Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sainen schreef:

Als free-release ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nja wil er ook wel voor betalen hoor :P
Maar bedoelde het inderdaad als free. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Sainen schreef:

Als free-release ...

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nitrouz bij Fusion zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:33 
 
Donateur

Fusion records would like to welcome Nitrouz to the Fusion family.

Having moved to the Netherlands just over a Year ago, Nitrouz has a lot more to be achieved in his musical journey.

With great hopes and expectations for his musical Career, he has a distinct musical style and performance, which reaches out to everyone that hears it. The energy exerted through his performance will be one not to forget.

We are really happy to have him onboard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nitrouz bij Fusion vind ik een nogal rare zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag 'm al aankomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog geen leuke track gehoord van die man, doe dan ryfle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
nog geen leuke track gehoord van die man, doe dan ryfle :thumbsup:


Van Ryfle wel al (goede) tracks gehoord dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
nog geen leuke track gehoord van die man, doe dan ryfle :thumbsup:

Want die heeft allemaal (leuke) tracks? En die zit btw toch al ongeveer bij Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dit. Nog geen enkel nummer van hem gehoord wat me ook maar enigzins boeit. Loopt veel meer unsigned talent rond dan Nitrouz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jammer dit. Nog geen enkel nummer van hem gehoord wat me ook maar enigzins boeit. Loopt veel meer unsigned talent rond dan Nitrouz.

Precies dit, vind dit niet echt een goede aanwinst voor Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:11 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Jammer dit. Nog geen enkel nummer van hem gehoord wat me ook maar enigzins boeit. Loopt veel meer unsigned talent rond dan Nitrouz.


City Bitch vond ik wel leuk, meer niet. Ach ja, weer een Australiƫr er bij in de Fusion stal! :P
Misschien neemt ie wel een heel andere stijl aan nu hij bij Fusion zit en kan hij meer zijn
eigen ding doen, wie zal het zeggen? Geen hem een kans (toch?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jammer dit. Nog geen enkel nummer van hem gehoord wat me ook maar enigzins boeit. Loopt veel meer unsigned talent rond dan Nitrouz.

Ja jammer dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
p-stylez schreef:
nog geen leuke track gehoord van die man, doe dan ryfle :thumbsup:

Want die heeft allemaal (leuke) tracks? En die zit btw toch al ongeveer bij Fusion.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Dakpan schreef:
Jammer dit. Nog geen enkel nummer van hem gehoord wat me ook maar enigzins boeit. Loopt veel meer unsigned talent rond dan Nitrouz.


City Bitch vond ik wel leuk, meer niet. Ach ja, weer een Australiƫr er bij in de Fusion stal! :P
Misschien neemt ie wel een heel andere stijl aan nu hij bij Fusion zit en kan hij meer zijn
eigen ding doen, wie zal het zeggen? Geen hem een kans (toch?).


Hoor die nieuwe plaat van hem in het release topic, is echt niet fusion waardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:


Mooiboy Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:


Ik vind het wel vet dat ze dus ook echt op die contests afkomen om te kijken of er wat tussen zit. Eerst altijd gezeur dat er nooit talenten kwamen, nu komt er dus iemand die 'gescout' is door Q, beginnen ze weer te zeuren dat hij te onbekend is en dat er bekendere djs moeten komen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Echo schreef:
Ik vind het wel vet dat ze dus ook echt op die contests afkomen om te kijken of er wat tussen zit. Eerst altijd gezeur dat er nooit talenten kwamen, nu komt er dus iemand die 'gescout' is door Q, beginnen ze weer te zeuren dat hij te onbekend is en dat er bekendere djs moeten komen xD


Dit is inderdaad wel de meeste echt eerlijke manier om iemand zo'n kans te geven. Gozer kan blijkbaar goed draaien en staat ook niet als een zoutzak (aan het filmpje te zien) achter de CD spelers en komt dus blijkbaar ook uit z'n kamer ipv al die slaapkamer DJ's die op alles en iedereen zitten te bitchen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Echo schreef:
Ik vind het wel vet dat ze dus ook echt op die contests afkomen om te kijken of er wat tussen zit. Eerst altijd gezeur dat er nooit talenten kwamen, nu komt er dus iemand die 'gescout' is door Q, beginnen ze weer te zeuren dat hij te onbekend is en dat er bekendere djs moeten komen xD


Dit is inderdaad wel de meeste echt eerlijke manier om iemand zo'n kans te geven. Gozer kan blijkbaar goed draaien en staat ook niet als een zoutzak (aan het filmpje te zien) achter de CD spelers en komt dus blijkbaar ook uit z'n kamer ipv al die slaapkamer DJ's die op alles en iedereen zitten te bitchen ;)


Dit, ik denk dat het wel terecht is.. echter ga ik niet naar hem kijken, en ik denk dat meerdere deze keuze maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsnog raar dat die na Waverider en The Pitcher staat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Alsnog raar dat die na Waverider en The Pitcher staat dan.

Inderdaad, hij had gewoon moeten openen.. Laat hem zichzelf eerst maar is bewijzen voor het grote publiek, voordat je op zo'n groot festival staat en dan ook nog op zo'n prachtig tijdstip
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dakpan schreef:
Alsnog raar dat die na Waverider en The Pitcher staat dan.

Inderdaad, hij had gewoon moeten openen.. Laat hem zichzelf eerst maar is bewijzen voor het grote publiek, voordat je op zo'n groot festival staat en dan ook nog op zo'n prachtig tijdstip

Ik word denk maar zijn eerste fan omdat iedereen anti Clock Kid is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:51 
 
Artiest

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Dakpan schreef:
Alsnog raar dat die na Waverider en The Pitcher staat dan.

Inderdaad, hij had gewoon moeten openen.. Laat hem zichzelf eerst maar is bewijzen voor het grote publiek, voordat je op zo'n groot festival staat en dan ook nog op zo'n prachtig tijdstip

Ik word denk maar zijn eerste fan omdat iedereen anti Clock Kid is :cool:


Als Q die gast gewoon dit gunt wat is dan het probleem? Je draait nooit op grote podia wegens het "verdienen" hoor ;)
Vorige  1 ... 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen