Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:28 
 

Dakpan schreef:
stefaneke schreef:
Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...


Nou lekker vet. Echt kut met peren dit. :mad:

jaja dat wordt kiezen.. ben er niet bij.. wil Titan wel heel graag zien! The Machine trouwens ook maarja er zijn nog genoeg andere feesten waar die 2 staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou echt heel hard huilen om de main als ik gegaan was. Wat doet zatox nou weer na B-front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:30 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
stefaneke schreef:
Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...


Nou lekker vet. Echt kut met peren dit. :mad:


Zijn altijd wel keuzes die je moet maken, maar dit is inderdaad echt zwaar beroerd. Ik ga denk ik voor The Machine, die MOET ik gewoon een keer zien draaien. Daarnaast ook nog eens Luna & Crypsis, B-front en Chris One tegelijk... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Daarnaast ook nog eens Luna & Crypsis, B-front en Chris One tegelijk... :cry:

Ja die is wel 't aller ergste :o voor de rest niet alteveel dilemma's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:42 
 
Hardtraxxer

Canyonree schreef:
Dakpan schreef:
stefaneke schreef:
Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...


Nou lekker vet. Echt kut met peren dit. :mad:


Zijn altijd wel keuzes die je moet maken, maar dit is inderdaad echt zwaar beroerd. Ik ga denk ik voor The Machine, die MOET ik gewoon een keer zien draaien. Daarnaast ook nog eens Luna & Crypsis, B-front en Chris One tegelijk... :cry:


Tip: Kies voor Titan! The machine draait mixtechnisch slecht en saai, en het is een zandzak achter de draaitafels. Ongeacht de producties denk ik dat je voor de sfeer beter naar de blue kunt gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kies ook The Machine. Enige echte gemis bij Titan zal die met Hardwear zijn de rest zal merendeel Fusion zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:16 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Kies ook The Machine. Enige echte gemis bij Titan zal die met Hardwear zijn de rest zal merendeel Fusion zijn.


En daarnaast worden de Fusion platen vast nog genoeg gedraaid op de wat grotere feesten
in tegenoverstelling tot de The Machine platen. ;)
Veel plezier iedereen die gaat, ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet kan dit jaar.
Herriner me da chaotische main nog vorig jaar (ook al is het dit jaar anders),
en nu die dramatische timetable. Populariteit gaat boven opbouw helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:22 
 
Hardtraxxer

Het valt toch wel mee?
Alleen B-front en zatox hadden ze kunnen wisselen.. En wtf doet clock kidd na the pitcher?? vriendjespolitiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Titan & The Machine & Negative A als afsluiters :cry:

En geen van de 3 staat nog op een ander feest waar ik heen ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kies ook The Machine. Enige echte gemis bij Titan zal die met Hardwear zijn de rest zal merendeel Fusion zijn.

Denk dat ie wel wat meer draait dan alleen Fusion hoor... Die afsluiting van purple van hem vorig jaar was legendarisch. :worship:

En je ziet The Machine nog op Wish... Als ik ging zou ik naar Titan gaan. (of eerste half uur Machine en 2e half uur Titan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Het valt toch wel mee?
Alleen B-front en zatox hadden ze kunnen wisselen.. En wtf doet clock kidd na the pitcher?? vriendjespolitiek?

Snap ook niet goed wat die prophet 25 jaarsset daar nu weer moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JoS en WP Omdraaien!!
NU! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Q-Dominic schreef:
Het valt toch wel mee?
Alleen B-front en zatox hadden ze kunnen wisselen.. En wtf doet clock kidd na the pitcher?? vriendjespolitiek?

Snap ook niet goed wat die prophet 25 jaarsset daar nu weer moet.


The Pitcher had wel ipv The Prophet mogen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie nergens Mainstage staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Ik zie nergens Mainstage staan?


RED is de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen maar naar het Defqon topic toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:04 
 
Hardtraxxer

VAGEGASTEN V.G.
Citaat:
Team Zatox will wear beatiful salmon during the dodgeball tournament #dq11 http://lockerz.com/s/113051567
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Dakpan schreef:
Kies ook The Machine. Enige echte gemis bij Titan zal die met Hardwear zijn de rest zal merendeel Fusion zijn.

Denk dat ie wel wat meer draait dan alleen Fusion hoor... Die afsluiting van purple van hem vorig jaar was legendarisch. :worship:

En je ziet The Machine nog op Wish... Als ik ging zou ik naar Titan gaan. (of eerste half uur Machine en 2e half uur Titan).


6 van de HS nummers was toen ook Fusion. :P Niet dat ik dat toen erg vond want die set is indd legendarisch maar zie zaterdag al genoeg Fusion matrozen en blijf The Machine gewoon speciaal vinden, die zie ik graag 2 weken achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DP Twitter

Citaat:

Just finished my remix of @djbfront 's Neophobia! He Will play it at
defqon this weekend...


OMFG, nu ga ik zeker naar Bobby :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Neophobia kun je niet remixen. Te geniaal die plaat, vraag me af wat je daar aan kan veranderen.

Heb trouwens niks gezegd als ie straks toch gruwelijk vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Twitter Theracords:

Edge of Extinction wordt THER058
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Hard With Style Podcast :)

http://www.facebook.com/notes/scantraxx ... 9845124147
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoe heet dat nummer onder de gz aftermovie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:06 
 

jeone schreef:
hoe heet dat nummer onder de gz aftermovie ?

volgens de YTers: La Roux - I'm Not Your Toy (Dj Thera Booted Nero Remix)
Vorige  1 ... 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen