Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:38 

Hardtraxx Addict

Wat heb jij een slecht inlevingsvermogen zeg...
Emoties jonge skedoedel.. weet jij niks van.. met jouw slechte inlevingsvermogen..

Lyst +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:42 

Artiest

iSenSe` schreef:
wat heb jij een slecht inlevingsvermogen zeg...
Emoties jonge skedoedel.. weet jij niks van.. met jouw slechte inlevingsvermogen..

Lyst +1

mijn god wat een achterlijke reactie dit...
Heb jij leren lezen? Ik snap volledig dat hij het kut vind, alleen omdat hij er zo veel over had dacht ik dat er meer aan de hand was dan technische problemen. Gezien de meerdere berichten @ twitter en het verhaal van speech aan het einde dacht ik dat er meer speelde en het verhaal wat ik hoorde was nogal vaag, maar ik vertel nu allemaal dingen die je terug had kunnen lezen in mijn eerdere reacties....
Echt sommige mensen hier moeten groep 5 nog eens over doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:59 

Aan het typen...

Skedoedelefloeps schreef:
Wat een onzin, geen persoon @ Q-Dance, labels of hardtraxx die toen dacht oh nou die Titan is me toch een stomme zak nu hoor, instant -1.

Stel het was wel Titans eigen fout, dat hij niet professioneel genoeg was/genoeg ervaring in het vak had. Dan heeft hij een voor Q-dance belangrijke act om zeep geholpen. Dat was hem zeker niet in dank afgenomen daar. Dus om dergelijke imagoschade te voorkomen is het goed om je excuses aan te bieden, precies uit te leggen hoe het is gegaan en laten zien dat jij dit ten minste net zo erg vind als hun.
Wij op hardtraxx weten dat Titan normaal gesproken een prima DJ is, maar er zijn ook mensen, bijvoorbeeld de vriendengroep die je mee hebt gesleurd die een Dj ziet falen en verder weinig van die Dj afweten. Zij zullen de volgende keer minder snel voor de act van Titan kiezen. Maar aan de andere kant, die mensen lezen dit soort bericht ook niet, dus wat dat betreft heeft het geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:59 

Donateur

Wat een onzin, geen persoon @ Q-Dance, labels of hardtraxx die toen dacht oh nou die Titan is me toch een stomme zak nu hoor, instant -1.
Hij is blijkbaar wat emotioneel geworden over het gehele gedoe, ieder persoon reageert anders natuurlijk, maar omdat hij er zo over door ging dacht ik dat er meer aan de hand was dan een technisch probleem, maar dat was dus niet het geval.

Ja natuurlijk was er wat meer aan de hand dan dat technische probleem. Denk je nou echt dat dit voor hem een standaard routineklusje was? Oh ff de blue afsluiten joh...

Als je al weken naar zo'n set toeleeft als DJ, je helemaal uitslooft, nog de studio ingaat, fans van tevoren al helemaal meeleven en speciaal voor jou daar komen staan, je bent zo zenuwachtig als de ziekte en vervolgens doet niks het meer, mensen beginnen te fluiten en de hele tent loopt leeg... ik denk dat ik bijna hetzelfde had gereageerd als hij.

Waarom zou je er niet zo over doorgaan? Wij hebben het volste recht om te weten wat er aan de hand was aangezien wij, de mensen die aanwezig waren (ik spreek denk ik niet alleen voor mezelf) bijna net zo teleurgesteld waren als Titan. Zo weten we bijv. nog steeds niet wat nou precies de oorzaak was van Wildstylez z'n mislukte set op Qountdown. Hij legt tenminste uit wat er aan de hand was.

Herkansing op Decibel aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:01 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Herkansing op Decibel aub.

The Qontinent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:02 

Hardtraxx Veteran

lijkt me wel mogelijk toch, dat hij mag afsluiten met decibel? tenminste, als ik die line-up zo snel even bekeken had..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:06 

Artiest

Lyst schreef:

Stel het was wel Titans eigen fout, dat hij niet professioneel genoeg was/genoeg ervaring in het vak had. Dan heeft hij een voor Q-dance belangrijke act om zeep geholpen. Dat was hem zeker niet in dank afgenomen daar. Dus om dergelijke imagoschade te voorkomen is het goed om je excuses aan te bieden, precies uit te leggen hoe het is gegaan en laten zien dat jij dit ten minste net zo erg vind als hun.
Wij op hardtraxx weten dat Titan normaal gesproken een prima DJ is, maar er zijn ook mensen, bijvoorbeeld de vriendengroep die je mee hebt gesleurd die een Dj ziet falen en verder weinig van die Dj afweten. Zij zullen de volgende keer minder snel voor de act van Titan kiezen. Maar aan de andere kant, die mensen lezen dit soort bericht ook niet, dus wat dat betreft heeft het geen zin.

Stel het was z'n eigen fout tja... maar dat was het in dit geval toch niet aangezien het een technisch probleem was, dus dan denk ik niet dat Q-Dance hem zou laten vallen imo.
Ik snap natuurlijk dat afsluiten een eer is voor elke DJ en als dit gebeurt ben je niet blij en dan druk ik het zacht uit, maar ik dacht idd dat hij persoonlijk een (grote) fout had gemaakt toen ik de twitter berichten las, maar hij wou gewoon duidelijkheid naar de buitenwereld.
Dat vind ik mooi, respecteer ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:15 

Hardtraxxer

Wist je dat ik net 2 tickets voor Wish Outdoor gewonnen heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:16 

Artiest

Crash schreef:

Meer voor off-topic, maar alsnog gefeliciteerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:18 

Hardtraxx Veteran

Crash schreef:

Join the meeting. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:41 

Hardtraxxer

Crash schreef:

Voor de zaterdag of zondag? Ik had die voor de zondag kwam ik achter, dus maar verkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:53 

Hardtraxxer

Ik heb voor zaterdag, want er staat veel plezier a.s. zaterdag

Maar ik moet werken, dus helaas kan ik er niet heen :( Zet ze denk ik wel voor 10 euro ofzo hier neer als ik de tickets binnen heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

Crash schreef:

Maar ik moet werken, dus helaas kan ik er niet heen :( Zet ze denk ik wel voor 10 euro ofzo hier neer als ik de tickets binnen heb

Ik heb wellicht nog wel interesse in 1 kaartje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:05 

Hardtraxx Veteran

Crash schreef:

Ik heb interesse in beiden.
PM maar als je nog een kaartje over hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:23 

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
filmpje

ik ben niet 1x in die tent geweest bedenk ik me nu.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:02 

pecola-tje schreef:
stefaneke schreef:
filmpje

ik ben niet 1x in die tent geweest bedenk ik me nu.. xd

Ik ben d'r wel een paar keer doorgelopen, maar dat was ook alles :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:56 

Hardtraxxer

Politie pakt op Defqon.1 54 mensen met drugs

Tijdens dancefestival Defqon.1 in Biddinghuizen zijn 54 processen verbaal opgemaakt tegen personen voor het gebruik of het bezit van verdovende middelen. Dat heeft politie maandag laten weten.Op het tweedaagse evenement kwamen 45.000 mensen af. Volgens de politie was de sfeer goed en gezellig en kijkt ze tevreden terug op het verloop. genten in burger richtten zich vooral op drugsdealers. Wie betrapt werd kreeg meteen een dagvaarding en werd van het terrein gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:58 

Aan het typen...

Ik vind dat altijd van die onzin berichten. Hoe kun je in godsnaam maar 54 mensen oppakken als de helft strak staat. xd Doe je werk eens beter politie! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Bisde schreef:
genten in burger richtten zich vooral op drugsdealers. Wie betrapt werd kreeg meteen een dagvaarding en werd van het terrein gezet.

denk dat hun ook wel doorhebben dat er anders geen beginnen aan is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Dat is net zo weinig! Mja de media zal het wel weer groot maken, en dan bevestigd het weer het beeld van dance muziek. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 14:17 

Artiest

Parvuz schreef:
Dat is net zo weinig! Mja de media zal het wel weer groot maken, en dan bevestigd het weer het beeld van dance muziek. :/

Als dat zo was kwam het wel op NOS ofzo... en ik zie niets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 14:19 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik vind dat altijd van die onzin berichten. Hoe kun je in godsnaam maar 54 mensen oppakken als de helft strak staat. xd Doe je werk eens beter politie! :evil:

pecola-tje schreef:
Bisde schreef:
genten in burger richtten zich vooral op drugsdealers. Wie betrapt werd kreeg meteen een dagvaarding en werd van het terrein gezet.

denk dat hun ook wel doorhebben dat er anders geen beginnen aan is ;)

politie kan er bijna niks tegen beginnen.. Daarom waren ze ook alleen achter de dealers aan, en terecht! En heb geen last gehad van die mensen die strak stonden.. daarbij toch een vermindering ten opzichten van vorig jaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Als dat zo was kwam het wel op NOS ofzo... en ik zie niets :D

De NOS onderzoekt de feiten wel denk ik. :P Die zien wel dat het weinig is. Maar je snapt mn punt toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Op Daydream wilden ze wel iedereen pakken..dus hun met n hond over het terrein, ging die hond bij 1 op de 3 mensen zitten xd
Toen zijn ze er na een paar minuten toch maar mee gestopt!
Vorige  1 ... 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen