Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou moet er nog wat met die ouwe Hardwear platen gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:16 
 
Hardtraxx Addict

Alleen al die titel van Hardwear & Titan. :lol:
Maar ja, ik ben benieuwd. Als deze keer de releasedatum maar wat
sneller is als die van Haunted/ Remember Me/ Midnight Freaks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Alleen al die titel van Hardwear & Titan. :lol:
Maar ja, ik ben benieuwd. Als deze keer de releasedatum maar wat
sneller is als die van Haunted/ Remember Me/ Midnight Freaks!


Sneller? De release werd pas een week van tevoren ofzo aangekondigd??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd naar die nieuwe Hardwear en Titan! Als ik het zo mag geloven word Titan's set zaterdag super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:21 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Nikkel schreef:
Alleen al die titel van Hardwear & Titan. :lol:
Maar ja, ik ben benieuwd. Als deze keer de releasedatum maar wat
sneller is als die van Haunted/ Remember Me/ Midnight Freaks!


Sneller? De release werd pas een week van tevoren ofzo aangekondigd??


Maar Haunted en Remember Me waren al heel veel eerder te horen op feesten, meer op die manier. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waverider
Citaat:
New track finished!! "Waverider - No Longer" with awesome vocals by @LillyJulian I will play it for the first time at Defqon.1! #DQ11 #BLUE
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Hardwear twitter:
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy


Iemand al enig idee hoe ver die track af is? Als er een kans bestaat dat hij zaterdag gedraait wordt toch ook maar even bij Titan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Tel schreef:
Hardwear twitter:
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy


Iemand al enig idee hoe ver die track af is? Als er een kans bestaat dat hij zaterdag gedraait wordt toch ook maar even bij Titan kijken.


HardWear (Tanguy)
Be sure to check @titandj @ Defqon 1 for this sick track.

Dus denk wel dat hij af is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, dan ben ik er zeker bij ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 07:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan en Hardwear gaan echt een stap verder als het gaat om agressie/duisterheid in die nummers. Geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 08:23 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Titan en Hardwear gaan echt een stap verder als het gaat om agressie/duisterheid in die nummers. Geniaal.


Dan weet jij meer dan ik, haje al shit van die 2 gehoord dan?
Heb maar 1 LQ preview gehoord en daar werd ik niet wijzer van iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 08:51 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Defqon 1 is getting closer and closer. We are almost done preparing.

Also we can't wait to anounce that Tha PLayah did a F*&ckin great rmx of
Noisecontrollers - Unite (Defqon 1 Anthem 2011) :-) :-)

You will hear it soon :-)

Bron: NC Fcebook

Geniaal! hopen dat het een beukplaat is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:
Titan en Hardwear gaan echt een stap verder als het gaat om agressie/duisterheid in die nummers. Geniaal.


Dan weet jij meer dan ik, haje al shit van die 2 gehoord dan?
Heb maar 1 LQ preview gehoord en daar werd ik niet wijzer van iig.


Die Hardwear solo's sowieso en als je uit die LQ niet kan opmaken dat die duister en agressief is ben je simpelweg een doof individu. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 10:22 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:
Titan en Hardwear gaan echt een stap verder als het gaat om agressie/duisterheid in die nummers. Geniaal.


Dan weet jij meer dan ik, haje al shit van die 2 gehoord dan?
Heb maar 1 LQ preview gehoord en daar werd ik niet wijzer van iig.


Die Hardwear solo's sowieso en als je uit die LQ niet kan opmaken dat die duister en agressief is ben je simpelweg een doof individu. :D


Ben ik ook, Beethoven ftw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tieten weg gecensureerd *huillachpoppetje*

:lol: Dacht ff te gaan genieten op me werk , maar valt tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:11 
 

Sainen schreef:
Hardwear twitter:
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy

heeel heeel heeel erg benieuwd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Tieten weg gecensureerd *huillachpoppetje*

:lol: Dacht ff te gaan genieten op me werk , maar valt tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Tieten weg gecensureerd *huillachpoppetje*

:lol: Dacht ff te gaan genieten op me werk , maar valt tegen

Op de b2s site staat hij zonder japanse censuur onzin.

Fapze. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Defqon timetable bekend is: http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_ ... ages/12897
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:18 
 

Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godverdomme, waarom moeten The Machine en Titan nu weer tegelijk. Denk dat ik dan naar Titan ga, Machine zie ik nog 2 keer deze zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...


Nou lekker vet. Echt kut met peren dit. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:26 
 
Hardtraxxer

Ik vind m wel prima. alleen jammer dat B-front en Luna&Crypsis en coone tegelijk draaien.. Hoef ik stuk voor stuk niet zo nodig te zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:28 
 

Dakpan schreef:
stefaneke schreef:
Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...


Nou lekker vet. Echt kut met peren dit. :mad:


Ja is wel kut als je ze allebei zou willen zien :P
Vorige  1 ... 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen