Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:55 
 
Artiest

Kevin-Raw schreef:
Henk-Jan schreef:
Noisecontroller Noisecontrollers
Just received a huge rmx of nc- unite! Made by a hardcore producer we admire sooooo much. Cant wait to give u more info!!! Will be soon!
Zal wel niet door Kasparov gemaakt zijn dan :P


Kijk dit vind ik dan wel weer goed nieuwe, als ze hier Kasparov niet mee bedoelen. Maar dat zal wel niet, vind die Kasparov remix van Unite echt gewoon helemaal niks.
zou wel dik zijn een amnesys remix of Noisesuppressor remx :worship:


Zouden ze die admiren?
Ik zou toch een net iets melodieuzere HC artiest verwachten voor NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian remix :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:11 
 

Noisekick remix!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amnesys of Noisesuppressor zou vet zijn! maar op de 1 of andere manier vrees ik voor een EA..weet niet waarom
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:38 
 
Artiest

Ik denk ook een EA.
Zou Tha Playah wel tof vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:30 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Kevin-Raw schreef:
Henk-Jan schreef:
Noisecontroller Noisecontrollers
Just received a huge rmx of nc- unite! Made by a hardcore producer we admire sooooo much. Cant wait to give u more info!!! Will be soon!
Zal wel niet door Kasparov gemaakt zijn dan :P


Kijk dit vind ik dan wel weer goed nieuwe, als ze hier Kasparov niet mee bedoelen. Maar dat zal wel niet, vind die Kasparov remix van Unite echt gewoon helemaal niks.
zou wel dik zijn een amnesys remix of Noisesuppressor remx :worship:

Zouden ze die admiren?
Ik zou toch een net iets melodieuzere HC artiest verwachten voor NC.

Bas wel hoor, hij vind hardcore helemaal te gek :P
Ik hoop iemand van traxtorm (Maddog, tommyknocker of amnesys :worship:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

(The Outside Agency Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:08 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk toch weer aan Endymion (ook al hebben ze twee jaar eerder ook al geremixed).
Puur markttechnisch gezien lijkt me dit een slimme zet, met hun nieuwe Album!
Niet dat ik daar nou weer zo blij van wordt, ik zie ook liever een Amnesys of zo iets remixen.
Grootste voorkeur gaat uit naar Tommyknocker (die samen met Mad Dog al jaren mijn Hardcore favorieten zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Noisecontroller Noisecontrollers
Just received a huge rmx of nc- unite! Made by a hardcore producer we admire sooooo much. Cant wait to give u more info!!! Will be soon!
Zal wel niet door Kasparov gemaakt zijn dan :P

erg vet benieuwd wie het is, hopelijk niet een van de standaard mainstream artiesten ook al ben ik daaar wel bang voor, hopelijk gewoon een gruwelijke remix van
Amnesys :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Vandaag Jack of Sound op bezoek gaat bij B-Front :woot:

Citaat:
djbfront Bob van der Palen
Today mister @JackofSound is joining me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:32 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Noisecontroller Noisecontrollers
Just received a huge rmx of nc- unite! Made by a hardcore producer we admire sooooo much. Cant wait to give u more info!!! Will be soon!
Zal wel niet door Kasparov gemaakt zijn dan :P


Ik heb hem zaterdag gehoord bij Neophyte Records Creators of the Core ik geloof dat tha playah of ea hem draaide, denk dat het ea was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zaterdag 25 juni, rijden er geen treinen van en naar Defqon.1 Festival, in verband met spoorwegwerkzaamheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Niet EA! Niet EA! Niet EA! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zoveel namen noemen wie misschien de remix heeft gedaan. >.< We zien het vanzelf wel, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ik nog maar 3 PC en 3 GEAR DJ's nodig heb voor de Battleshow! Geef je nu nog op!
off-topic/de-lionstyle-battshow-keert-terug-t16922-50.html#p586599
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Op zaterdag 25 juni, rijden er geen treinen van en naar Defqon.1 Festival, in verband met spoorwegwerkzaamheden.


Mr. Caveman? is that you?

*huillachpoppetje*

:lol:

Was al een maandje of 4 bekend en hierdoor rijden er ook zo ontzettend veel eventravel bussen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:55 
 
Artiest

MCDV8
Citaat:
Ok here's the deal. If I reach 5000 followers today, the new Zany & DV8 preview will be online at http://www.youtube.com/fusionofsoundnl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben heel erg benieuwd naar die Titan remix! Las eerst die tweet dat het nog niet bekend was en het enige wat ik dacht was: Laat het alsjeblieft (!!!) Symphonic Feedback zijn! En ik scroll naar beneden, zie ik dat het echt zo is! :woot: Geweldig, vind dat echt 1 van de dikste tracks van Zany. Ben benieuwd zaterdag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:56 
 

Zany remix van Symphonic Feedback :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
MCDV8
Citaat:
Ok here's the deal. If I reach 5000 followers today, the new Zany & DV8 preview will be online at http://www.youtube.com/fusionofsoundnl


World on Fire ofzo tog of niet? Beetje jammer dat ie zo zijn followers moet krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft ze al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:58 
 
Artiest

Jurheinen schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
MCDV8
Citaat:
Ok here's the deal. If I reach 5000 followers today, the new Zany & DV8 preview will be online at http://www.youtube.com/fusionofsoundnl


World on Fire ofzo tog of niet? Beetje jammer dat ie zo zijn followers moet krijgen


Dat doen ze allemaal toch :lol:
Is denk ik eerder een geintje omdat ie al 4.995 followers heeft ofzo, dikke kans dat ie uberhaupt al online zou komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Mr. Caveman? is that you?

*huillachpoppetje*

:lol:

Was al een maandje of 4 bekend en hierdoor rijden er ook zo ontzettend veel eventravel bussen ;)

Haha niet gevolgd, ga zelf niet. Kan ik me alleen niet voorstellen want dat wordt toch een grote puinzooi 's nachts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kevin-Raw schreef:
Mr. Caveman? is that you?

*huillachpoppetje*

:lol:

Was al een maandje of 4 bekend en hierdoor rijden er ook zo ontzettend veel eventravel bussen ;)

Haha niet gevolgd, ga zelf niet. Kan ik me alleen niet voorstellen want dat wordt toch een grote puinzooi 's nachts?


Jaa dat is mijn verwachting dus ook, vooral op die 1baansweg daar. Maar we zullen zien hoe Q-dance het geregeld heeft. Vorig jaar stond er ook al op Almere flink op onthoud. Heb daar ook 2 uur gewacht voordat ik weg reed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Owh dear god, dat wordt nog wat met de bus :/

Zullen we nu maar weer on-topic gaan :thumbup:
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen