Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Drama, drama, drama...
Als je hem niet wilt zien, ga je er gewoon niet heen toch?
Ik vind het zelf ook 10x niks maar om me er nou druk over te maken...
Heb wel betere dingen te doen! ^^


Ja je druk maken over mensen die zich er druk over maken dat hij er draait..


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

... Summerfestival van 16u - 0u live te zien zal zijn op JIMtv (belgische muziekzender)?

Citaat:
Op zaterdag 25 juni 2011 geeft JIM het startschot van de muziekzomer met een 8 uur durende live uitzending van 'Summerfestival 2011' op het nieuw Zuid in Antwerpen. Dat meldt JIM in een persbericht.

Nieuw dit jaar is dat er behalve voor de 'Mainstage' ook extra aandacht voor de 'Hardstyle Stage' is voorzien.

"Het is op vraag van de kijkers dat we naast de 'Mainstage' ook de 'Hardstyle' uitgebreid aan bod laten komen. De populariteit van het genre en zijn DJ's is erg groot, getuige de vele reacties die we hierover mochten ontvangen", aldus Luc Van Laer, Station Manager van JIM.

"Ook op JIM.be hoef je niks te missen van 'Festivalitis: SummerFestival 2011'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Chill. Ga Defqon afzeggen dan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran


Haha, Negative A zo "Ja vorig jaar stond ik samen met Tymon in de industrial en dat was ook heel leuk!". Keiharde industrial herrie, en dan zo zeggen van "Ja was heel leuk" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:30 
 
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Millard Fillmore schreef:
Drama, drama, drama...
Als je hem niet wilt zien, ga je er gewoon niet heen toch?
Ik vind het zelf ook 10x niks maar om me er nou druk over te maken...
Heb wel betere dingen te doen! ^^


Ja je druk maken over mensen die zich er druk over maken dat hij er draait..


>.<


Slapeloze nachten inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
roberttt schreef:
wordt dus hitjes parade...

dat filmpje was voor de kunstbende, lijkt me sterk dat die jury erg veel hardstyle nummers kent, dus hij kan moeilijk bij zo'n wedstrijd NIET met de bekendere hitjes aan komen zetten he? ;)


ik hoop dat ze wel iets meer kennen. ga volgende keer ook meedoen maar ben niet vna plan om allemaal hitjes te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
pecola-tje schreef:
roberttt schreef:
wordt dus hitjes parade...

dat filmpje was voor de kunstbende, lijkt me sterk dat die jury erg veel hardstyle nummers kent, dus hij kan moeilijk bij zo'n wedstrijd NIET met de bekendere hitjes aan komen zetten he? ;)


ik hoop dat ze wel iets meer kennen. ga volgende keer ook meedoen maar ben niet vna plan om allemaal hitjes te draaien



heb al even contact met hem gehad en heb het vertrouwen dat het goed gaat komen _0_ hij zou ook theracords spul draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ
Second Identity - Mechanical is finished! Raw powerrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Scope DJ
Second Identity - Mechanical is finished! Raw powerrr


Ben benieuwd, vind God of the Underworld ook een hele sterke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Scope DJ
Second Identity - Mechanical is finished! Raw powerrr

Denk dat daar best,dikke plaat uit kan komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Paar nieuwe tracks dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:huh: Geeft hij nou zn tracklist al weg of begrijp ik het verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is gewoon een nieuwe CD die ie heeft gebrand met nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar die Slim Shore plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:

Haha, Negative A zo "Ja vorig jaar stond ik samen met Tymon in de industrial en dat was ook heel leuk!". Keiharde industrial herrie, en dan zo zeggen van "Ja was heel leuk" :lol:


Huh, is Kasparov niet meer die ene van de Noisecontrollers??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
PierrePruuk schreef:

Haha, Negative A zo "Ja vorig jaar stond ik samen met Tymon in de industrial en dat was ook heel leuk!". Keiharde industrial herrie, en dan zo zeggen van "Ja was heel leuk" :lol:


Huh, is Kasparov niet meer die ene van de Noisecontrollers??


Zover ik weet draait er iemand anders onder Kasparov, Bas Oskam produced volgens mij de tracks nog wel :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Afbeelding

Paar nieuwe tracks dus.


Hmm kan de afbeelding niet zien, wat is het?

edit: zie het al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
wootum schreef:
Afbeelding

Paar nieuwe tracks dus.


Hmm kan de afbeelding niet zien, wat is het?

edit: zie het al.

Ik zie hem niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben wel heel benieuwd wat die Clock Kid neer gaat zetten... Snap de keus voor Q-Dance voor de Blue op dat tijdstip ook echt niet, zijn er tig die ik daarvoor in de plaats gezet had! Gun t hm absoluut de kans, maar t is gewoon krom wanneer je kijkt naar de rest van t feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of hij er al stond, maar:

http://www.defqon1.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Negative A is een koning, even langsgaan zowiezo. Gelukkig is hij de afsluiter dus kan hij lekker rauw draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:02 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:23 
 

stefaneke schreef:
[youtube]sadasdgag[/youtube]

Busy = buissy? Wel een beetje slordig :P Voorderest leuk filmpje met die loudness special.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:


Het blijven geniale mafkezen die endymion :lol: zelfs op de achtergrond
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

VIPAAHHH!! _O_
Vorige  1 ... 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen