Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
BREAKING NEWS!


DjZany Zany
Citaat:
Today working on a new track! Tomorrow back to @max_enforcer to finish our collab


oftewel, het Decibel anthem (lijkt mij)! Dus binnekort zal iemand hem vast spotten ergens!


Nice! Hoop dat het wat wordt, al vertrouw ik Zany daar wel op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
BREAKING NEWS!


DjZany Zany
Citaat:
Today working on a new track! Tomorrow back to @max_enforcer to finish our collab


oftewel, het Decibel anthem (lijkt mij)! Dus binnekort zal iemand hem vast spotten ergens!


kben erg benieuwd naar die Anthem maar ff afwachten, en hoop dat die nieuwe track vana Zany een Psychedelic Trip II wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
BREAKING NEWS!


DjZany Zany
Citaat:
Today working on a new track! Tomorrow back to @max_enforcer to finish our collab


oftewel, het Decibel anthem (lijkt mij)! Dus binnekort zal iemand hem vast spotten ergens!

Ik dacht dat ik m zaterdag al hoorde, in crazy horse...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
BREAKING NEWS!


DjZany Zany
Citaat:
Today working on a new track! Tomorrow back to @max_enforcer to finish our collab


oftewel, het Decibel anthem (lijkt mij)! Dus binnekort zal iemand hem vast spotten ergens!

Ik dacht dat ik m zaterdag al hoorde, in crazy horse...

Als je 'm dacht te horen, zal ie niet veel indruk op je hebben nagelaten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:33 
 

Skedoedelefloeps schreef:
BREAKING NEWS!


DjZany Zany
Citaat:
Today working on a new track! Tomorrow back to @max_enforcer to finish our collab


oftewel, het Decibel anthem (lijkt mij)! Dus binnekort zal iemand hem vast spotten ergens!

erg benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:39 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden ;)


Geen idee, wellicht kleinere boekingen.
Ik weet dat dat wel vaker gebeurt, HHZ die bv met Gostosa aankwam zetten @ Dieka ofzo.
Gaat iig om het idee dat het nooit te lang kan duren voordat we een glimp opvangen van het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Als je 'm dacht te horen, zal ie niet veel indruk op je hebben nagelaten :D

Nee daarom ook.

Maar Zany draaide daar een track met die typische decibel vocals en die track leek erg veel op Gold.


Skedoedelefloeps schreef:
dawasiknie schreef:
Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden ;)


Geen idee, wellicht kleinere boekingen.
Ik weet dat dat wel vaker gebeurt, HHZ die bv met Gostosa aankwam zetten @ Dieka ofzo.
Gaat iig om het idee dat het nooit te lang kan duren voordat we een glimp opvangen van het anthem.

Ja gebeurd wel vaker, SAVE.EXIT.PLANET werd ook voor het eerst in Crazy Horse gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ja gebeurd wel vaker, SAVE.EXIT.PLANET werd ook voor het eerst in Crazy Horse gedraaid :P


In De Senaat werd ie ook al heel vroeg gedraaid door frontliner toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werd summer in the city ook niet voor het eerst op Defqon gedraait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Style schreef:
Werd summer in the city ook niet voor het eerst op Defqon gedraait?

Nee gewoon in een discotheek, maar dan met andere vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardWeardj twitter:
Citaat:
Had a very productive weekend. Mastering of my latest track with @titandj is done. Preview uhmm... Maybe later ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Roebén schreef:
Als je 'm dacht te horen, zal ie niet veel indruk op je hebben nagelaten :D

Nee daarom ook.

Maar Zany draaide daar een track met die typische decibel vocals en die track leek erg veel op Gold.


Skedoedelefloeps schreef:
dawasiknie schreef:
Decibel-anthem zal wel als eerste op Defqon gedraaid worden ;)


Geen idee, wellicht kleinere boekingen.
Ik weet dat dat wel vaker gebeurt, HHZ die bv met Gostosa aankwam zetten @ Dieka ofzo.
Gaat iig om het idee dat het nooit te lang kan duren voordat we een glimp opvangen van het anthem.

Ja gebeurd wel vaker, SAVE.EXIT.PLANET werd ook voor het eerst in Crazy Horse gedraaid :P

Je verwart 'm misschien met het anthem van defqon australie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb m op dvd. Top documentaire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
HardWeardj twitter:
Citaat:
Had a very productive weekend. Mastering of my latest track with @titandj is done. Preview uhmm... Maybe later ;)

als dat die track is waarvan zn toen zn filmpje lieten zien kan ik niet wachten :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Style schreef:
Werd summer in the city ook niet voor het eerst op Defqon gedraait?

Nee gewoon in een discotheek, maar dan met andere vocals

Ja dat is in dit geval denk ik ook zo, want hier zat dus geen: "De-ci-bel" in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mysteryland was vroeger toch veel beter xd jammer jammer jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:31 
 
Artiest

Rik schreef:
PierrePruuk schreef:
Style schreef:
Werd summer in the city ook niet voor het eerst op Defqon gedraait?

Nee gewoon in een discotheek, maar dan met andere vocals

Ja dat is in dit geval denk ik ook zo, want hier zat dus geen: "De-ci-bel" in :P


Maar het had wel typische Decibel vocals...
Dus dan weer een slechte cover als dat het anthem was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ff helemaal gekeken nice hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:20 
 

@ Mysteryland, lol bij Love Motel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geloof dat ik die docu over Mysteryland ook al eens op de TV heb gezien, kan dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Geloof dat ik die docu over Mysteryland ook al eens op de TV heb gezien, kan dat?


Bij BNN dacht ik. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik me kan herinneren werd die voor het eerst op free festival gedraaid.. kan er naast zitten, maar toen waren er nog mensen die dachten dat het van killer clown of william syndrome was. Volgens mij zaten er toen ook geen vocalen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance
Vanavond voor het eerst op Q-dance Radio: Alphaverb (Official)'s Substream Show. Vanaf 19:00 uur op http://radio.q-dance.nl/!

Ben benieuwd! Ga zeker ff luisteren :)
Vorige  1 ... 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen