Beetje vreemde trackkeuze onder de aftermovie.. Ik weet dat hij in de closing act werd gebruikt, maar ik had iets veel harders verwacht. Nu geeft het ook niet weer hoe hard er los gegaan werd etc..wrote:View on YouTube
Vind het ook maar een rare aftermovie die totaal niet weer geeft waar dit feest voor stond.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 15 days ago
Ik mijn Defqon ticket helaas moet verkopen maar alleen aan een liefhebber dan 
1 Defqon.1 Festival ticket
Als je iemand kent of zelf bent, graag
1 Defqon.1 Festival ticket
Als je iemand kent of zelf bent, graag
The Magic Show Top 500 aller tijden over een uur begint!
B
Hardtraxxer
197 posts member since 2009
last seen Jun 2017
haha idd mooi om te zien! en weet gelijk waar alles staatwrote:http://www38.zippyshare.com/v/96355362/file.html
afmetingen van het defqon terrein :p wel leuk
laatst heb ik dit ook moeten tekenen voor mysteryland, terrein indeling..
Volgens mijzelf op youtube jawrote:volgens de YTers: La Roux - I'm Not Your Toy (Dj Thera Booted Nero Remix)wrote:hoe heet dat nummer onder de gz aftermovie ?
Komt die toevallig nog te koop of als freewrote:wrote:volgens de YTers: La Roux - I'm Not Your Toy (Dj Thera Booted Nero Remix)[/quotle]wrote:hoe heet dat nummer onder de gz aftermovie ?
Volgens mijzelf op youtube jaIk vind t zelf een opvallende keuze, had t niet verwacht
wrote:The Magic Show Top 500 aller tijden over een uur begint!
Zeer benieuwd, ga morgen en vrijdag zoveel mogelijk intunen
Ziet er wel gigantisch uit,ken het hele terrein niet maar is het nou echt zo groot of lijkt dat zo ?wrote:http://www38.zippyshare.com/v/96355362/file.html
afmetingen van het defqon terrein :p wel leuk
Hierwrote:Bij wie doet hardstyle.com ook raar?
Hier ook ja en die bootleg komt als free.
Wist je dat...
We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz
Wist je dat...
Wist je dat ik de preview van 2 and a half kings echt moet hebbenwrote:Hier ook ja en die bootleg komt als free.
Wist je dat...We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz
Verdommme wil nog ff Frontliner - tuuduu kopen
maar Hardstyle.com wil niet meewerken
Geck-O - 2-1. Danke. Bittewrote:Hier ook ja en die bootleg komt als free.
Wist je dat...We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz
Die jawrote:Geck-O - 2-1. Danke. Bittewrote:Hier ook ja en die bootleg komt als free.
Erg benieuwd naar die free releaseswrote:Hier ook ja en die bootleg komt als free.
D
t'm augustus dus nog wel? in Augustus alleen free releases en na Augustus gewoon weer door release met officiële? of zie ik dat verkeerd? btw wel vet dat jullie een maand free releasenwrote:Hier ook ja en die bootleg komt als free.
Yeps in Juli hebben we de Phrantic release en in Aug dus alleen free releases. Vanaf september komen dan weer reguliere Theracords releases
En dan meteen met two and a half kingswrote:Yeps in Juli hebben we de Phrantic release en in Aug dus alleen free releases. Vanaf september komen dan weer reguliere Theracords releases
D
mooiwrote:Yeps in Juli hebben we de Phrantic release en in Aug dus alleen free releases. Vanaf september komen dan weer reguliere Theracords releases
Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Ground Zero Edit)wrote:Ik wil Sexual Thrill (GZ Edit) zien.