Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Tel schreef:
Pommer schreef:
Psychedelic Trip (Titan Remix) :P

Was het eerste wat ook bij mij op kwam. Alleen hoop ik het niet natuurlijk... PT heeft geen remix nodig ^^


Remix kan leuk zijn, Psychedelic Trip was sowieso een pareltje maar natuurlijk moeilijk te overtreffen!

Remix van Animated Audio lijkt me wel vet :P

Ik verwacht ook een wat oudere, meer vergeten track, aangezien Titan dat nog wel eens wil draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 18:33 
 

Zany Kan z'n bier niet op (Titan Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 18:33 
 

Almighty schreef:
Zany Kan z'n bier niet op (Titan Remix)


En DV8 maar kut roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany - Volt (Titan remix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Tel schreef:
Pommer schreef:
Psychedelic Trip (Titan Remix) :P

Was het eerste wat ook bij mij op kwam. Alleen hoop ik het niet natuurlijk... PT heeft geen remix nodig ^^


Remix kan leuk zijn, Psychedelic Trip was sowieso een pareltje maar natuurlijk moeilijk te overtreffen!

Remix van Animated Audio lijkt me wel vet :P

Niet Animated Audio, die heeft iets eigens, en verdiend geen remix. Hij is perfect zoals hij is, en zie Titan hem nou niet vetter maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xsjefkex schreef:
DjZany Zany
Today i heard a brand new "Titan rmx" from a track of mine... Damn, this is banging stuff!!! More info soon 

:oh:


vet hoor benieuwd welke plaat er geremixt is + dat die mash-up van digital punk ook lekker is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Zany - Volt (Titan remix) :drool:


die lijkt me vet :D dus nu maar hopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
degos_music Thijs Degos de Heer
Almost 500 followers! At 500 i will give away something special!!!


Wat zal het worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
... Kodex nog maar 100 likes nodig heeft op Facebook en dan de Southstylers - Pounding Senses (Kodex Bootleg) weggeeft? :innocent: http://www.facebook.com/KodexDJ


Nog 35:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
b-ram schreef:
... Kodex nog maar 100 likes nodig heeft op Facebook en dan de Southstylers - Pounding Senses (Kodex Bootleg) weggeeft? :innocent: http://www.facebook.com/KodexDJ


Nog 35:D


Als we geluk hebben nog vanavond en anders morgen :thumbsup:

Edit:

Citaat:
Kodex | Austrian Hardstyle DJ And Producer
ok everyone will upload the Southstylers Bootleg when im back at home, aaaannnndddd if i will reach 10000 Subscribers till tommorow 24:00 you can win a very special night with me *sexytime* xD haha so gogogogo


Misschien iets voor de vrouwelijke bezoekers om nog snel 10000 subscribers te halen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany Twitter:
Citaat:
Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) is a fact! Fusion power all the way!!! Check out Titan's set at Defqon this saturday!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:44 
 

Daveytl schreef:
Zany Twitter:
Citaat:
Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) is a fact! Fusion power all the way!!! Check out Titan's set at Defqon this saturday!!

beest! :worship: heel erg benieuwd naar die remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Symphonic Feedback!! Vind ik één van Zany's beste platen, hopen dat Titan er iets moois mee doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekker nieuws op deze pagina ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zany Twitter:
Citaat:
Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) is a fact! Fusion power all the way!!! Check out Titan's set at Defqon this saturday!!

Oeh orgineel is heerlijk, hopelijk heeft hij er iets vets,van gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeeeeeel lastig om die track (vooral die climax) te verbeteren, maar ik ben echt heeeeeeeel erg benieuwd! :love: Titan bezoeken op defqon was al een feit denk ik, nu helemaal :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt heel moeilijk om deze te overtreffen! Het origineel is echt een van zany's beste platen!
Is wel echt een plaat in de het straatje van Titan. we zullen het horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand filmen zaterdag! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:31 
 
Hardtraxxer

Headhunterz
Wednesday episode 2 of Hard With Style will go live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontroller Noisecontrollers
Just received a huge rmx of nc- unite! Made by a hardcore producer we admire sooooo much. Cant wait to give u more info!!! Will be soon!
Zal wel niet door Kasparov gemaakt zijn dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar die Titan mix. Valt niet veel aan dat nummer te verbeteren op de intro en de mid na dan. Hoop niet dat er kicks van Remember Me ofzo in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 00:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hopen dat ie die bout midintro wat dikker kan maken, voor de climax heb ik toch weinig vertrouwen in een verbetering :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zany Twitter:
Citaat:
Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) is a fact! Fusion power all the way!!! Check out Titan's set at Defqon this saturday!!


Word een lastig karwei om ook maar in de buurt te komen bij die track :D

Maar ik ben zeer benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:15 
 
Artiest

Ik snap dat Titan gedoe nog niet helemaal... want alle titan tracks klinken naar Zany, maar toch maakt Titan een remix van een Zany track.
Werkt die gast gewoon met dezelfde sounds en in dezelfde studio, of heeft zany nu z'n eigen track zitten te remixen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Noisecontroller Noisecontrollers
Just received a huge rmx of nc- unite! Made by a hardcore producer we admire sooooo much. Cant wait to give u more info!!! Will be soon!
Zal wel niet door Kasparov gemaakt zijn dan :P


Kijk dit vind ik dan wel weer goed nieuwe, als ze hier Kasparov niet mee bedoelen. Maar dat zal wel niet, vind die Kasparov remix van Unite echt gewoon helemaal niks.
zou wel dik zijn een amnesys remix of Noisesuppressor remx :worship:
Vorige  1 ... 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen