Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ik hou niet van vlees maar wel van frikandellen :D

en natuurlijk bierzuipen en kut roepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
haha ik hou niet van vlees maar wel van frikandellen :D

en natuurlijk bierzuipen en kut roepen


Haha geniaal ook weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:16 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
haha ik hou niet van vlees maar wel van frikandellen :D

en natuurlijk bierzuipen en kut roepen


Beek & Donkey Rollers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 15:39 
 

Brabant :P

Maar dat einde is wel grappig :P.

"Dure tijgergarnalen, Raoul heeft toch geld zat" :P

In DBSTF zit ook niet veel leven in zo te zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:17 
 

Zie dat André Pronk ook op WiSH staat :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Zie dat André Pronk ook op WiSH staat :worship: :worship:

Hahahahahaha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Zie dat André Pronk ook op WiSH staat :worship: :worship:


Ik hoor zijn lach nu al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Digital Punk At 3000 Followers I will give away 'the Dark Path (mash-up)'. Which I made for the Q-Base Tillt Records mix!


Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
max_enforcer Max Enforcer
That track me, @DjZany and @MCDV8 still cant say anything about? It's finished. I'm so sure you will all love it <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké

dit vind ik anders toch wel nuttige informatie:
Citaat:
Digital Punk At 3000 Followers I will give away 'the Dark Path (mash-up)'. Which I made for the Q-Base Tillt Records mix!

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké


Of mensen zijn gewoon geinteresseerd in de scene en wat de dj's doen...

En die DV8 :lol:
Gewoon bier zuipen en kut roepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:27 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké


Of je moet er zelf omheen lezen. ;)
Ik vind dit leuke informatie en hoef zelf niet alle Twitters af te speuren.
Ik heb zelf geen Twitter en vind dit toch wel een toevoeging voor Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bioweapon hun FB heeft verwijdert :D
Zou iemand hen is kunnen tweeten voor die DIKKE dj tool dat ze normaal ginge weggeven? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nrgizer schreef:
Bioweapon hun FB heeft verwijdert :D
Zou iemand hen is kunnen tweeten voor die DIKKE dj tool dat ze normaal ginge weggeven? :D


Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nrgizer schreef:
Bioweapon hun FB heeft verwijdert :D
Zou iemand hen is kunnen tweeten voor die DIKKE dj tool dat ze normaal ginge weggeven? :D


Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?


Bron? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook erg benieuwd ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misschien moet er maar eens gestopt worden met álle tweets van artiesten te kopieren. Wat hebben we hier nu verder aan? Hij is af.. maar kunnen er niks over zeggen. Oké

Niet zo piepen! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:21 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Nrgizer schreef:
Bioweapon hun FB heeft verwijdert :D
Zou iemand hen is kunnen tweeten voor die DIKKE dj tool dat ze normaal ginge weggeven? :D


Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?

Zo plots in eens? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Zijn wss ook uit elkaar he? Of was dat al bekend hier?


Wat is dat nou weer? >.<
Ben benieuwd wat hier waar van is etc, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was zeker niet bekend hier, sta hier eigenlijk wel van te kijken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op hun Twitter is er iing niks van te merken, dus denk dat het bullshit is! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk ik ook, ik zou ook niet weten waarom ze uit elkaar zouden gaan vlak voor Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:40 
 
Hardtraxxer

Beter niet uit elkaar , ze kwamen nog met een album :loving:
En ze waren goed bezig de laatste tijd
Vorige  1 ... 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen