Waarom denk je dat ze iedereen zo graag op die camping willen hebben?wrote: Haha niet gevolgd, ga zelf niet. Kan ik me alleen niet voorstellen want dat wordt toch een grote puinzooi 's nachts?
Oja klote das waar ook, er is daar maar 1 weg om er te komen en er weg te gaan. Gelukkig brengen me ouder en halen die ook weer, maarja dan nog staan we denk wel bij de rotonde tot aan de snelweg in de file. Best raar.. hier in zoetermeer mag je geen groot feest organiseren (nja groot.. 3000 a 5000 man) van de gemeente omdat er niet genoeg ingang is.. en zo'n feest als defqon mag dan wel langs zo'n weg. Gelukkig is die dag nog niet walibi in de nacht open, dat zou helemaal drama veroorzaken.
Dat snap ik nu pas inderdaad, zit ook even op Google maps te kijken maar het gaat inderdaad om een paar kleine toegangswegen. Ben benieuwd ook hoe ze dat zullen regelen met bussen. Die zullen ze wel lekker in clusters laten vertrekken en het even dichtgooien voor auto's ofzo.wrote: Waarom denk je dat ze iedereen zo graag op die camping willen hebben?
Interview met Adaro: http://partyreviews.nl/interviews/2011/interview-adaro
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dance-Tunes.com
Attention please...
Defqon.1 2011 will be broadcast live on dancetunesradio.com!
Stages & artists will be announced tomorrow. The countdown's running: 3 days to go!
Eerste 2 nieuwe tracks staan er, klink best lekker, vooral "Attack"Davide Sonar
The Youtube Channels is active!
Every week I'll add a song/video from my discography!
Full focus on new music now!
http://www.youtube.com/davidesonar
Twitter FusionRecords
View on YouTube
Code: Select all
Check out the new Zany & Mc DV8 - World on Fire on the Fusion Youtube Channel or Fusion Community.... http://fb.me/101QusGzvVind je het nou echt nodig om hem eerst dubbel te posten in het Nieuwe Tracks gedeelte en hem ook nog eens in het wist je dat te posten. 
Opzouten met die DV8, wat een irritante kutvocals weer zoals altijd. Breekt de rest van het nummer volledig af.
wat loop jij nou weer slap te lulle... tis tog eg een wistje dat: davide sonar voortaan regelmatig (nieuwe) tracks op zn youtube zal zetten, en er zijn nou 2 nieuwe previews die ik NIET dubbel heb gepost ¬¬wrote:Vind je het nou echt nodig om hem eerst dubbel te posten in het Nieuwe Tracks gedeelte en hem ook nog eens in het wist je dat te posten.
Heb het ook niet tegen jou, dwaas.wrote:wat loop jij nou weer slap te lulle... tis tog eg een wistje dat: davide sonar voortaan regelmatig (nieuwe) tracks op zn youtube zal zetten, en er zijn nou 2 nieuwe previews die ik NIET dubbel heb gepost ¬¬wrote:Vind je het nou echt nodig om hem eerst dubbel te posten in het Nieuwe Tracks gedeelte en hem ook nog eens in het wist je dat te posten.
Defqon extended bezoekers, walibi tickets kunnen bestellen (met korting) via: http://www.walibiholland.nl/defqon
Echt hoor!wrote:Opzouten met die DV8, wat een irritante kutvocals weer zoals altijd. Breekt de rest van het nummer volledig af.
quote dan ook maffie, dan is dat duidelijk!wrote: Heb het ook niet tegen jou, dwaas.
Aangezien de desbetreffende post direct boven mijne staat en jouw Davide Sonar tracks niet dubbel zijn gepost in het Nieuwe Track gedeelte leek het mij wel duidelijk genoeg.wrote:quote dan ook maffie, dan is dat duidelijk!wrote: Heb het ook niet tegen jou, dwaas.
Ik zag world on fire ook nii zo 1,2,3 dubbel staan, dus ik vond t maar raar.. vooruit maar weer 
genoeg met deze onzin, is t topic nii voor
genoeg met deze onzin, is t topic nii voor
Wat ben je ook een prachtventwrote:Aangezien de desbetreffende post direct boven mijne staat en jouw Davide Sonar tracks niet dubbel zijn gepost in het Nieuwe Track gedeelte leek het mij wel duidelijk genoeg.wrote:quote dan ook maffie, dan is dat duidelijk!wrote: Heb het ook niet tegen jou, dwaas.
Unexist ofzo aub. of Ophidian Of Placid K.wrote:Noisecontroller Noisecontrollers
Just received a huge rmx of nc- unite! Made by a hardcore producer we admire sooooo much. Cant wait to give u more info!!! Will be soon!
Zal wel niet door Kasparov gemaakt zijn dan
Wishfull thinking.
Tha Playaaaaah! 
bron: twitter van de Noisecontrollers
bron: twitter van de Noisecontrollers
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Defqon 1 is getting closer and closer. We are almost done preparing.
Also we can't wait to anounce that Tha PLayah did a F*&ckin great rmx of
Noisecontrollers - Unite (Defqon 1 Anthem 2011) :-) :-)
You will hear it soon :-)
Bron: NC Fcebook
Also we can't wait to anounce that Tha PLayah did a F*&ckin great rmx of
Noisecontrollers - Unite (Defqon 1 Anthem 2011) :-) :-)
You will hear it soon :-)
Bron: NC Fcebook
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Jongens... JAAAAAA
Ik zei het je.. hoopte al op Tha Playah
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Kan ook wel leuk uitpakken denk ik...wrote:Jongens... JAAAAAA
Hardwear twitter:
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy
The new dark and aggressive track with @titandj will be HardWear & Titan-Necropsy