Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik rond 10 uur hier draai ?

http://www.livestream.com/hardstudio
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Tuneboy
Citaat:
@bioweaponmusic Man, I'm listening to your rmx of... Really a bomb!!!

Zouden ze dan toch niet gestopt zijn. Ik hoor er trouwens niet veel meer over maar ik ben hier wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ain't Nobody heeft hij zelf gemaakt, Michel Pollen staat er als "Post Production".


Verklaar dan eens waarom je in het filmpje Michel Pollen achter het beeldscherm ziet zitten en Luc er naast staat?
Als jouw bewering klopt lijkt het me dat het eerdere andersom moet zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:50 
 

Refuze schreef:
stefaneke schreef:
Ain't Nobody heeft hij zelf gemaakt, Michel Pollen staat er als "Post Production".


Verklaar dan eens waarom je in het filmpje Michel Pollen achter het beeldscherm ziet zitten en Luc er naast staat?
Als jouw bewering klopt lijkt het me dat het eerdere andersom moet zijn...


Kan dan natuurlijk ook zijn dat Michel de post-productie heeft gedaan van de opnames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zag het ja, is netjes gedaan weer door tha playah :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ain't Nobody heeft hij zelf gemaakt, Michel Pollen staat er als "Post Production".

term "post production" wordt meestal gebruikt bij video, ik denk dat Pollen de clip heeft gemonteerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 20:27 
 

summergirl schreef:
stefaneke schreef:
Ain't Nobody heeft hij zelf gemaakt, Michel Pollen staat er als "Post Production".

term "post production" wordt meestal gebruikt bij video, ik denk dat Pollen de clip heeft gemonteerd...


Zoals ik al zei :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 21:40 
 

Nrgizer schreef:

:bomb:

eerrruuuug lekkaaaah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prima plaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand toevallig een foto van de Defqon.1 main? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dat een grap? :P
in het defqon topic staat het vol met foto's al haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en de shoutbox word er mee volgespamt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jah ik heb inmiddels al verder gekeken dan me neus lang is en geloof me, die is degelijk lang! :lol: excuses!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nrgizer schreef:

:bomb:

eerrruuuug lekkaaaah!

Erg lekkere remix, kdacht dat hij orginele melodie ging gebruiken in climax maar blij dat eerst die anti komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wiste gullie dat Chris brown hardcore nummers kan naa aapen?
luister zelf maar, die tiktiktik intro's helemaal op het begin zijn het zelfde


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
wiste gullie dat Chris brown hardcore nummers kan naa aapen?
luister zelf maar, die tiktiktik intro's helemaal op het begin zijn het zelfde


:P


iets voor het off-topic miss :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:35 
 

Jolle schreef:

haha vet hoor.. Mol, Thera en Roberttt naast elkaar lekker beuken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik sprak Crypsis gister op Defqon en vroeg hem hoe het zat met de release van Nackt enzo. Hij had wat problemen met contracten/rechten ofzo, maar hij zou heel snel uitkomen zei die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:58 
 

Pommer schreef:
Ik sprak Crypsis gister op Defqon en vroeg hem hoe het zat met de release van Nackt enzo. Hij had wat problemen met contracten/rechten ofzo, maar hij zou heel snel uitkomen zei die.

nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
TheMachineLT
In an hour goin to a bbq and to the magic show studio to play some hardstyle b2b with crypsis :)


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:01 
 

Wist je dat State Of Emergency een (nieuwe?) site heeft:
http://www.stateofemergency.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die er bij was bij E-force?

Sitdown presented door LSDB en mc Shizzler.... en de hele purple zat _0_

@ 2.55

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sitdowns :')
Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen