Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja er is verschil tussen hitjes en klassiekers. :P
Zo zijn er nummers die heel vaak gedraaid zijn en die veel mensen vet vinden, maar die niet door de kern van de scene gewaardeerd worden. Klassiekers worden door zowel de massa als de kern gewaardeerd. Over het algemeen gesproken dan, want er zijn en blijven natuurlijk altijd uitzonderingen.


Uiteraard zitten er all time klassiekers in. Niet alles, maar nagenoeg alles was wel digitaal te verkrijgen.
Ik zou zeggen... ga er volgende woensdagnacht/ donderdag en vrijdag maar eens goed voor zitten, want het wordt vet.

Alles is ook aan elkaar gemixed. Ook al was het soms een uitdaging om tracks uit 2000/2001 te matchen met een daarop volgende track uit 2011 op 150 bpm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
Lyst schreef:
Tja er is verschil tussen hitjes en klassiekers. :P
Zo zijn er nummers die heel vaak gedraaid zijn en die veel mensen vet vinden, maar die niet door de kern van de scene gewaardeerd worden. Klassiekers worden door zowel de massa als de kern gewaardeerd. Over het algemeen gesproken dan, want er zijn en blijven natuurlijk altijd uitzonderingen.


Uiteraard zitten er all time klassiekers in. Niet alles, maar nagenoeg alles was wel digitaal te verkrijgen.
Ik zou zeggen... ga er volgende woensdagnacht/ donderdag en vrijdag maar eens goed voor zitten, want het wordt vet.

Alles is ook aan elkaar gemixed. Ook al was het soms een uitdaging om tracks uit 2000/2001 te matchen met een daarop volgende track uit 2011 op 150 bpm...

Ik verwachte gewoon een soort playlist, maar dit is geniaal _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kunt nu zelf je top 3 allertijden opgeven op onze facebook pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Is al langer bekend dat daar een remix van is ;).

Maar was er ook een hq filmpje van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naar het stel je vraag topic, excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Je kunt nu zelf je top 3 allertijden opgeven op onze facebook pagina

Heb ik gedaan :D
Waar ik zo snel kon opkomen:
1. Donkey's - Immeasurably
2. Wildstylez - Push That Feeling
3. Southstylers - Pounding Senses (Zany & Walt remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 00063.jpg/
foto van de defqon main tot nu (gister) toe....
nog nii zo heel veel boeiends, ma wou t tog ff delen (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
http://imageshack.us/photo/my-images/40/dronten2011061700063.jpg/
foto van de defqon main tot nu (gister) toe....
nog nii zo heel veel boeiends, ma wou t tog ff delen (A)



Citaat:
bo Orgut op twitter:
"Would like to find the person posting build-up pics of DQ. He/she will never work for Q again.. Anonymous tips welcome and rewarded >"

You better run and hide hehe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wesz91 schreef:
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 00063.jpg/
foto van de defqon main tot nu (gister) toe....
nog nii zo heel veel boeiends, ma wou t tog ff delen (A)



Citaat:
Ibo Orgut op twitter:
"Would like to find the person posting build-up pics of DQ. He/she will never work for Q again.. Anonymous tips welcome and rewarded >"

You better run and hide hehe!

Oeps... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha ik ging helemaal stuk toen ik dat las xD
gelukkig is 't niet mijn eigen foto, dus mij kunne ze nix make :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
haha ik ging helemaal stuk toen ik dat las xD
gelukkig is 't niet mijn eigen foto, dus mij kunne ze nix make :D


Medeplichtig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wesz91 schreef:
haha ik ging helemaal stuk toen ik dat las xD
gelukkig is 't niet mijn eigen foto, dus mij kunne ze nix make :D


Medeplichtig :whistle:


dus....? wat willen ze doen xD dit soort shit voorkom je nou eenmaal niet, zijn elk jaar wel weer foto's van de opbouw dusja... snap dat ze 't zo lang mogelijk "geheim" willen houden, maar word gedaan alsof het 't einde van de wereld is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Je kunt nu zelf je top 3 allertijden opgeven op onze facebook pagina

Die komen er toch niet meer in ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Titatovenaar schreef:
Je kunt nu zelf je top 3 allertijden opgeven op onze facebook pagina

Die komen er toch niet meer in ja...


Tuurlijk wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even stemmen, maar over de nummer drie ben ik nog niet uit. Top 3 is sowieso erg lastig, er zijn zoveel vette tracks! Bij mij zou Tronik - Sensational (ulTRONIK mix) op 1 staan en DJ Arne L II - RIP op 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:57 
 
Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Rik schreef:
Titatovenaar schreef:
Je kunt nu zelf je top 3 allertijden opgeven op onze facebook pagina

Die komen er toch niet meer in ja...


Tuurlijk wel :)


Maar de podcast is toch al af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nope!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Even stemmen, maar over de nummer drie ben ik nog niet uit. Top 3 is sowieso erg lastig, er zijn zoveel vette tracks! Bij mij zou Tronik - Sensational (ulTRONIK mix) op 1 staan en DJ Arne L II - RIP op 2.

If you doing drugs, your digging your own grave! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 21:50 
 

djchrisone schreef:
hahahaha 12 year olds are going crazy to Italobrothers live here at Dreamhack.. I hope the crowd is the same during my set, hahahaha


Openen met Psycho dan :evil:

Denk overigens dat ie onder z'n hardtrance alias op dat feestje staat :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
djchrisone schreef:
hahahaha 12 year olds are going crazy to Italobrothers live here at Dreamhack.. I hope the crowd is the same during my set, hahahaha


Openen met Psycho dan :evil:

En daarna verder met MMA of iets dergelijks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn top 3 (Kan het moelijker) >.<

1.Ran-D&Adaro-Under Attack
2.DBSTF Ft High Voltage-Shiverz
3.Headhunterz-The Fear Of Darkness/Wildstylez-Pleasure
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is niet het "drop je lijstjes" topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 00:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Brennan Heats zijn shirt gescheurd was bij z´n oksel tijdens intents hahah :lol:

Afbeelding

echt een split second dat hij zich bedacht hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Brennan Heats zijn shirt gescheurd was bij z´n oksel tijdens intents hahah :lol:

Afbeelding

echt een split second dat hij zich bedacht hehe :P




hahahahah :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien vindt hij dat wel sexy en hoort het bij z'n outfit :P zal
die wel niet door gehad hebben.
Vorige  1 ... 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen