Ewa G, niet bitchen tegen mij.wrote:
Als Q die gast gewoon dit gunt wat is dan het probleem? Je draait nooit op grote podia wegens het "verdienen" hoor
Ik ben het namelijk met je eens.
Ewa G, niet bitchen tegen mij.wrote:
Als Q die gast gewoon dit gunt wat is dan het probleem? Je draait nooit op grote podia wegens het "verdienen" hoor
Dat dus, ik gun die jongen het van harte maar niet op de blue.wrote:Het is gewoon zo krom als het maar zijn kan.
Er staat een talent stage waar gasten als Jack of Sound, The Machine en Chris One staan. En een knul waar ook maar niemand ooit van gehoord heeft draait gelijk in de Blue waar de grootste namen staan nota bene ook nog eens op een lekkere tijd.
Dus hoort hij thuis in PURPLE !wrote:Niemand heeft hem ooit zien draaien, dus wie weet is hij wel helemaal niet zo kut als sommigen denken??
Ik heb er best vertrouwen in dat deze jongen echt wel iets kan. Geef hem dan ook de kans om dat te laten zien in plaats van hem meteen de grond in te boren..
Het is dat ik niet naar Defqon ga, anders was ik denk ik wel gaan kijken bij hem.
Ditwrote:dat ben ik wel met je eens, purple was beter geweest dan meteen in de blue op dat tijdstip
maar ik bedoel t meer van: niet meteen een beeld van zo'n jongen vormen, misschien zet hij wel een enorme set neer waar je u tegen zegt
Beter als afsluiten ermeewrote:Wat een irritante gast zeg als ik naar dat filmpje kijk. Irritant gemix en al die sampletjes etc hou ik niet zo van.
Oja en openen met gangsta
dat filmpje was voor de kunstbende, lijkt me sterk dat die jury erg veel hardstyle nummers kent, dus hij kan moeilijk bij zo'n wedstrijd NIET met de bekendere hitjes aan komen zetten he?wrote:wordt dus hitjes parade...
Het lijkt me gewoon beter als het nummer helemaal niet meer gedraaid word.wrote:Beter als afsluiten ermeewrote:Wat een irritante gast zeg als ik naar dat filmpje kijk. Irritant gemix en al die sampletjes etc hou ik niet zo van.
Oja en openen met gangsta
Hahawrote:Het lijkt me gewoon beter als het nummer helemaal niet meer gedraaid word.wrote:Beter als afsluiten ermeewrote:Wat een irritante gast zeg als ik naar dat filmpje kijk. Irritant gemix en al die sampletjes etc hou ik niet zo van.
Oja en openen met gangstaDat er wat bekendere nummers worden gedraaid met zo'n wedstrijd kan ik wel begrijpen maar ik weet ook al een beetje wat ik zaterdag kan verwachten qua mixen.
+1wrote:Mixwerk is erg sterk voor iemand die pas een jaar draait. Teasen vind ik wel altijd leuk, alleen moet het niet tè wordenIk ben in ieder geval wel aangenaam verrast. En tuurlijk zijn het wel wat hitjes (wat wil je met een DJ contest), maar hij gooit toch even Paranoid erin
Waar hoor je ons zeggen dat teasen speciaal is dan? Zie het nergens staan zoals jij het formuleert..wrote:Net of het door jullie genoemde "teasen" iets speciaals is met mixen.
Het hoort er gewoon bij.
Is in andere discussies wel vaker naar voren gekomenwrote:Waar hoor je ons zeggen dat teasen speciaal is dan? Zie het nergens staan zoals jij het formuleert..wrote:Net of het door jullie genoemde "teasen" iets speciaals is met mixen.
Het hoort er gewoon bij.
Zeg je net of het iets speciaals is terwijl het gewoon puur bij het mixen horen.Teasen vind ik wel altijd leuk
Ja tegenwoordig is dat bijna speciaal te noemen ja :')wrote:Is in andere discussies wel vaker naar voren gekomenwrote:Waar hoor je ons zeggen dat teasen speciaal is dan? Zie het nergens staan zoals jij het formuleert..wrote:Net of het door jullie genoemde "teasen" iets speciaals is met mixen.
Het hoort er gewoon bij.
En als er wordt gezegd:Zeg je net of het iets speciaals is terwijl het gewoon puur bij het mixen horen.Teasen vind ik wel altijd leuk