Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 01:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

denk het wel voor de rest stak ie alleen z´n rechter op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
stefaneke schreef:
djchrisone schreef:
hahahaha 12 year olds are going crazy to Italobrothers live here at Dreamhack.. I hope the crowd is the same during my set, hahahaha


Openen met Psycho dan :evil:

En daarna verder met MMA of iets dergelijks :P

Zal niet de eerste keer zijn! (Helden set van Zatox :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 05:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Rik schreef:
Titatovenaar schreef:
Je kunt nu zelf je top 3 allertijden opgeven op onze facebook pagina

Die komen er toch niet meer in ja...


Tuurlijk wel :)

Doordat mind illusion zei dat het een hels karwei was dacht ik dat de podcast al klaar was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

BanHu Twitter heeft?

BanHuOfficialBanHu:
1st BanHu supporter @FestucaNL http://t.co/M3R7DCr -- 2nd supporter of BanHu 'HardestBeatzz' http://t.co/PoZMjE7-- Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
BanHu Twitter heeft?

BanHuOfficialBanHu:
1st BanHu supporter @FestucaNL http://t.co/M3R7DCr -- 2nd supporter of BanHu 'HardestBeatzz' http://t.co/PoZMjE7-- Thanks.

En wie is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
En wie is dat?


Een hele waardeloze "producer" als je t uberhaupt zo mag noemen ¬¬
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:18 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Wtf :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Je kunt nu zelf je top 3 allertijden opgeven op onze facebook pagina

Waarom kan ik niet reageren op het artikel? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
stefaneke schreef:

Wtf :')

Godverdomme. Kom ik een wild pokémon tegen. Druk op run godverdomme. :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tartaros Twitter:
Citaat:
More than 200 likes on Facebook. Thanks everybody! Here's a pack that contains 4 free tracks; http://bit.ly/jBmMxq .. Enjoy! PL RT


Eens zien wat er in dit pakketje zit, downloaden gaat redelijk traag nog :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last man standing erin, aub aub bua baub :love:

hier gaat downloaden echt snel, 52% al

Tartaros - Agony
Tartaros - Lingering Melody
Tartaros - The Embrace
Tartaros - The Last Man Standing


:love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Last man standing erin, aub aub bua baub :love:

hier gaat downloaden echt snel, 52% al

Tartaros - Agony
Tartaros - Lingering Melody
Tartaros - The Embrace
Tartaros - The Last Man Standing


:love: :woot:

Jezus, nice :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Godverdomme. Kom ik een wild pokémon tegen. Druk op run godverdomme. :lol: xd

Echt, wtf, heb al een tijdje niet meer zo hard gelachen om een track. :lol: Die google translate stem, focking slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:57 
 



Episch, maarja hier was al een topic over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:41 
 

stefaneke schreef:


Episch, maarja hier was al een topic over :P

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:


Episch, maarja hier was al een topic over :P

Die anti climax is geniaal :woot:

:huh: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die BanHu is zo fuckin geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er een free festival in Belgie plaatsvind :D
Check bij feesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
stefaneke schreef:


Episch, maarja hier was al een topic over :P

Die anti climax is geniaal :woot:

:huh: :')



Haha LOL :D
Dikke anti!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:19 
 
Hardtraxxer

Wat een baas :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:24 
 

Godverdomme. Kom ik een wild pokémon tegen. Druk op run godverdomme. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz Official Fan Page
If u want to watch us live go to http://www.dreamhack.tv/ , and pick "mainstage". 00-01:25 we will be live. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

no thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:31 
 

p-stylez schreef:
no thanks

:lol:
Vorige  1 ... 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen