Nice! Hoop dat het wat wordt, al vertrouw ik Zany daar wel opwrote:BREAKING NEWS!
DjZany Zanyoftewel, het Decibel anthem (lijkt mij)! Dus binnekort zal iemand hem vast spotten ergens!Today working on a new track! Tomorrow back to @max_enforcer to finish our collab
kben erg benieuwd naar die Anthem maar ff afwachten, en hoop dat die nieuwe track vana Zany een Psychedelic Trip II wordtwrote:BREAKING NEWS!
DjZany Zanyoftewel, het Decibel anthem (lijkt mij)! Dus binnekort zal iemand hem vast spotten ergens!Today working on a new track! Tomorrow back to @max_enforcer to finish our collab
Ik dacht dat ik m zaterdag al hoorde, in crazy horse...wrote:BREAKING NEWS!
Als je 'm dacht te horen, zal ie niet veel indruk op je hebben nagelatenwrote:Ik dacht dat ik m zaterdag al hoorde, in crazy horse...wrote:BREAKING NEWS!
D
erg benieuwdwrote:BREAKING NEWS!
Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Geen idee, wellicht kleinere boekingen.wrote:Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden
Ik weet dat dat wel vaker gebeurt, HHZ die bv met Gostosa aankwam zetten @ Dieka ofzo.
Gaat iig om het idee dat het nooit te lang kan duren voordat we een glimp opvangen van het anthem.
Nee daarom ook.wrote: Als je 'm dacht te horen, zal ie niet veel indruk op je hebben nagelaten
Maar Zany draaide daar een track met die typische decibel vocals en die track leek erg veel op Gold.
Ja gebeurd wel vaker, SAVE.EXIT.PLANET werd ook voor het eerst in Crazy Horse gedraaidwrote:Geen idee, wellicht kleinere boekingen.wrote:Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden
Ik weet dat dat wel vaker gebeurt, HHZ die bv met Gostosa aankwam zetten @ Dieka ofzo.
Gaat iig om het idee dat het nooit te lang kan duren voordat we een glimp opvangen van het anthem.
In De Senaat werd ie ook al heel vroeg gedraaid door frontliner toenwrote: Ja gebeurd wel vaker, SAVE.EXIT.PLANET werd ook voor het eerst in Crazy Horse gedraaid
Werd summer in the city ook niet voor het eerst op Defqon gedraait?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Nee gewoon in een discotheek, maar dan met andere vocalswrote:Werd summer in the city ook niet voor het eerst op Defqon gedraait?
HardWeardj twitter:
Had a very productive weekend. Mastering of my latest track with @titandj is done. Preview uhmm... Maybe later
Je verwart 'm misschien met het anthem van defqon australie?wrote:Nee daarom ook.wrote: Als je 'm dacht te horen, zal ie niet veel indruk op je hebben nagelaten
Maar Zany draaide daar een track met die typische decibel vocals en die track leek erg veel op Gold.
Ja gebeurd wel vaker, SAVE.EXIT.PLANET werd ook voor het eerst in Crazy Horse gedraaidwrote:Geen idee, wellicht kleinere boekingen.wrote:Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden
als dat die track is waarvan zn toen zn filmpje lieten zien kan ik niet wachtenwrote:HardWeardj twitter:Had a very productive weekend. Mastering of my latest track with @titandj is done. Preview uhmm... Maybe later
Ja dat is in dit geval denk ik ook zo, want hier zat dus geen: "De-ci-bel" inwrote:Nee gewoon in een discotheek, maar dan met andere vocalswrote:Werd summer in the city ook niet voor het eerst op Defqon gedraait?
mysteryland was vroeger toch veel beter
jammer jammer jammer
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Maar het had wel typische Decibel vocals...wrote:Ja dat is in dit geval denk ik ook zo, want hier zat dus geen: "De-ci-bel" inwrote:Nee gewoon in een discotheek, maar dan met andere vocalswrote:Werd summer in the city ook niet voor het eerst op Defqon gedraait?
Dus dan weer een slechte cover als dat het anthem was
A
@ Mysteryland, lol bij Love Motel 
Geloof dat ik die docu over Mysteryland ook al eens op de TV heb gezien, kan dat?
Bij BNN dacht ik.wrote:Geloof dat ik die docu over Mysteryland ook al eens op de TV heb gezien, kan dat?
Wat ik me kan herinneren werd die voor het eerst op free festival gedraaid.. kan er naast zitten, maar toen waren er nog mensen die dachten dat het van killer clown of william syndrome was. Volgens mij zaten er toen ook geen vocalen in.
Ben benieuwd! Ga zeker ff luisterenQ-dance
Vanavond voor het eerst op Q-dance Radio: Alphaverb (Official)'s Substream Show. Vanaf 19:00 uur op http://radio.q-dance.nl/!