar gespeculeerd wordt en iedereen blijkbaar al hun mening klaar heeft liggen door al die speculaties.

Wacht nou gewoon eens een (officiele) reactie af. Als ze werkelijk uit elkaar gaan (of iets dergelijks) dan zal dat heus wel kenbaar worden gemaakt met eventuele reden :thumbup:

Maar een forum is toch juist om het over zulke dingen te hebben?? anders is het wel een saaie boel.. Maarja jou forum, wat jij wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:36 

Hardtraxxer

Citaat:
Headhunterz
I believe in the goodness of people. We all make mistakes. Even you, you and you in the back (MC Villain voice). Sam, keep your head up mate
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Citaat:
Headhunterz
I believe in the goodness of people. We all make mistakes. Even you, you and you in the back (MC Villain voice). Sam, keep your head up mate

Citaat:
Inversedj Corey Soljan
@
@djheadhunterz @villaineyez I believe in honesty and justice, which hasn't seen the light of day here. Remember who has lost out here.

Citaat:
djheadhunterz Headhunterz
@
@Inversedj I'm not choosing sides, I won't take conclusions out of the stories told and I believe in your goodness as much as in Sam's.

djheadhunterz Headhunterz
@
@Inversedj And I sincerely wish both of you the best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:43 

Donateur

@ Jordy Wie is hier de moeimaker? Degene die de op dit moment meest brandende kwestie die iedereen hier bezig houdt probeert weg te houden van zijn forum?

We kunnen het best ergens anders over hebben in het wist je dat topic, maar een ander topic wordt gesloten, en aangezien dit nu een hot item is, is er discussiebehoefte hierover. En we wachten graag op de officiële verklaring, wel wetende dat die net zo weinig de waarheid gaat brengen als dat wat tot nu toe bekend is. Speculeren doe je toch dus. Maar het lijkt me intussen wel een duidelijke zaak dat dit einde verhaal tussen die 2 lees Bioweapon is...

Nu lijkt het net alsof dit allemaal een enorm probleem voor je is dat we het hier over hebben. Dat wekt bij mij wel enigzins argwaan ja, sorry...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:44 

Fittie in Showbizzland! Morgen meer op SBS6, na Hart Van Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:44 

Hardtraxx Beheerder

dawasiknie schreef:
@ Jordy Wie is hier de moeimaker?

Degene die altijd maar alles denkt te weten en veel te snel conclusies trekt op basis van speculaties :thumbup:

Ik ben pitten. Truste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:46 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
dawasiknie schreef:
@ Jordy Wie is hier de moeimaker?

Degene die altijd maar alles denkt te weten en veel te snel conclusies trekt op basis van speculaties :thumbup:

Ik ben pitten. Truste!

Volgens mij heet het gewoon een discussie, iets waar een forum voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:58 

Donateur

b-front schreef:
Yeah can't wait for tomorrow!! Ore yes today! My new solo is now ready! Also charger with @slimshore and ofcourse the stuff i Play is ready
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 02:45 

ik heb eergisteren gehele dag met nikita gechat over sam van bioweapon...

Sam schijnt al vaker zoiets geflikt te hebben... Sam had geen medeleven naar andere etc.
Toen de beste vriend van nikita dood ging kreeg sam ff geen aandacht... Nikita mocht dood vallen in sams ogen.

Sam likt kont op Twitter. Maar kraakt ze af hier

Maar om meer duidelijkheid te scheppen.
Corey gaat naar fusion: wordt code black (als naam)
Sam gaat terug naar australië wss.. is het hier meer dan beu
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 03:02 

Sappig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 03:06 

Kraak... Piep...

robkuh1990 schreef:
ik heb eergisteren gehele dag met nikita gechat over sam van bioweapon...

Sam schijnt al vaker zoiets geflikt te hebben... Sam had geen medeleven naar andere etc.
Toen de beste vriend van nikita dood ging kreeg sam ff geen aandacht... Nikita mocht dood vallen in sams ogen.

Sam likt kont op Twitter. Maar kraakt ze af hier

Maar om meer duidelijkheid te scheppen.
Corey gaat naar fusion: wordt code black (als naam)
Sam gaat terug naar australië wss.. is het hier meer dan beu

En dan nog dit
Sam heeft zware adhd.. nam 3 pillen.. flipte door en liep weg van hun woning in veldhoven
Politie vond hem en hij is opgepakt

Sam vond Nikita erg leuk schijnbaar
Hij wou collabs doen met zatox om maar bij Nikita te zijn... Zatox wist van niks... Dus sam op zatox flamen

Kijk daar hebben we wat aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 03:11 

Artiest

Mag dat aparte topic over Bioweapon weer open?! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 03:16 

Iedereen kan mij nu bashen met: leugens dit dat... Geen bron

1. Elie van toneshifterz heeft mij afgelopen maandag verteld over situatie
2. Nikita (ex webcam BTW) heeft mij logs en info gestuurd op donderdag

Nu dit op Facebook... En twitter

Bewijs genoeg toch? Waarom zou ik liegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 09:07 

Donateur

Das wel bewijs genoeg, maar ik denk dat het beter was geweest als je dat gewoon voor jezelf had gehouden ;)
Mja, als we toch al bezig zijn met vuile was... kom maar :D
Vorige  1 ... 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen