Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha niet gevolgd, ga zelf niet. Kan ik me alleen niet voorstellen want dat wordt toch een grote puinzooi 's nachts?

Waarom denk je dat ze iedereen zo graag op die camping willen hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja klote das waar ook, er is daar maar 1 weg om er te komen en er weg te gaan. Gelukkig brengen me ouder en halen die ook weer, maarja dan nog staan we denk wel bij de rotonde tot aan de snelweg in de file. Best raar.. hier in zoetermeer mag je geen groot feest organiseren (nja groot.. 3000 a 5000 man) van de gemeente omdat er niet genoeg ingang is.. en zo'n feest als defqon mag dan wel langs zo'n weg. Gelukkig is die dag nog niet walibi in de nacht open, dat zou helemaal drama veroorzaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Waarom denk je dat ze iedereen zo graag op die camping willen hebben? :P

Dat snap ik nu pas inderdaad, zit ook even op Google maps te kijken maar het gaat inderdaad om een paar kleine toegangswegen. Ben benieuwd ook hoe ze dat zullen regelen met bussen. Die zullen ze wel lekker in clusters laten vertrekken en het even dichtgooien voor auto's ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interview met Adaro: http://partyreviews.nl/interviews/2011/interview-adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dance-Tunes.com
Citaat:
Attention please...
Defqon.1 2011 will be broadcast live on dancetunesradio.com!
Stages & artists will be announced tomorrow. The countdown's running: 3 days to go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Davide Sonar
The Youtube Channels is active!
Every week I'll add a song/video from my discography!
Full focus on new music now!

http://www.youtube.com/davidesonar


Eerste 2 nieuwe tracks staan er, klink best lekker, vooral "Attack" ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twitter FusionRecords

Code:
Check out the new Zany & Mc DV8 - World on Fire on the Fusion Youtube Channel or Fusion Community.... http://fb.me/101QusGzv


Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind je het nou echt nodig om hem eerst dubbel te posten in het Nieuwe Tracks gedeelte en hem ook nog eens in het wist je dat te posten. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzouten met die DV8, wat een irritante kutvocals weer zoals altijd. Breekt de rest van het nummer volledig af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vind je het nou echt nodig om hem eerst dubbel te posten in het Nieuwe Tracks gedeelte en hem ook nog eens in het wist je dat te posten. :yawn:


wat loop jij nou weer slap te lulle... tis tog eg een wistje dat: davide sonar voortaan regelmatig (nieuwe) tracks op zn youtube zal zetten, en er zijn nou 2 nieuwe previews die ik NIET dubbel heb gepost ¬¬
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Vind je het nou echt nodig om hem eerst dubbel te posten in het Nieuwe Tracks gedeelte en hem ook nog eens in het wist je dat te posten. :yawn:


wat loop jij nou weer slap te lulle... tis tog eg een wistje dat: davide sonar voortaan regelmatig (nieuwe) tracks op zn youtube zal zetten, en er zijn nou 2 nieuwe previews die ik NIET dubbel heb gepost ¬¬


Heb het ook niet tegen jou, dwaas. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon extended bezoekers, walibi tickets kunnen bestellen (met korting) via: http://www.walibiholland.nl/defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Opzouten met die DV8, wat een irritante kutvocals weer zoals altijd. Breekt de rest van het nummer volledig af.

Echt hoor! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Heb het ook niet tegen jou, dwaas. >.<


quote dan ook maffie, dan is dat duidelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Heb het ook niet tegen jou, dwaas. >.<


quote dan ook maffie, dan is dat duidelijk!


Aangezien de desbetreffende post direct boven mijne staat en jouw Davide Sonar tracks niet dubbel zijn gepost in het Nieuwe Track gedeelte leek het mij wel duidelijk genoeg. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag world on fire ook nii zo 1,2,3 dubbel staan, dus ik vond t maar raar.. vooruit maar weer :x
genoeg met deze onzin, is t topic nii voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Heb het ook niet tegen jou, dwaas. >.<


quote dan ook maffie, dan is dat duidelijk!


Aangezien de desbetreffende post direct boven mijne staat en jouw Davide Sonar tracks niet dubbel zijn gepost in het Nieuwe Track gedeelte leek het mij wel duidelijk genoeg. >.<

Wat ben je ook een prachtvent :D Epische reactie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Noisecontroller Noisecontrollers
Just received a huge rmx of nc- unite! Made by a hardcore producer we admire sooooo much. Cant wait to give u more info!!! Will be soon!
Zal wel niet door Kasparov gemaakt zijn dan :P


Unexist ofzo aub. of Ophidian Of Placid K.
Wishfull thinking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Dog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Playaaaaah! :yay:
bron: twitter van de Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Defqon 1 is getting closer and closer. We are almost done preparing.

Also we can't wait to anounce that Tha PLayah did a F*&ckin great rmx of
Noisecontrollers - Unite (Defqon 1 Anthem 2011) :-) :-)

You will hear it soon :-)

Bron: NC Fcebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:37 
 
Artiest

Jongens... JAAAAAA
Ik zei het je.. hoopte al op Tha Playah :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:42 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Jongens... JAAAAAA
Ik zei het je.. hoopte al op Tha Playah :$


Kan ook wel leuk uitpakken denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardwear twitter:
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Hardwear twitter:
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy

Oeh dit gaat zeker vette plaay worden, en in de remix van tha playah heb ik ook alle vertrouwen :woot:
Vorige  1 ... 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen