Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 934, 935, 936, 937, 938, 939, 940 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:

Als Q die gast gewoon dit gunt wat is dan het probleem? Je draait nooit op grote podia wegens het "verdienen" hoor ;)

Ewa G, niet bitchen tegen mij.

Ik ben het namelijk met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon zo krom als het maar zijn kan.

Er staat een talent stage waar gasten als Jack of Sound, The Machine en Chris One staan. En een knul waar ook maar niemand ooit van gehoord heeft draait gelijk in de Blue waar de grootste namen staan nota bene ook nog eens op een lekkere tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand heeft hem ooit zien draaien, dus wie weet is hij wel helemaal niet zo kut als sommigen denken??
Ik heb er best vertrouwen in dat deze jongen echt wel iets kan. Geef hem dan ook de kans om dat te laten zien in plaats van hem meteen de grond in te boren..
Het is dat ik niet naar Defqon ga, anders was ik denk ik wel gaan kijken bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Het is gewoon zo krom als het maar zijn kan.

Er staat een talent stage waar gasten als Jack of Sound, The Machine en Chris One staan. En een knul waar ook maar niemand ooit van gehoord heeft draait gelijk in de Blue waar de grootste namen staan nota bene ook nog eens op een lekkere tijd.


Dat dus, ik gun die jongen het van harte maar niet op de blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Nitrouz zag ik ook al aankomen, die moest ook al draaien op Fusion TNL ;)

En vind dat Dakpan wel een beetje gelijk heeft. Maar misschien wordt het wel wat. Draait pas een jaartje dus ben benieuwd en ga zeker even kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Niemand heeft hem ooit zien draaien, dus wie weet is hij wel helemaal niet zo kut als sommigen denken??
Ik heb er best vertrouwen in dat deze jongen echt wel iets kan. Geef hem dan ook de kans om dat te laten zien in plaats van hem meteen de grond in te boren..
Het is dat ik niet naar Defqon ga, anders was ik denk ik wel gaan kijken bij hem.


Dus hoort hij thuis in PURPLE !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat ben ik wel met je eens, purple was beter geweest dan meteen in de blue op dat tijdstip
maar ik bedoel t meer van: niet meteen een beeld van zo'n jongen vormen, misschien zet hij wel een enorme set neer waar je u tegen zegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran


Pour les interested people here*
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
dat ben ik wel met je eens, purple was beter geweest dan meteen in de blue op dat tijdstip
maar ik bedoel t meer van: niet meteen een beeld van zo'n jongen vormen, misschien zet hij wel een enorme set neer waar je u tegen zegt ;)

Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus.. hij maakt veel edits, cuts, mashups en doet experimentele dingen. Maar heel goed draaien valt volgens mij wel mee, die gozer zit nog vaker aan die cdj jock te draaien dan dat ik doe. Hij gaat wel hard los, maar ik ken er genoeg die net zo hard of harder los gaan. :P Die Voices tease vond ik ook erg ongepast, die paste er niet echt lekker in. Gold -> Discorecord was ook super vaag..

Zet dan The Geminizers, Solutio & The I's , San Miguel, Mind.Illusion of Degos & RE-Done neer.. dan krijg je ook goed mixwerk.. misschien iets minder experimenteel met edits.. maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een irritante gast zeg als ik naar dat filmpje kijk. Irritant gemix en al die sampletjes etc hou ik niet zo van.

Oja en openen met gangsta :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wordt dus hitjes parade...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wat een irritante gast zeg als ik naar dat filmpje kijk. Irritant gemix en al die sampletjes etc hou ik niet zo van.

Oja en openen met gangsta :sick:

Beter als afsluiten ermee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
wordt dus hitjes parade...

dat filmpje was voor de kunstbende, lijkt me sterk dat die jury erg veel hardstyle nummers kent, dus hij kan moeilijk bij zo'n wedstrijd NIET met de bekendere hitjes aan komen zetten he? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Kepro schreef:
Wat een irritante gast zeg als ik naar dat filmpje kijk. Irritant gemix en al die sampletjes etc hou ik niet zo van.

Oja en openen met gangsta :sick:

Beter als afsluiten ermee :D


Het lijkt me gewoon beter als het nummer helemaal niet meer gedraaid word. ^^ Dat er wat bekendere nummers worden gedraaid met zo'n wedstrijd kan ik wel begrijpen maar ik weet ook al een beetje wat ik zaterdag kan verwachten qua mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Olijfboompje schreef:
Kepro schreef:
Wat een irritante gast zeg als ik naar dat filmpje kijk. Irritant gemix en al die sampletjes etc hou ik niet zo van.

Oja en openen met gangsta :sick:

Beter als afsluiten ermee :D


Het lijkt me gewoon beter als het nummer helemaal niet meer gedraaid word. ^^ Dat er wat bekendere nummers worden gedraaid met zo'n wedstrijd kan ik wel begrijpen maar ik weet ook al een beetje wat ik zaterdag kan verwachten qua mixen.

Haha :P

Ik vond hem altijd best vet, hij is gewoon overplayed.

Ik ben juist wel benieuwd.
We zien het vanzelf wel, gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geef de jongen gewoon een kans, lijkt me geweldig om meteen daar te mogen staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixwerk is erg sterk voor iemand die pas een jaar draait. Teasen vind ik wel altijd leuk, alleen moet het niet tè worden :) Ik ben in ieder geval wel aangenaam verrast. En tuurlijk zijn het wel wat hitjes (wat wil je met een DJ contest), maar hij gooit toch even Paranoid erin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op partyflock zij hij ook al dat hij flink hard gaat beuken, en dat hij de melodiëen overlaat voor de main/ultra violet :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:08 
 
Artiest

Net of het door jullie genoemde "teasen" iets speciaals is met mixen.

Het hoort er gewoon bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Mixwerk is erg sterk voor iemand die pas een jaar draait. Teasen vind ik wel altijd leuk, alleen moet het niet tè worden :) Ik ben in ieder geval wel aangenaam verrast. En tuurlijk zijn het wel wat hitjes (wat wil je met een DJ contest), maar hij gooit toch even Paranoid erin :D


+1 :)

Ik denk dat hij toch wel wat mensen gaat verrassen op DefQon
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Net of het door jullie genoemde "teasen" iets speciaals is met mixen.

Het hoort er gewoon bij.


Waar hoor je ons zeggen dat teasen speciaal is dan? Zie het nergens staan zoals jij het formuleert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:18 
 
Artiest

Ebbie schreef:
Nego schreef:
Net of het door jullie genoemde "teasen" iets speciaals is met mixen.

Het hoort er gewoon bij.


Waar hoor je ons zeggen dat teasen speciaal is dan? Zie het nergens staan zoals jij het formuleert..


Is in andere discussies wel vaker naar voren gekomen :)

En als er wordt gezegd:
Citaat:
Teasen vind ik wel altijd leuk


Zeg je net of het iets speciaals is terwijl het gewoon puur bij het mixen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Ebbie schreef:
Nego schreef:
Net of het door jullie genoemde "teasen" iets speciaals is met mixen.

Het hoort er gewoon bij.


Waar hoor je ons zeggen dat teasen speciaal is dan? Zie het nergens staan zoals jij het formuleert..


Is in andere discussies wel vaker naar voren gekomen :)

En als er wordt gezegd:
Citaat:
Teasen vind ik wel altijd leuk


Zeg je net of het iets speciaals is terwijl het gewoon puur bij het mixen horen.

Ja tegenwoordig is dat bijna speciaal te noemen ja :')

Behalve dan bij Ran-D, die het dan gelijk helemaal verpest door meer teases te laten horen dan het nummer zelf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:40 
 
Hardtraxx Elite

Drama, drama, drama...
Als je hem niet wilt zien, ga je er gewoon niet heen toch?
Ik vind het zelf ook 10x niks maar om me er nou druk over te maken...
Heb wel betere dingen te doen! ^^
Vorige  1 ... 934, 935, 936, 937, 938, 939, 940 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen