Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Wasted Penguinz Official Fan Page
If u want to watch us live go to http://www.dreamhack.tv/ , and pick "mainstage". 00-01:25 we will be live. ;-)

Komt enkel house op bij mij :/ , misschien maar goed ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:40 
 

Roebén schreef:
Nrgizer schreef:
Wasted Penguinz Official Fan Page
If u want to watch us live go to http://www.dreamhack.tv/ , and pick "mainstage". 00-01:25 we will be live. ;-)

Komt enkel house op bij mij :/ , misschien maar goed ook :D


Ze draaien ook nog niet hé, pas om 12u.


Titatovenaar schreef:


Wat kunnen we dan verwachten op Wish...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fucking droog filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Roebén schreef:
Nrgizer schreef:
Wasted Penguinz Official Fan Page
If u want to watch us live go to http://www.dreamhack.tv/ , and pick "mainstage". 00-01:25 we will be live. ;-)

Komt enkel house op bij mij :/ , misschien maar goed ook :D


Ze draaien ook nog niet hé, pas om 12u.

Goeienavond Ruben :surrender:
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:44 
 

Nrgizer schreef:
Wasted Penguinz Official Fan Page
If u want to watch us live go to http://www.dreamhack.tv/ , and pick "mainstage". 00-01:25 we will be live. ;-)

Ik ga wel ff checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een gekke (eigenlijk normaal dus) degos en re-done en een naakte thera op de mainstage, denk dat je dat kan verwachten (of je daar nou zo blij om moet zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:53 
 

Roebén schreef:
Nrgizer schreef:
Wasted Penguinz Official Fan Page
If u want to watch us live go to http://www.dreamhack.tv/ , and pick "mainstage". 00-01:25 we will be live. ;-)

Komt enkel house op bij mij :/ , misschien maar goed ook :D

Precies de house die ik verafschuw... bliepbliepbliep
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, geweldig filmpje :P

Ga zeker zo luisteren naar Wasted Penguinz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we dan maar de shoutbox in? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:55 
 

Kom maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwam net wel relaxt nummer voorbij, the world is yours.
Zeker even naar WP kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:00 
 

Vooral na die house :P, kijken wat ze er van vinden.

En het publiek zingt pannekoek! whaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lekker openingsnummer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beginnen met Let It Go :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtf valt die bij jullie ook weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roells schreef:
wtf valt die bij jullie ook weg?

Ja, en komt ook niet terug...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Roells schreef:
wtf valt die bij jullie ook weg?

Ja, en komt ook niet terug...


Wat een kut stream zeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Praat daar anders over in de shoutbox, dan houden we het hier wat interessanter.

Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:37 
 

http://sv.justin.tv/cezziil0l?utm_campa ... 1358798160
Een stream die het wel doet, wel erg slechte kwaliteit.
Heb je impressie hoe het er daar uitziet, best bizar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
http://sv.justin.tv/cezziil0l?utm_campaign=live_embed_click#/w/1358798160
Een stream die het wel doet, wel erg slechte kwaliteit.
Heb je impressie hoe het er daar uitziet, best bizar ;)

Zo vannuh...
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 10:47 
 

Titatovenaar schreef:

het gaat ook weer nergens over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wisten jullie al dit ik een Facebook fanpage heb? :P
http://www.facebook.com/pages/San-Mique ... 7532975748
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Wisten jullie al dit ik een Facebook fanpage heb? :P
http://www.facebook.com/pages/San-Mique ... 7532975748

Wist je dat ik een 'vind ik leuk'er ben van jou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goed bezig! :thumbsup:
Vorige  1 ... 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen