Roebén schreef:
Als je 'm dacht te horen, zal ie niet veel indruk op je hebben nagelaten

Nee daarom ook.
Maar Zany draaide daar een track met die typische decibel vocals en die track leek erg veel op Gold.
Skedoedelefloeps schreef:
dawasiknie schreef:
Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden

Geen idee, wellicht kleinere boekingen.
Ik weet dat dat wel vaker gebeurt, HHZ die bv met Gostosa aankwam zetten @ Dieka ofzo.
Gaat iig om het idee dat het nooit te lang kan duren voordat we een glimp opvangen van het anthem.
Ja gebeurd wel vaker, SAVE.EXIT.PLANET werd ook voor het eerst in Crazy Horse gedraaid
