haha ik hou niet van vlees maar wel van frikandellen 
en natuurlijk bierzuipen en kut roepen
Haha geniaal ook weerwrote:haha ik hou niet van vlees maar wel van frikandellen
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Beek & Donkey Rollerswrote:haha ik hou niet van vlees maar wel van frikandellen
S
Brabant
Maar dat einde is wel grappig
.
"Dure tijgergarnalen, Raoul heeft toch geld zat"
In DBSTF zit ook niet veel leven in zo te zien...
Maar dat einde is wel grappig
"Dure tijgergarnalen, Raoul heeft toch geld zat"
In DBSTF zit ook niet veel leven in zo te zien...
A
Zie dat André Pronk ook op WiSH staat

Hahahahahaha.wrote:Zie dat André Pronk ook op WiSH staat![]()
Ik hoor zijn lach nu alwrote:Zie dat André Pronk ook op WiSH staat![]()
Bron: FacebookDigital Punk At 3000 Followers I will give away 'the Dark Path (mash-up)'. Which I made for the Q-Base Tillt Records mix!
max_enforcer Max Enforcer
That track me, @DjZany and @MCDV8 still cant say anything about? It's finished. I'm so sure you will all love it <3
Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké
dit vind ik anders toch wel nuttige informatie:wrote:Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké
Digital Punk At 3000 Followers I will give away 'the Dark Path (mash-up)'. Which I made for the Q-Base Tillt Records mix!
Of mensen zijn gewoon geinteresseerd in de scene en wat de dj's doen...wrote:Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké
En die DV8
Gewoon bier zuipen en kut roepen
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
Of je moet er zelf omheen lezen.wrote:Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké
Ik vind dit leuke informatie en hoef zelf niet alle Twitters af te speuren.
Ik heb zelf geen Twitter en vind dit toch wel een toevoeging voor Hardtraxx!
Bioweapon hun FB heeft verwijdert 
Zou iemand hen is kunnen tweeten voor die DIKKE dj tool dat ze normaal ginge weggeven?
Zou iemand hen is kunnen tweeten voor die DIKKE dj tool dat ze normaal ginge weggeven?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?wrote:Bioweapon hun FB heeft verwijdert
Bron?wrote:Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?wrote:Bioweapon hun FB heeft verwijdert
Niet zo piepen!wrote:Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké
P
Hardtraxxer
65 posts member since 2009
last seen Jul 2012
Zo plots in eens?wrote:Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?wrote:Bioweapon hun FB heeft verwijdert
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
Wat is dat nou weer?wrote:Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?
Ben benieuwd wat hier waar van is etc, etc.
Het was zeker niet bekend hier, sta hier eigenlijk wel van te kijken....
Op hun Twitter is er iing niks van te merken, dus denk dat het bullshit is! 
Denk ik ook, ik zou ook niet weten waarom ze uit elkaar zouden gaan vlak voor Defqon.
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Beter niet uit elkaar , ze kwamen nog met een album
En ze waren goed bezig de laatste tijd
En ze waren goed bezig de laatste tijd