Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Magic Show Top 500 all times
More than 10 years ago the development of hard dance lead to the beginning of hardstyle music.

During this period hardstyle evolved in a diverse genre. Pioneers, love and passion got created over time. But the centre of the music always remained the music itself.

In combination with Dance-Tunes, pioneers in hardstyle and some of the most important DJs at the moment The Magic Show has spent their time researching all tracks that had value for the hardstyle scene.

At Thursday morning 00:01 (GMT +1) The Magic Show will kick of a nearly 40 hour long podcast including all the tracks that had most influence on hardstyle and the biggest hits that have ever been released.

If you are interested in what has been going on in your kind of music, you can’t miss out on this one.

Tune in Thursday 23-06-2011 at 00:01 (GMT+1)at Q-dance radio and enjoy The Magic Show top 500 of all times, we finish just before the official broadcast of Defqon 1 (Friday 15:00 GMT+1).

le bron: http://www.themagicshow.nl/wordpress/th ... -all-times
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
djbfront Bob van der Palen
The edit is from inner creativity!! :D

Kan Inner Creativity nog dikker dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: voor The Magic Show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
:worship: voor The Magic Show.

Een hels karwei was het :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik me voorstellen. ^^ Doen jullie alleen digital only, of hebben jullie ook nummers die alleen op vinyl zijn uitgekomen? Want ik mijn top 500 staan toch zeker een aantal platen die niet digitaal uitgekomen zijn, maar alleen op vinyl..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Aan de ene kant vet, aan de andere kant ben ik wel bang dat het een grote hitjeslijst gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Aan de ene kant vet, aan de andere kant ben ik wel bang dat het een grote hitjeslijst gaat worden.

Is dat niet juist de hele bedoeling van een top 500? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Kan ik me voorstellen. ^^ Doen jullie alleen digital only, of hebben jullie ook nummers die alleen op vinyl zijn uitgekomen? Want ik mijn top 500 staan toch zeker een aantal platen die niet digitaal uitgekomen zijn, maar alleen op vinyl..


Alles is digitaal maar niet alles is ooit op vinyl uitgekomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja er is verschil tussen hitjes en klassiekers. :P
Zo zijn er nummers die heel vaak gedraaid zijn en die veel mensen vet vinden, maar die niet door de kern van de scene gewaardeerd worden. Klassiekers worden door zowel de massa als de kern gewaardeerd. Over het algemeen gesproken dan, want er zijn en blijven natuurlijk altijd uitzonderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja er is verschil tussen hitjes en klassiekers. :P
Zo zijn er nummers die heel vaak gedraaid zijn en die veel mensen vet vinden, maar die niet door de kern van de scene gewaardeerd worden. Klassiekers worden door zowel de massa als de kern gewaardeerd. Over het algemeen gesproken dan, want er zijn en blijven natuurlijk altijd uitzonderingen.


Lees het nieuwsbericht eens goed :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik lees biggest hits, dus dat zullen wel geen klassiekers worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik lees biggest hits, dus dat zullen wel geen klassiekers worden :(


In combination with Dance-Tunes, pioneers in hardstyle and some of the most important DJs at the moment The Magic Show has spent their time researching all tracks that had value for the hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:59 
 
Hardtraxxer



Ik weet niet of dit echt is of niet, maar omdat Kasparovmedia dit heeft geüpload, denk ik dat dit toch wel de echte remix is van 'Summer in the city'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:04 
 

Is al langer bekend dat daar een remix van is ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://intentsfestival.nl/aftermovie/

Hele dikke aftermovie van een vrij matig feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:09 
 

G1LL schreef:
http://intentsfestival.nl/aftermovie/

Hele dikke aftermovie van een vrij matig feestje :)


Aftermovie is zeker dik! Dikke sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn alweer kaarten vrij voor defqon. Als er toch nog mensen willen gaan zou ik de site ff in de gaten houden. Gaan de hele dag al kaarten uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Zijn alweer kaarten vrij voor defqon. Als er toch nog mensen willen gaan zou ik de site ff in de gaten houden. Gaan de hele dag al kaarten uit.

Tja het blijft raar. Kijk ik 2 uur gleden waren er nog kaarten half uur later niet. Nu weer wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
http://intentsfestival.nl/aftermovie/

Hele dikke aftermovie van een vrij matig feestje :)

Wat een sfeer!! Geweldige aftermovie! Een maat van me loopt met een treetje bier vol in beeld hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
http://intentsfestival.nl/aftermovie/

Hele dikke aftermovie van een vrij matig feestje :)

heel dik gemaakt! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
SoundTunerZ schreef:
Zijn alweer kaarten vrij voor defqon. Als er toch nog mensen willen gaan zou ik de site ff in de gaten houden. Gaan de hele dag al kaarten uit.

Tja het blijft raar. Kijk ik 2 uur gleden waren er nog kaarten half uur later niet. Nu weer wel


Ik snap er ook niks van. Waar komen die kaarten nou vandaan? :huh: Ik zou eerst wel gaan, maar heb er nu geen zin meer aan :P Dat hele gevoel is gewoon weg, van al die weken van te voren aftellen en dan ineens kun je kaarten kopen en dan ist al over 5 dagen :P Bovendien ben ik zeer benieuwd of het dit jaar wel net zo geslaagd wordt als andere jaren aangezien er nu een andere locatie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
http://intentsfestival.nl/aftermovie/

Hele dikke aftermovie van een vrij matig feestje :)


Dikke aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:38 
 
Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
dennis schreef:
SoundTunerZ schreef:
Zijn alweer kaarten vrij voor defqon. Als er toch nog mensen willen gaan zou ik de site ff in de gaten houden. Gaan de hele dag al kaarten uit.

Tja het blijft raar. Kijk ik 2 uur gleden waren er nog kaarten half uur later niet. Nu weer wel


Ik snap er ook niks van. Waar komen die kaarten nou vandaan? :huh: Ik zou eerst wel gaan, maar heb er nu geen zin meer aan :P Dat hele gevoel is gewoon weg, van al die weken van te voren aftellen en dan ineens kun je kaarten kopen en dan ist al over 5 dagen :P Bovendien ben ik zeer benieuwd of het dit jaar wel net zo geslaagd wordt als andere jaren aangezien er nu een andere locatie is.


Q-dance twitterde toen strax dat het kaarten zijn die ze op de zwarte markt hebben onderschept. Weet het precieze bericht zo niet meer maar het slaat er op neer dat ze weer een aantal kaarten in de verkoop hebben gegooit, en er stond iets van fuckblackmarket bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ... er heel wat labels en artiesten aan de Fear.FM database zijn toegevoegd? Wou je dus releases toevoegen, maar lukte dat niet doordat een artiest nog niet bestond of een label, dan kan dat nu hopelijk wel. Staat de artiest of het label er nog niet bij, kan je me even PM'en. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
endymionmusic Endymion Music
Our brand new website is online now! Check it out: http://www.endymion.nl
Vorige  1 ... 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen