Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar komt die onzin opeens vandaan? Enig idee van de bron dan? :P
Somigen hier kunnen ook op markt gaan staan met een spekkraam joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha echt he! :lol: Jah die gast die het loopt te brabbelen komt niet met een bron aanzetten, maar iedereen gaat er wel gelijk zijn conclusies uit trekken.. je kan zommige hier blijkbaar alles wijs maken! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nrgizer schreef:
Bioweapon hun FB heeft verwijdert :D
Zou iemand hen is kunnen tweeten voor die DIKKE dj tool dat ze normaal ginge weggeven? :D


Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?

Jij verwart Bioweapon met Beat Providers denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dit heeft diegene met de lange haren van Bioweapon gezegd tijdens Freshtival backstage tegen een maat van me, ze doen alle gigs nog samen wie geboekt staan. En daarna zullen de wegen gescheiden worden, dus als ik mijn maat op zijn woord moet geloven wie echt niet zomaar dit soort dingen uitslaat. Is het helaas de waarheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hmmmmmm,

oftewel je lult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Hmmmmmm,

oftewel je lult.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tita zal he wel weten. Tita?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel jammer zijn :(
Vond dat ze net zo lekker bezig waren!

Wil hier wel graag de reden voor weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:16 
 
Hardtraxx Addict

ze zijn bezig met een album haha xd dan ga je niet uit elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
ze zijn bezig met een album haha xd dan ga je niet uit elkaar :P


Dus? Als het niet meer werkt, dan werkt het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We shall see.

P_StylezHS Patrick van Viegen
@Bioweaponmusic Yo Aussies, on Hardtraxx (http://bit.ly/kSRZRB) there is a rumor about you both going for yourself and stop with Bioweapon, you said that to his friend on Freshtival? I guess this guy is just talking sh*t, or he understood it wrong? I hope you stay as Bioweapon!

RT trouwens effe zodat ze het iig zekerweten lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet leuk dat de naam Hardtraxx aan zo een gerucht wordt gekoppelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vet leuk dat de naam Hardtraxx aan zo een gerucht wordt gekoppelt.

Wat maakt dat nou uit? is toch geen stafflid? Ik verander hem wel als het erg is.. maarja ze moeten het toch lezen? Het wordt niet in een kwaad daglicht gezet ofzo...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
We shall see.

P_StylezHS Patrick van Viegen
@Bioweaponmusic Yo Aussies, on Hardtraxx (http://bit.ly/kSRZRB) there is a rumor about you both going for yourself and stop with Bioweapon, you said that to his friend on Freshtival? I guess this guy is just talking sh*t, or he understood it wrong? I hope you stay as Bioweapon!

RT trouwens effe zodat ze het iig zekerweten lezen :P


Ik hoop ook dat die maat van mij het verkeerd heeft begrepen, begrijp me niet verkeerd :thumbup:
Dankjewel trouwens dat je om confirmation vraagt, heb zelf geen twitter namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Tita zal he wel weten. Tita?

Denk dat je het beter aan Bioweapon zelf kunt vragen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reactie van Tita zegt eigenlijk ook al genoeg.

Denk wel dat het waar is.
Ik ken Jurriën, en hij is er niet de persoon naar om dit te gaan liegen ;)
Die vriend van hem kan natuurlijk ook liegen, of het verkeerd begrepen hebben.

Citaat:
I guess this guy is just talking sh*t

Heey P-Stylez, beetje respect he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, zo erg is dat nou ook weer niet. Ik hou alleen niet zo van die geruchten dus vraag ik het gelijk na. En zeker nu ik vind dat Bioweapon mega sterk bezig is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso is het een beetje jammer dat sommigen die informatie niet voor zichzelf kunnen houden.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Sowieso is het een beetje jammer dat sommigen die informatie niet voor zichzelf kunnen houden.. -.-

Wat boeit dat nou weer? Het is een wist je dat topic dus als je geen zin hebt in weetjes, feitjes en nieuwtjes dan kun je maar beter terug naar een reversed bass topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Edwinn schreef:
Sowieso is het een beetje jammer dat sommigen die informatie niet voor zichzelf kunnen houden.. -.-

Krijg je een grotere e-penis van jonguh! >.<

Jurriën was zich er duidelijk niet van bewust dat wij dat nog niet weten.
Dat kun je ook wel zien aan zijn reactie lijkt mij ;)

En als die artiesten niet willen dat het naar buiten komt, dan zeggen ze het toch gewoon niet?
Logisch gevolg dat het nieuws dan verspreid wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Sowieso is het een beetje jammer dat sommigen die informatie niet voor zichzelf kunnen houden.. -.-

Gaat in dit geval niet echt op. Als ik artiest was en ik heb groot nieuws wat de menigte niet mag weten, hou ik mn mond wel, zeker tegen de eerste de beste hardstyle-fan die tegen me aan komt lullen. Want dan weet je toch wel dat het op straat komt te liggen.

Aardig opmerkelijk nieuws trouwens, als ik dit allemaal zo hoor dan is het ook gewoon waar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Edwinn schreef:
Sowieso is het een beetje jammer dat sommigen die informatie niet voor zichzelf kunnen houden.. -.-


En als die artiesten niet willen dat het naar buiten komt, dan zeggen ze het toch gewoon niet?
Logisch gevolg dat het nieuws dan verspreid wordt!

Dat dus. Als die dat nie wil dan had die gast van Bioweapon zn bek maar moete houden. Ben wel benieuwd naar de reden. Denk dat die kale genoeg heeft van die batty en dat hij in zn eentje wil knallen on stage :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk stoppen ze niet met BRK3.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:23 
 
Artiest

Agh we merken t vanzelf wel, lig er niet wakker van als ze uit elkaar gaan, ben benieuwd waar beide wegen dan naartoe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, ik ook niet maar ik zou er wel van balen als ze het wel deden met de wetenschap dat er nog een album aan zat te komen.
Vorige  1 ... 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen