Zouden ze dan toch niet gestopt zijn. Ik hoor er trouwens niet veel meer over maar ik ben hier wel benieuwd naar.wrote:Tuneboy@bioweaponmusic Man, I'm listening to your rmx of... Really a bomb!!!
Verklaar dan eens waarom je in het filmpje Michel Pollen achter het beeldscherm ziet zitten en Luc er naast staat?wrote:Ain't Nobody heeft hij zelf gemaakt, Michel Pollen staat er als "Post Production".
Als jouw bewering klopt lijkt het me dat het eerdere andersom moet zijn...
S
Kan dan natuurlijk ook zijn dat Michel de post-productie heeft gedaan van de opnames.wrote:Verklaar dan eens waarom je in het filmpje Michel Pollen achter het beeldscherm ziet zitten en Luc er naast staat?wrote:Ain't Nobody heeft hij zelf gemaakt, Michel Pollen staat er als "Post Production".
Als jouw bewering klopt lijkt het me dat het eerdere andersom moet zijn...
ik zag het ja, is netjes gedaan weer door tha playah 
term "post production" wordt meestal gebruikt bij video, ik denk dat Pollen de clip heeft gemonteerd...wrote:Ain't Nobody heeft hij zelf gemaakt, Michel Pollen staat er als "Post Production".
S
Zoals ik al zeiwrote:term "post production" wordt meestal gebruikt bij video, ik denk dat Pollen de clip heeft gemonteerd...wrote:Ain't Nobody heeft hij zelf gemaakt, Michel Pollen staat er als "Post Production".
G
eerrruuuug lekkaaaah!
Iemand toevallig een foto van de Defqon.1 main? 
is dat een grap? 
in het defqon topic staat het vol met foto's al haha
in het defqon topic staat het vol met foto's al haha
en de shoutbox word er mee volgespamt
Jah ik heb inmiddels al verder gekeken dan me neus lang is en geloof me, die is degelijk lang!
excuses!
Erg lekkere remix, kdacht dat hij orginele melodie ging gebruiken in climax maar blij dat eerst die anti komtwrote:eerrruuuug lekkaaaah!
wiste gullie dat Chris brown hardcore nummers kan naa aapen?
luister zelf maar, die tiktiktik intro's helemaal op het begin zijn het zelfde
View on YouTube
View on YouTube

View on YouTube
View on YouTube
iets voor het off-topic misswrote:wiste gullie dat Chris brown hardcore nummers kan naa aapen?
View on YouTube
View on YouTube
D
haha vet hoor.. Mol, Thera en Roberttt naast elkaar lekker beuken!wrote:View on YouTube
Ik sprak Crypsis gister op Defqon en vroeg hem hoe het zat met de release van Nackt enzo. Hij had wat problemen met contracten/rechten ofzo, maar hij zou heel snel uitkomen zei die.
D
nicewrote:Ik sprak Crypsis gister op Defqon en vroeg hem hoe het zat met de release van Nackt enzo. Hij had wat problemen met contracten/rechten ofzo, maar hij zou heel snel uitkomen zei die.
TheMachineLT
In an hour goin to a bbq and to the magic show studio to play some hardstyle b2b with crypsis![]()
G
Wist je dat State Of Emergency een (nieuwe?) site heeft:
http://www.stateofemergency.nl/
http://www.stateofemergency.nl/
Iemand die er bij was bij E-force?
Sitdown presented door LSDB en mc Shizzler.... en de hele purple zat _0_
@ 2.55
View on YouTube
Sitdown presented door LSDB en mc Shizzler.... en de hele purple zat _0_
@ 2.55
View on YouTube