Nou moet er nog wat met die ouwe Hardwear platen gebeuren.
Maar ja, ik ben benieuwd. Als deze keer de releasedatum maar wat
sneller is als die van Haunted/ Remember Me/ Midnight Freaks!
Sneller? De release werd pas een week van tevoren ofzo aangekondigd??wrote:Alleen al die titel van Hardwear & Titan.![]()
Maar Haunted en Remember Me waren al heel veel eerder te horen op feesten, meer op die manier.wrote:Sneller? De release werd pas een week van tevoren ofzo aangekondigd??wrote:Alleen al die titel van Hardwear & Titan.![]()
New track finished!! "Waverider - No Longer" with awesome vocals by @LillyJulian I will play it for the first time at Defqon.1! #DQ11 #BLUE
Iemand al enig idee hoe ver die track af is? Als er een kans bestaat dat hij zaterdag gedraait wordt toch ook maar even bij Titan kijken.wrote:Hardwear twitter:
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy
HardWear (Tanguy)wrote:Iemand al enig idee hoe ver die track af is? Als er een kans bestaat dat hij zaterdag gedraait wordt toch ook maar even bij Titan kijken.wrote:Hardwear twitter:
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy
Dan weet jij meer dan ik, haje al shit van die 2 gehoord dan?wrote:Titan en Hardwear gaan echt een stap verder als het gaat om agressie/duisterheid in die nummers. Geniaal.
Geniaal! hopen dat het een beukplaat is!wrote:Defqon 1 is getting closer and closer. We are almost done preparing.
Also we can't wait to anounce that Tha PLayah did a F*&ckin great rmx of
Noisecontrollers - Unite (Defqon 1 Anthem 2011) :-) :-)
You will hear it soon :-)
Bron: NC Fcebook
Die Hardwear solo's sowieso en als je uit die LQ niet kan opmaken dat die duister en agressief is ben je simpelweg een doof individu.wrote:Dan weet jij meer dan ik, haje al shit van die 2 gehoord dan?wrote:Titan en Hardwear gaan echt een stap verder als het gaat om agressie/duisterheid in die nummers. Geniaal.
Heb maar 1 LQ preview gehoord en daar werd ik niet wijzer van iig.
Ben ik ook, Beethoven ftwwrote:Die Hardwear solo's sowieso en als je uit die LQ niet kan opmaken dat die duister en agressief is ben je simpelweg een doof individu.wrote:Dan weet jij meer dan ik, haje al shit van die 2 gehoord dan?wrote:Titan en Hardwear gaan echt een stap verder als het gaat om agressie/duisterheid in die nummers. Geniaal.
Heb maar 1 LQ preview gehoord en daar werd ik niet wijzer van iig.
heeel heeel heeel erg benieuwdwrote:Hardwear twitter:
wrote:Tieten weg gecensureerd *huillachpoppetje*
Dacht ff te gaan genieten op me werk , maar valt tegen
Op de b2s site staat hij zonder japanse censuur onzin.wrote:Tieten weg gecensureerd *huillachpoppetje*
Dacht ff te gaan genieten op me werk , maar valt tegen
Nou lekker vet. Echt kut met peren dit.wrote:Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...
Ja is wel kut als je ze allebei zou willen zienwrote:Nou lekker vet. Echt kut met peren dit.wrote:Titan sluit blue af! En The Machine op Purple! Haha vet voor de mensen die er heen gaan! Alleen alphaverb staat wel wat vroegjes...