Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Begrijpelijk. Ik zou het ook echt niet meer weten als dat me zou overkomen.. Helemaal niet op een feest als Defqon, en dan ook nog als afsluiter. Mijn respect heeft ie iig en ik kan niet wachten om hem weer te horen op The Qontinent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Vind dit wel netjes, haarfijn uitgelegd, en toch naast zichzelf ook het publiek betrekken. Begrijpelijk dit, zwaar klote. Ach, zal wel eenmalig zijn gezien zijn reactie, dat hij er toch extra op let.
Hulde aan Titan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

Respect voor zijn reactie, echt top dat hij zijn emoties laat gaan. Hopelijk overkomt het hem niet weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Respect voor zijn reactie, echt top dat hij zijn emoties laat gaan.

katamaran schreef:
Hulde aan Titan. :worship:

Absoluut. Erg zuur voor het publiek, maar zéker voor hemzelf! Ik hoop de beste man snel weer te zien draaien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:46 

Hardtraxxer

Ja jammer was dat.. weg gelopen toen we iemand anders (dramatisch) hoorden draaien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

van Ibo zelf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Toch wel ontzettend dikke show hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:01 

Bierkoning

De tent was ook echt helemaal leeg bij Titan, wel sneu, ik denk dat er maximaal 100 man stond ofzo, maar wel begrijpelijk natuurlijk, het had niet veel langer moeten duren of ik was ook weg gegaan. Uiteindelijk geen spijt dat ik ben gebleven en ik heb hem dan ook oprecht bedankt en niks verweten of iets dergelijks. En mooi dat ie het zo brengt en ook het publiek en de mensen backstage/on stage nog bedankt :thumbup: (Joram kan er nog wat van leren...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:01 

Donateur

Zo oneindig sneu, kon er ook niks aan doen. Heb echt dik medelijden met hem nu ik het zo lees. Ik eis onmiddelijk een herkansing voor deze eindbaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik eis onmiddelijk een herkansing voor deze eindbaas!

Hardstyle aflsuiter op Qlimax :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Vind ik stiekem eigenlijk ook wel maar ik stond bij The Machine.

Pommer schreef:
De tent was ook echt helemaal leeg bij Titan, wel sneu, ik denk dat er maximaal 100 man stond ofzo, maar wel begrijpelijk natuurlijk, het had niet veel langer moeten duren of ik was ook weg gegaan. Uiteindelijk geen spijt dat ik ben gebleven en ik heb hem dan ook oprecht bedankt en niks verweten of iets dergelijks. En mooi dat ie het zo brengt en ook het publiek en de mensen backstage/on stage nog bedankt :thumbup: (Joram kan er nog wat van leren...)

Knap dat je bent blijven staan nadat Josh en Wesh nog even draaiden, mijn hoop was al verloren op dat moment en ben naar the Machine gegaan.

dawasiknie schreef:
Zo oneindig sneu, kon er ook niks aan doen. Heb echt dik medelijden met hem nu ik het zo lees. Ik eis onmiddelijk een herkansing voor deze eindbaas!

Hier ben ik het volkomen mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:07 

Bierkoning

Tjah ik had nog goeie hoop dat ie terug zou komen, maar ik had het op een gegeven moment ook wel gehad met J&W dus ik wilde ook bijna gaan, maar toen hoorde ik Trapped en ik zag Titan weer terug komen dus dat was gelukkig net op tijd :) Overigens verwijt ik J&W niks hoor, integendeel zelfs, je moet maar van het ene op het andere moment een afsluitende dj vervangen... En ik snap best dat ze geen Pattern 2 oid op cd hebben meegenomen, ik denk dat wat ze draaiden (Wake Up, On The Go, Origins Of Life en nog wat) gewoon het hardste was wat ze hadden, en mss nog Ive Lost You voor als ze nog langer door moesten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:14 

Hardtraxxer

Josh-T schreef:
dawasiknie schreef:

Was het maar waar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:15 

Bierkoning

Op Decibel krijgt ie een herkansing, dan doen we het nog eventjes dunnetjes over met z'n allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Op Decibel krijgt ie een herkansing, dan doen we het nog eventjes dunnetjes over met z'n allen :)

ik ben er sowieso bij! ook al was ik niet op defqon :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:35 

Pommer schreef:

sowieso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
dawasiknie schreef:

Dan ga ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Eensch. Sneu verhaal dit.

Als het nou NC was had ik iets van /care maar voor een upcoming iemand als Titan is zo'n afsluiting in de Blue een gigantisch hoogtepunt. Hoop dat Q dit meeneemt naar hun volgende feest en hem nog een keer afsluiten gunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Joah, en 't bevalt me prima dat ik 'm nu pas zie op m'n laptop :D Titan knalde op dat zelfde moment snoeihard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:46 

Vik schreef:
Chris One Twitter:
Citaat:
Tomorrow (or well, today) something BIG is happening. I know you waited for this one!! ;-) i'll give some picture clues!!

nice :thumbsup:

en Respect voor Titan wat een held :worship: erg kut dat het zo moest gaan op defqon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:01 

Artiest

Waren toch technische problemen? Alleen het verhaal was een beetje vaagjes wat ik heb gehoord en aangezien Titan er nogal ophef over maakte (ophef suggereert dat hij zich aanstelt, maar zo bedoel ik het niet, weet alleen niet zo snel een ander woord ervoor) heb ik het gevoel dat er meer speelde dan alleen wat technische problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:06 

Aan het typen...

Dat heeft denk ik vooral te maken met het er naar toe leven door zo'n dj. Blue afsluiten is op het afsluiten van de black en main na de meest eervolle plek die je kunt krijgen. Als op zo'n moment alles misgaat plus je weet dat je mensen die speciaal voor jou komen teleur hebt gesteld, dan kan ik me die "ophef" wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:16 

Artiest

Ja dat snap ik natuurlijk wel, alleen technische fout kan hij niet aan doen natuurlijk en op twitter had je het bericht dat hij de mensen bedankt dat ze in hem geloven nog enzo.
Dus ik dacht dat hij een blunder had gemaakt.
Snap wel als DJ dat je daar naartoe leeft, alleen de reactie vond ik dan nogal heftig, maar dat zal dan meer aan de persoon liggen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:31 

Aan het typen...

Ten eerste had hij er iets aan kunnen doen door cd's als back-up mee te nemen. Niet dat ik hem dat kwalijk neem, maar het is iets waar je je schuldig over kunt voelen, vooral als je zo'n perfectionist bent als hij, tenminste zo lees ik dat hij is.

En ten tweede staat natuurlijk je hele carrière door zoiets op het spel. Als je niet duidelijk uitlegt waarom het gebeurde en niet je excuses aanbiedt en niet de mensen bedankt, dan is er een kans dat de mensen dit interpreteren als onkunde van Titan zelf en dat hij of niet meer geboekt (als afsluiter, of überhaupt niet meer) wordt door Q-dance, of dat de mensen de volgende keer niet meer voor Titan zullen kiezen, met dit nog in het geheugen. Het is dus een combinatie van emotie en het beschermen van de reputatie die hij heeft opgebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:34 

Artiest

Wat een onzin, geen persoon @ Q-Dance, labels of hardtraxx die toen dacht oh nou die Titan is me toch een stomme zak nu hoor, instant -1.
Hij is blijkbaar wat emotioneel geworden over het gehele gedoe, ieder persoon reageert anders natuurlijk, maar omdat hij er zo over door ging dacht ik dat er meer aan de hand was dan een technisch probleem, maar dat was dus niet het geval.
Vorige  1 ... 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen