Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:52 
 

Noisecult staat ook op ons feestje ^^

http://partyflock.nl/party/202611:Kick_Off.html

Vet dat ze nu een site hebben! Timmeren hard aan de weg, djs om in de gaten te houden ;).


roberttt schreef:
Noisecult opende rebirth festival :p
http://partyflock.nl/artist/50171:Noisecult.html


+ Intents vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Jack of Sound :woot: :woot:

Dat kan niet anders dan een epische plaat met een geweldige sfeer worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd naar de nieuwe tracks van Bob! Die met Slim Shore zal sowieso wel weer heldig zijn en in de colab met Jack of Sound heb ik ook het volle vetrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
roberttt schreef:
Noisecult opende rebirth festival :p
http://partyflock.nl/artist/50171:Noisecult.html


+ Intents vorig jaar

En 2 x afgesloten bij T-Town Masters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:00 
 

dennis schreef:
En 2 x afgesloten bij T-Town Masters!


Feestje toen die keer dat ik er bij was :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
B-Front & Jack of Sound :woot: :woot:

Dat kan niet anders dan een epische plaat met een geweldige sfeer worden.

De creativiteit van Jack of Sound, gecombineerd met de harde kant van B-Front! Denk een hele goede combinatie! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Daveytl schreef:
B-Front & Jack of Sound :woot: :woot:

Dat kan niet anders dan een epische plaat met een geweldige sfeer worden.

De creativiteit van Jack of Sound, gecombineerd met de harde kant van B-Front! Denk een hele goede combinatie! :bomb:

Inderdaad!
Geweldig hoe Jack of Sound een sfeer in een plaat kan brengen.
Enige waar mensen dan weer over gaan zeiken zijn de kicks van B-Front, waar ik persoonlijk overigens geen problemen mee heb.
Ze mogen wel de outro-kicks van You're Next gebruiken voor die collab :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat gezeik over B-Fronts kicks word ik een beetje moe van. T is altijd wat, de helden van nu zijn straks weer prutsers qua kicks ofzo. :P Ik maak me dr niet zo druk om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:03 
 

djheadhunterz schreef:
Making the new Headhunterz & Wildstylez for my album. Dancing around the studio on the melody we just nailed my gosh!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was nogal voorspelbaar dat er een wildstylez collab op zou komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wordt vast wel een lekker nummertje, gezien de vorm waarin Wildstylez momenteel zit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:15 
 
Hardtraxxer

Bananenboot schreef:
Was nogal voorspelbaar dat er een wildstylez collab op zou komen.


Hoezo voorspelbaar? ik dacht dat hij juist een solo album ging maken, zonder collabs dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
djheadhunterz schreef:
Making the new Headhunterz & Wildstylez for my album. Dancing around the studio on the melody we just nailed my gosh!!

:yay: :yay:

Wat verlang ik terug naar de project one tijd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:33 
 

Bezemsteel schreef:
Wat verlang ik terug naar de project one tijd :cry:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:35 
 

stefaneke schreef:
Bezemsteel schreef:
Wat verlang ik terug naar de project one tijd :cry:


:thumbsup:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Da Tweekaz
Just finished our new remix! Can't wait to play it at Summer Festival :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bartjuh2000 schreef:
Bananenboot schreef:
Was nogal voorspelbaar dat er een wildstylez collab op zou komen.


Hoezo voorspelbaar? ik dacht dat hij juist een solo album ging maken, zonder collabs dus!

Dat ie solo was wist ik dus niet, dus die met zatox zal dr dan ook wel niet opkomen?

EDIT: lees net op Facebook dat die wel op het album komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem ben ik egt zwaar benieuwd naar dat album :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Facebook:

Ambassador_Inc
Busy on a new Ambassador Inc :
Knock, knock...Beating down your block!

http://www.facebook.com/video/video.php ... 8449489818

zeker weer van die rap vocals >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:43 
 

Roells schreef:
Facebook:

Ambassador_Inc
Busy on a new Ambassador Inc :
Knock, knock...Beating down your block!

http://www.facebook.com/video/video.php ... 8449489818

zeker weer van die rap vocals >.<

Ach ja, ieder zo zijn stijltje he...
Nikita vocals (niet meer helaas), HHZ vocals, hiphop vocals, en dan heb je het wel zon beetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:20 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Roells schreef:
Facebook:

Ambassador_Inc
Busy on a new Ambassador Inc :
Knock, knock...Beating down your block!

http://www.facebook.com/video/video.php ... 8449489818

zeker weer van die rap vocals >.<

Ach ja, ieder zo zijn stijltje he...
Nikita vocals (niet meer helaas), HHZ vocals, hiphop vocals, en dan heb je het wel zon beetje :P


Ran-D :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
KSwoosh schreef:
Roells schreef:
Facebook:

Ambassador_Inc
Busy on a new Ambassador Inc :
Knock, knock...Beating down your block!

http://www.facebook.com/video/video.php ... 8449489818

zeker weer van die rap vocals >.<

Ach ja, ieder zo zijn stijltje he...
Nikita vocals (niet meer helaas), HHZ vocals, hiphop vocals, en dan heb je het wel zon beetje :P


Ran-D :whistle:

Begint ook te vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:57 
 

Titatovenaar schreef:

ga ik maar eens kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha het blijven helden die donkeys. :lol:
Vorige  1 ... 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen