Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:


Beetje vreemde trackkeuze onder de aftermovie.. Ik weet dat hij in de closing act werd gebruikt, maar ik had iets veel harders verwacht. Nu geeft het ook niet weer hoe hard er los gegaan werd etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het ook maar een rare aftermovie die totaal niet weer geeft waar dit feest voor stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:35 
 
Artiest

Ik mijn Defqon ticket helaas moet verkopen maar alleen aan een liefhebber dan :)

aanbod/1-defqon-1-festival-ticket-t17099.html

Als je iemand kent of zelf bent, graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www38.zippyshare.com/v/96355362/file.html



afmetingen van het defqon terrein :p wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Magic Show Top 500 aller tijden over een uur begint!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:51 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
http://www38.zippyshare.com/v/96355362/file.html



afmetingen van het defqon terrein :p wel leuk


haha idd mooi om te zien! en weet gelijk waar alles staat ;)
laatst heb ik dit ook moeten tekenen voor mysteryland, terrein indeling..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jeone schreef:
hoe heet dat nummer onder de gz aftermovie ?

volgens de YTers: La Roux - I'm Not Your Toy (Dj Thera Booted Nero Remix)


Volgens mijzelf op youtube ja :lol: Ik vind t zelf een opvallende keuze, had t niet verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
KSwoosh schreef:
jeone schreef:
hoe heet dat nummer onder de gz aftermovie ?

volgens de YTers: La Roux - I'm Not Your Toy (Dj Thera Booted Nero Remix)[/quotle]

Volgens mijzelf op youtube ja :lol: Ik vind t zelf een opvallende keuze, had t niet verwacht :P

Komt die toevallig nog te koop of als free :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
The Magic Show Top 500 aller tijden over een uur begint!

:worship: :yay:

Zeer benieuwd, ga morgen en vrijdag zoveel mogelijk intunen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
http://www38.zippyshare.com/v/96355362/file.html



afmetingen van het defqon terrein :p wel leuk


Ziet er wel gigantisch uit,ken het hele terrein niet maar is het nou echt zo groot of lijkt dat zo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bij wie doet hardstyle.com ook raar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Bij wie doet hardstyle.com ook raar?


Hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hier ook ja en die bootleg komt als free.

Wist je dat... :P We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Hier ook ja en die bootleg komt als free.

Wist je dat... :P We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz


Wist je dat ik de preview van 2 and a half kings echt moet hebben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Verdommme wil nog ff Frontliner - tuuduu kopen :P maar Hardstyle.com wil niet meewerken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Hier ook ja en die bootleg komt als free.

Wist je dat... :P We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz

Geck-O - 2-1. Danke. Bitte :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
DjThera schreef:
Hier ook ja en die bootleg komt als free.

Wist je dat... :P We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz

Geck-O - 2-1. Danke. Bitte :thumbsup:

Die ja :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Hier ook ja en die bootleg komt als free.

Wist je dat... :P We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz

Erg benieuwd naar die free releases :)..erg vet inplaats van officele releases :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:01 
 

DjThera schreef:
Hier ook ja en die bootleg komt als free.

Wist je dat... :P We in Augustus GEEN officiële Theracords release doen? Maar daarvoor in de plaats wel best wel wat FREE releases en dat allemaal zonder like buttons follow me here and there etc etc enz

t'm augustus dus nog wel? in Augustus alleen free releases en na Augustus gewoon weer door release met officiële? of zie ik dat verkeerd? btw wel vet dat jullie een maand free releasen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yeps in Juli hebben we de Phrantic release en in Aug dus alleen free releases. Vanaf september komen dan weer reguliere Theracords releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Yeps in Juli hebben we de Phrantic release en in Aug dus alleen free releases. Vanaf september komen dan weer reguliere Theracords releases


En dan meteen met two and a half kings :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:56 
 

DjThera schreef:
Yeps in Juli hebben we de Phrantic release en in Aug dus alleen free releases. Vanaf september komen dan weer reguliere Theracords releases

mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil Sexual Thrill (GZ Edit) zien. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jorann schreef:
Ik wil Sexual Thrill (GZ Edit) zien. :drool:


nieuwe-tracks-hs/catatonic-overload-the-sexual-thrill-ground-zero-edit-t16915.html
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen