Lyst schreef:
Tja er is verschil tussen hitjes en klassiekers.
Zo zijn er nummers die heel vaak gedraaid zijn en die veel mensen vet vinden, maar die niet door de kern van de scene gewaardeerd worden. Klassiekers worden door zowel de massa als de kern gewaardeerd. Over het algemeen gesproken dan, want er zijn en blijven natuurlijk altijd uitzonderingen.
Uiteraard zitten er all time klassiekers in. Niet alles, maar nagenoeg alles was wel digitaal te verkrijgen.
Ik zou zeggen... ga er volgende woensdagnacht/ donderdag en vrijdag maar eens goed voor zitten, want het wordt vet.
Alles is ook aan elkaar gemixed. Ook al was het soms een uitdaging om tracks uit 2000/2001 te matchen met een daarop volgende track uit 2011 op 150 bpm...