jaja dat wordt kiezen.. ben er niet bij.. wil Titan wel heel graag zien! The Machine trouwens ook maarja er zijn nog genoeg andere feesten waar die 2 staanwrote:Nou lekker vet. Echt kut met peren dit.wrote:Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...
D
Ik zou echt heel hard huilen om de main als ik gegaan was. Wat doet zatox nou weer na B-front?
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Zijn altijd wel keuzes die je moet maken, maar dit is inderdaad echt zwaar beroerd. Ik ga denk ik voor The Machine, die MOET ik gewoon een keer zien draaien. Daarnaast ook nog eens Luna & Crypsis, B-front en Chris One tegelijk...wrote:Nou lekker vet. Echt kut met peren dit.wrote:Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...
Ja die is wel 't aller ergste :o voor de rest niet alteveel dilemma's!wrote:Daarnaast ook nog eens Luna & Crypsis, B-front en Chris One tegelijk...
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Tip: Kies voor Titan! The machine draait mixtechnisch slecht en saai, en het is een zandzak achter de draaitafels. Ongeacht de producties denk ik dat je voor de sfeer beter naar de blue kunt gaanwrote:Zijn altijd wel keuzes die je moet maken, maar dit is inderdaad echt zwaar beroerd. Ik ga denk ik voor The Machine, die MOET ik gewoon een keer zien draaien. Daarnaast ook nog eens Luna & Crypsis, B-front en Chris One tegelijk...wrote:Nou lekker vet. Echt kut met peren dit.wrote:Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...
Kies ook The Machine. Enige echte gemis bij Titan zal die met Hardwear zijn de rest zal merendeel Fusion zijn.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
En daarnaast worden de Fusion platen vast nog genoeg gedraaid op de wat grotere feestenwrote:Kies ook The Machine. Enige echte gemis bij Titan zal die met Hardwear zijn de rest zal merendeel Fusion zijn.
in tegenoverstelling tot de The Machine platen.
Veel plezier iedereen die gaat, ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet kan dit jaar.
Herriner me da chaotische main nog vorig jaar (ook al is het dit jaar anders),
en nu die dramatische timetable. Populariteit gaat boven opbouw helaas...
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Het valt toch wel mee?
Alleen B-front en zatox hadden ze kunnen wisselen.. En wtf doet clock kidd na the pitcher?? vriendjespolitiek?
Alleen B-front en zatox hadden ze kunnen wisselen.. En wtf doet clock kidd na the pitcher?? vriendjespolitiek?
Titan & The Machine & Negative A als afsluiters
En geen van de 3 staat nog op een ander feest waar ik heen ga
En geen van de 3 staat nog op een ander feest waar ik heen ga
Denk dat ie wel wat meer draait dan alleen Fusion hoor... Die afsluiting van purple van hem vorig jaar was legendarisch.wrote:Kies ook The Machine. Enige echte gemis bij Titan zal die met Hardwear zijn de rest zal merendeel Fusion zijn.
En je ziet The Machine nog op Wish... Als ik ging zou ik naar Titan gaan. (of eerste half uur Machine en 2e half uur Titan).
Snap ook niet goed wat die prophet 25 jaarsset daar nu weer moet.wrote:Het valt toch wel mee?
The Pitcher had wel ipv The Prophet mogen staan.wrote:Snap ook niet goed wat die prophet 25 jaarsset daar nu weer moet.wrote:Het valt toch wel mee?
RED is de main.wrote:Ik zie nergens Mainstage staan?
Iedereen maar naar het Defqon topic toe?
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
VAGEGASTEN V.G.
Team Zatox will wear beatiful salmon during the dodgeball tournament #dq11 http://lockerz.com/s/113051567
6 van de HS nummers was toen ook Fusion.wrote:Denk dat ie wel wat meer draait dan alleen Fusion hoor... Die afsluiting van purple van hem vorig jaar was legendarisch.wrote:Kies ook The Machine. Enige echte gemis bij Titan zal die met Hardwear zijn de rest zal merendeel Fusion zijn.![]()
En je ziet The Machine nog op Wish... Als ik ging zou ik naar Titan gaan. (of eerste half uur Machine en 2e half uur Titan).
DP Twitter

OMFG, nu ga ik zeker naar Bobby
Just finished my remix of @djbfront 's Neophobia! He Will play it at
defqon this weekend...
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Neophobia kun je niet remixen. Te geniaal die plaat, vraag me af wat je daar aan kan veranderen.
Heb trouwens niks gezegd als ie straks toch gruwelijk vet is.
Heb trouwens niks gezegd als ie straks toch gruwelijk vet is.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Twitter Theracords:
Edge of Extinction wordt THER058
Edge of Extinction wordt THER058
hoe heet dat nummer onder de gz aftermovie ?
G
volgens de YTers: La Roux - I'm Not Your Toy (Dj Thera Booted Nero Remix)wrote:hoe heet dat nummer onder de gz aftermovie ?