Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:47 

Hardtraxx Elite

Jaja daar ware we bij :D zie mezelf "zitte" haha, altijd goed voor de sfeer zoiets... niemand die dan nog stilstaat als 't begint ^^
wat een heerlijke set was dat, puur genieten.. veel nieuwe vette nummers gehoord zeg :love:
was sowieso t meest genieten bij de purple stage :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:50 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Sitdowns :')

Beter dan altijd maar op tribunes zitten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:52 

Odyssee schreef:
Iemand die er bij was bij E-force?

Sitdown presented door LSDB en mc Shizzler.... en de hele purple zat _0_

@ 2.55

Kut sitdowns altijd!
Hij mislukte ook nog keihard.
Maar goed dat ik met wat anderen bleef staan! [@3:36 linksboven]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:57 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Kut sitdowns altijd!
Hij mislukte ook nog keihard.
Maar goed dat ik met wat anderen bleef staan! [@3:36 linksboven]

Als jij bleef staan ben je toch egt zelf mislukt.. partypooper..
hoop mense stonde juist hele tijd stil.. door die sitdown was dat iig voor een paar minuten niet meer t geval!
t moet niet 6x op een dag gebeure, maar xtje kan geen kwaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

Ik doe der niet meer aan mee, 1x was heldig (inqontrol) en sindsdien niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:04 

Hardtraxx Addict

Je moet gewoon doen wat je zelf wil. Het mooie aan de festivals/ feesten
is juist dat er geen verplichtingen zijn (oke, wel een paar, met andere betrekkingen)! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:05 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:

die was sowieso vet ja! mrj tis gwn een "kuddedier" ding, steeds meer mense volgen gwn, en dan vindk je tog eg een partypooper als je blijft staan met je vriendjes.. kan je je wel tegoed voele om ff gehurkt te gaan, maar dat snap ik dan niet.. 't doet t gewoon altijd goed, mits je goeie momentjes pakt natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:06 

Donateur

Nikkel schreef:
Je moet gewoon doen wat je zelf wil. Het mooie aan de festivals/ feesten
is juist dat er geen verplichtingen zijn (oke, wel een paar, met andere betrekkingen)! ;)

Dat dus. Wordt zelf een beetje gek van het mensen aanvallen op iets waar ze plezier in hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Kepro schreef:

die was sowieso vet ja! mrj tis gwn een "kuddedier" ding, steeds meer mense volgen gwn, en dan vindk je tog eg een partypooper als je blijft staan met je vriendjes.. kan je je wel tegoed voele om ff gehurkt te gaan, maar dat snap ik dan niet.. 't doet t gewoon altijd goed, mits je goeie momentjes pakt natuurlijk!

ja wanneer het gedaan wordt op het goede moment, dan is het goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

en het eerstvolgende goede moment is pas over heel lang. als je elke week dezelfde mop 3x vertelt dan is er ook geen zak meer aan. ik heb het ook echt helemaal gehad met die kutsitdowns en vooral feel my fire. blegh
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:49 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Titan
Followers!! Later op de dag zal ik in een online bericht vertellen wat er nou gister tijdens mijn set mis ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Citaat:
Titan
Followers!! Later op de dag zal ik in een online bericht vertellen wat er nou gister tijdens mijn set mis ging.

Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Beter draait ie ff een setje met het idee wat ie eerst voor gister had, en zet ie dat online. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:38 

Lol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

hahaha,die vind ik dan wel weer heldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

Hoe heet dat nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:47 

Hardtraxx Elite

Just as easy (attack again mash up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Hoe heet dat nummer?

Trolololololooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:59 

Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
PierrePruuk schreef:
Hoe heet dat nummer?

Trolololololooo

Haha ben nog steeds te moe om het verschil tussen sarcasme en een normale vraag te onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:06 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:

Lol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:15 

Hardtraxx Newbie

Kepro schreef:

juistem, niets zal dat moment overtreffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:20 

Donateur

Josh en Penguinz schreef:
Kepro schreef:

Hier sluit ik me bij aan, wat was dat mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:39 

Hardtraxxer

Josh en Penguinz schreef:
Kepro schreef:

klopt.. eervolle vermelding voor de sitdown bij Dominator. (Donkey Rollers.. nummer; Fusion of Sound) die ging toch ook wel verdomde goed :) daarna geen interessante sit down meer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Titan Twitter:
Citaat:
My story #DQ11 bit.ly/jU9D8F
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:44 

Citaat:
Beste bezoekers,

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver.. DefQon1.
Het événement waar ik al maanden naar uitkeek en naar toe leefde.
Toen ik kreeg te horen dat ik de eer had om af te sluiten in de Blue Area, kon het voor mij niet meer stuk! Hier ging mijn droom in vervulling!
De laatste paar weken ben ik elke dag druk in de weer geweest met mijn set.. edits maken, remix gemaakt, tracks uitzoeken, kortom.. alles moest en zou perfect zijn!
Helaas viel mijn droom zaterdag flink in duigen...
Ik werk met een "Plug & Play" systeem(Traktor S4). Makkelijker kan gewoon niet! Ik dubbel check altijd mijn kabels en stekkers, of alles er wel goed in zit enzo.
Ik plugde mijn Traktor op de aanwezige mixer (Pioneer DJM-2000) aan en ik zag dat er signaal in de mixer kwam. Dus dat was mijn bevestiging dat alles in orde was.
Bij mijn eerste track hoorde ik al dat het geluid niet zuiver klonk. Dacht dat het aan mijn systeem lag, na een snelle check was dit uit eindelijk niet zo.
Ik kreeg alsnog van mijn collega's en publiek te horen dat het geluid niet in orde was.
Ik wist totaal niet waar dit aan lag. Ik zocht om me heen naar een geluidstechnicus maar, die kon ik nergens treffen.
Uiteindelijk kwam er iemand van het geluid, die gaf aan dat mijn signaal veel te hard in de mixer kwam waardoor er iets in de mixer is gebeurd.
Maar naar mijn mening klopte dit niet. Ik weet van mijzelf dat ik daar heel secuur in ben.
Ik draai altijd de volume knop op mijn controller tot de helft en de rest regel ik op de aanwezige mixer, zodat het geluid in de zaal niet overstuur raakt.
Na wat gestuntel met de instellingen op de mixer was het nog steeds niet in orde.
Er werd aangegeven dat ik met cd's moest gaan draaien.
Ik had er totaal niet op gerekend dat dit zou gebeuren en had ook geen cd's meegenomen (STOM!!! Wijze les voor de volgende keer).
Ik kreeg van Ran-D, Adaro, Josh & Wesz cd's aangeboden en dacht bij mezelf, dan doe ik het hier wel mee.
Maar ook op dat moment liet de mixer het wederom afwezen.
Ik raakte in een soort van paniek en op dat moment was het voor mij gedaan.
Er knapte gewoonweg wat in me.. al die weken voorbereiding, al die zenuwen, al die gevoelens om hier te mogen staan…
Alles werd in 1 ruk weggevaagd en mijn gevoelens namen de overhand..
Dit gebeurt mij toch zeker niet?! Niet nu.. Niet hier…
Normaliter heb ik daar controle over, maar dit keer werd het gewoon teveel voor mij en moest ik me even terugtrekken.
Backstage ging het helemaal mis met mijn emoties en moest ik mezelf even ontladen (wat zijn kliko-bakken toch heerlijk om tegen aan te rammen).
Ik wilde niet meer.. ik moest weg… naar huis of whatever… ik kon niet meer…
Na heel wat gepraat en geruststellingen ben ik een half uur later alsnog het podium op gegaan.
Door alle support en positieve reacties van mensen heb ik mezelf gelukkig weer bij elkaar kunnen rapen en toen ik de mensen in de zaal weer zag staan
kwam de feeling ook weer helemaal terug.. Hier doe je het voor! Dit is waarom ik ben gaan draaien.. Om mensen te vermaken met mijn harde rauwe sound!
Die laatste 20 min heb ik gelukkig weer echt kunnen genieten maar als ik er zo naar terugkijk dan kan ik nog steeds wel janken..
Wat een domper om op zo'n manier het terrein van DefQon1 te verlaten.
Ik wil dus ook mijn excuses aanbieden aan het publiek en Q-dance. De situatie is gewoon voor iedereen ontzettend klote geweest.
Iedereen kijkt uit naar een geweldig feest wat je nooit meer wilt vergeten, maar op dit moment wil ik dit zo snel mogelijk achter me laten.
Ik hoop dat dit me ook nooit meer zal gebeuren en ook niet bij andere artiesten, want nu pas besef ik dat er ook een keerzijde kan zitten aan het artiesten-leven.
Er wordt veel van je verwacht en soms kan het je gewoon allemaal ff teveel worden.. Dat weet ik nu als geen ander…
Ik wil graag nog wat mensen bedanken voor hun support tijdens deze chaos:
Josh & Wesz, Tanguy (HardWear), Ran-D & Adaro, Charlotte, MC Renegade en voor mij het aller belangrijkste…de mensen die er nog stonden en bleven.
Mijn respect hebben jullie!!
THNX!!!!
Greetz Titan
Vorige  1 ... 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen