Skedoedelefloeps schreef:
Wat een onzin, geen persoon @ Q-Dance, labels of hardtraxx die toen dacht oh nou die Titan is me toch een stomme zak nu hoor, instant -1.
Hij is blijkbaar wat emotioneel geworden over het gehele gedoe, ieder persoon reageert anders natuurlijk, maar omdat hij er zo over door ging dacht ik dat er meer aan de hand was dan een technisch probleem, maar dat was dus niet het geval.
Ja natuurlijk was er wat meer aan de hand dan dat technische probleem. Denk je nou echt dat dit voor hem een standaard routineklusje was? Oh ff de blue afsluiten joh...
Als je al weken naar zo'n set toeleeft als DJ, je helemaal uitslooft, nog de studio ingaat, fans van tevoren al helemaal meeleven en speciaal voor jou daar komen staan, je bent zo zenuwachtig als de ziekte en vervolgens doet niks het meer, mensen beginnen te fluiten en de hele tent loopt leeg... ik denk dat ik bijna hetzelfde had gereageerd als hij.
Waarom zou je er niet zo over doorgaan? Wij hebben het volste recht om te weten wat er aan de hand was aangezien wij, de mensen die aanwezig waren (ik spreek denk ik niet alleen voor mezelf) bijna net zo teleurgesteld waren als Titan. Zo weten we bijv. nog steeds niet wat nou precies de oorzaak was van Wildstylez z'n mislukte set op Qountdown. Hij legt tenminste uit wat er aan de hand was.
Herkansing op Decibel aub.