Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Er is nog geen zekerheid mensen, zolang bioweapon zelf niet heeft gereageerd op de Tweet of het zelf officieel naar buiten brengt is het nog maar een gerucht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hmm, jammer als het waar zou zijn, vond ze de laatste tijd echt steeds sterker worden qua producties. En live vond ik ze ook altijd wel vet. Naja, laten we hopen dat het niet waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dit heeft diegene met de lange haren van Bioweapon gezegd tijdens Freshtival backstage tegen een maat van me, ze doen alle gigs nog samen wie geboekt staan. En daarna zullen de wegen gescheiden worden, dus als ik mijn maat op zijn woord moet geloven wie echt niet zomaar dit soort dingen uitslaat. Is het helaas de waarheid

Bioweapon stond niet eens op Freshtival dus dit lijkt mij een beetje vreemd...

Nrgizer schreef:
Bioweapon hun FB heeft verwijdert :D
Zou iemand hen is kunnen tweeten voor die DIKKE dj tool dat ze normaal ginge weggeven? :D

Heb ik vorige week al gedaan en toen zeiden ze dit:

'bioweaponmusic: @Jordozo I'll give it away next week. I got a bogus complain so I gotta jump through some legal hoops. No biggie :-)'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jordozo schreef:
Jurheinen schreef:
Dit heeft diegene met de lange haren van Bioweapon gezegd tijdens Freshtival backstage tegen een maat van me, ze doen alle gigs nog samen wie geboekt staan. En daarna zullen de wegen gescheiden worden, dus als ik mijn maat op zijn woord moet geloven wie echt niet zomaar dit soort dingen uitslaat. Is het helaas de waarheid

Bioweapon stond niet eens op Freshtival dus dit lijkt mij een beetje vreemd...


Artiesten komen vaak zat even een kijkje nemen op een feest waar ze niet hoeven te draaien hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Jordozo schreef:
Jurheinen schreef:
Dit heeft diegene met de lange haren van Bioweapon gezegd tijdens Freshtival backstage tegen een maat van me, ze doen alle gigs nog samen wie geboekt staan. En daarna zullen de wegen gescheiden worden, dus als ik mijn maat op zijn woord moet geloven wie echt niet zomaar dit soort dingen uitslaat. Is het helaas de waarheid

Bioweapon stond niet eens op Freshtival dus dit lijkt mij een beetje vreemd...


Toneshifterz waren er wel ;) zijn tog een beetje australische maatjes he
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de Toneshifterz wonen bij Bioweapon in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie weet dat die samen iets gaan doen ipv dat Bioweapon solo gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar dat zegt niks, ti's geen Siamese tweeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zullen we er een apart topic voor maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ff wachten op die tweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Teknizion schreef:
Vet leuk dat de naam Hardtraxx aan zo een gerucht wordt gekoppelt.

Wat maakt dat nou uit? is toch geen stafflid? Ik verander hem wel als het erg is.. maarja ze moeten het toch lezen? Het wordt niet in een kwaad daglicht gezet ofzo...?

Nja, ze zouden het als negatief op kunnen vatten wat dan weer ten koste van HT's imago gaat he! Rumor zegt voldoende dus je had het in principe gwn weg kunnen laten, maargoed het is niet het eind van de wereld nee! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 00:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Benieuwd wie er oplet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 06:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da vindk jammer! :( Maar nog effe afwachten e :D ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 09:57 
 
Hardtraxxer

Retweet iemand? heb geen twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 10:23 
 
Hardtraxx Newbie

Blazed schreef:
Retweet iemand? heb geen twitter.

ze hebben nog niet gereageerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oftewel reageren ze expres niet omdat ze nog niet willen dat niet naar buiten komt oftewel... is er gewoon niks aan de hand en willen ze er verder geen aandacht aan geven :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou het zelf wel erg jammer vinden als ze uit elkaar gingen. Zouden ze dit doen dan ben ik wel benieuwd naar wat ze allebei solo gaan presteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Noisecontroller
“@MiszHardstylesz: @Noisecontroller gimme love At #DQAUS11 ??” For sure! We just did something special with it. Will be heard @defqon1 !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Citaat:
Noisecontroller
“@MiszHardstylesz: @Noisecontroller gimme love At #DQAUS11 ??” For sure! We just did something special with it. Will be heard @defqon1 !!!!



Hehe nice :D
Die track blijft super gewoon niet te veel luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 13:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik jarig ben en daarom dit geef :lol: http://www66.zippyshare.com/v/27739684/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ik jarig ben en daarom dit geef :lol: http://www66.zippyshare.com/v/27739684/file.html


Gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bioweapon uit elkaar? Dat zou wel uit heel onverwachte hoek komen.. Op Intents gingen er nog geruchten rond dat ze naar Fusion gingen. Of het zou misschien kunnen dat ze uit elkaar gaan ,en vervolgens een iemand van Bioweapon naar Fusion gaat. Maar goed ik neem die geruchten verder maar voor wat ze zijn, gewoon ff afwachten tot het officiële bericht naar buiten komt.

Denk en hoop zelf dat er niet veel van waar gaat zijn, ze gaan op dit moment juist erg lekker. Ik kan hun nieuwe plaatjes en performance op feesten echt waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk dat het tot nu toe nog gewoon allemaal speculaties zijn die nog niet aan de orde zijn.
Laten we gewoon even afwachten wat er naar buiten komt...
Ik wacht heel de tijd op wist je datjes, maar er is alleen maar discussie over Bioweapon! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... er weer defqon tickets in de verkoop zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 16:26 
 
Hardtraxx Addict

Inno schreef:
... er weer defqon tickets in de verkoop zijn


Zet er dan wel bij dat het alleen om Extended tickets gaat van 97,50 :/
Vorige  1 ... 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen