Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:45 
 

Ik zet'm ook ff op ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:13 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
Q-dance
Vanavond voor het eerst op Q-dance Radio: Alphaverb (Official)'s Substream Show. Vanaf 19:00 uur op http://radio.q-dance.nl/!

Ben benieuwd! Ga zeker ff luisteren :)

Hoor ik nou hardcore om 19:11? :p Die gasten bij Q-dance kunnen nooit wat goed doen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PhresiF schreef:
Hoor ik nou hardcore om 19:11? :p Die gasten bij Q-dance kunnen nooit wat goed doen :yawn:


idd xD mrj hij's bezig nou! zal mij benieuwe, ff stukkie luistere.. morge de rest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:16 
 

volgens mij is ie nu bezig, is geen hardstyle in dit iig :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lijkt vato gonzalez wel die bliepjes house
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:19 
 

Die track die nou wordt gedraaid klinkt toch wel heel erg lekker

Overdrive your woofer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
lijkt vato gonzalez wel die bliepjes house

ik vind t tot nu toe dope.... "the substream show".... dus nii zo klage... word vast en zeker opgebouwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tune ook net in,klinkt niet verkeerd hoor wat ik nu hoor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:29 
 

Hij zit nu ook al op een tering hoog bpm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hij zit nu ook al op een tering hoog bpm :P

lekker toch :D bevalt me wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:10 
 

Djenz schreef:
stefaneke schreef:
Hij zit nu ook al op een tering hoog bpm :P

lekker toch :D bevalt me wel


Mij hoor je niet klagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I WANT TO BE A HIPPIE :lol: :lol: xd :woot: :bomb: @ Q-dance radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Heatzone
Looking for a female singer to sing some lyrics for a "club" track. You know someone, let us know :) Please RT!


nog vriendinnen die willen zingen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Heatzone
Looking for a female singer to sing some lyrics for a "club" track. You know someone, let us know :) Please RT!


nog vriendinnen die willen zingen? :P

Ik ken nog een webcam girl die misschien wel een goede vocaliste is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik ken nog een webcam girl die misschien wel een goede vocaliste is. :P


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Heatzone
Looking for a female singer to sing some lyrics for a "club" track. You know someone, let us know :) Please RT!


nog vriendinnen die willen zingen? :P

Ik ken nog een webcam girl die misschien wel een goede vocaliste is. :P


Vroeg me al af wanneer die kwam :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Vroeg me al af wanneer die kwam :')

Graag gedaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Vroeg me al af wanneer die kwam :')

Flauw hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:35 
 
Artiest

NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Heatzone
Looking for a female singer to sing some lyrics for a "club" track. You know someone, let us know :) Please RT!


nog vriendinnen die willen zingen? :P


\Ja hard nodig! De track is wel al klaar :) alleen de vocalen nog erin haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Rawbin schreef:
Vroeg me al af wanneer die kwam :')

Flauw hoor


Ik flauw? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nego schreef:
NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Heatzone
Looking for a female singer to sing some lyrics for a "club" track. You know someone, let us know :) Please RT!


nog vriendinnen die willen zingen? :P


\Ja hard nodig! De track is wel al klaar :) alleen de vocalen nog erin haha


M'n zus heeft 2 x vocals voor Brennan Heart gedaan, alleen ze heeft nu geen tijd ivm haar afstuderen, dus ik weet niet voor wanneer het gebeurd moet zijn? anders kan ik het wel ff vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.fear.fm/magazine/news/endymion-three/465
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 01:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THREE” will officially be presented and showcased on June 18 on the world’s biggest harder styles event in the world: Defqon.1 in the Netherlands. During this very special act, many vocalists who contributed to the album will perform live on stage together with Endymion.

Dat wordt even smullen bij de black :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 01:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
THREE” will officially be presented and showcased on June 18 on the world’s biggest harder styles event in the world: Defqon.1 in the Netherlands. During this very special act, many vocalists who contributed to the album will perform live on stage together with Endymion.

Dat wordt even smullen bij de black :)


Alleen denk dat ze june 25 bedoelen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 02:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
NaarDeQlote schreef:
THREE” will officially be presented and showcased on June 18 on the world’s biggest harder styles event in the world: Defqon.1 in the Netherlands. During this very special act, many vocalists who contributed to the album will perform live on stage together with Endymion.

Dat wordt even smullen bij de black :)


Alleen denk dat ze june 25 bedoelen xD


Ik skip m. Anger heb ik al gehoord, meer hoef ik niet te horen :P
Vorige  1 ... 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen