Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
NaarDeQlote schreef:
THREE” will officially be presented and showcased on June 18 on the world’s biggest harder styles event in the world: Defqon.1 in the Netherlands. During this very special act, many vocalists who contributed to the album will perform live on stage together with Endymion.

Dat wordt even smullen bij de black :)


Alleen denk dat ze fantasy island bedoelen xD

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:51 
 
Artiest

DjZany Zany
Citaat:
@max_enforcer studio again! Let's finish this masterpiece today!


Ze zijner beide redelijk lovend over en van mensen als Zany en Max vind ik dat een stuk veelzeggender dan de gemiddelde artiest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet ook niet te veel gaan verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Je moet ook niet te veel gaan verwachten.

Inderdaad, vooral omdat Zany eraan mee werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 11:15 
 
Artiest

Jolle schreef:
Je moet ook niet te veel gaan verwachten.


Wees niet bang, het is niet dat ik beste track ooit verwacht, maar verwacht toch wel betere plaat dan afgelopen edities voor Decibel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer = altijd geniaal!
Zany ook vaak.
Ik verwacht dus een toppertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
DjZany Zany
Citaat:
@max_enforcer studio again! Let's finish this masterpiece today!


Ze zijner beide redelijk lovend over en van mensen als Zany en Max vind ik dat een stuk veelzeggender dan de gemiddelde artiest :D

denk wel dat dit een dikke plaat gaat worden, als het maar niet een hele erge happy plaat wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als t n happy plaat word is de kans groot dat er wel n rauw randje aanzit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang ze maar gwn die standaart Decibel vocalen gebruiken en niet een of ander mee zing stukje ofzo.. maar het blijft een anthem he mensen, dus reken maar op meezing vocals en zoiezo geen rauwe beuk plaat. Waarschijnlijk wel een rauw tintje in het in/outro of 2e climax... is wat ik gok! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:50 
 
Artiest

Maximum schreef:
Zolang ze maar gwn die standaart Decibel vocalen gebruiken en niet een of ander mee zing stukje ofzo.. maar het blijft een anthem he mensen, dus reken maar op meezing vocals en zoiezo geen rauwe beuk plaat. Waarschijnlijk wel een rauw tintje in het in/outro of 2e climax... is wat ik gok! :$


Agh als t een vette break is vind ik meezingen alleen maar goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Jolle schreef:
Je moet ook niet te veel gaan verwachten.

Inderdaad, vooral omdat Zany eraan mee werkt.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
Zolang ze maar gwn die standaart Decibel vocalen gebruiken en niet een of ander mee zing stukje ofzo.. maar het blijft een anthem he mensen, dus reken maar op meezing vocals en zoiezo geen rauwe beuk plaat. Waarschijnlijk wel een rauw tintje in het in/outro of 2e climax... is wat ik gok! :$


Agh als t een vette break is vind ik meezingen alleen maar goed ^^


Klopt, maar er wat toch een twitter bericht met een tekst uit een rocknummer oid? Dus dat moet maar net lekker verwerkt zijn, maar dat lukt de heren wel denk ik! Ben benieuwd! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat anthems niet hard mogen zijn en een meezing gehalte moeten hebben is een trend van de laatste jaren op de populaire festivals, maar dat maakt het nog niet iets waar je je aan moet houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat anthems niet hard mogen zijn en een meezing gehalte moeten hebben is een trend van de laatste jaren op de populaire festivals, maar dat maakt het nog niet iets waar je je aan moet houden.

slechte gewoonte is dat ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat anthems niet hard mogen zijn en een meezing gehalte moeten hebben is een trend van de laatste jaren op de populaire festivals, maar dat maakt het nog niet iets waar je je aan moet houden.

Ik ben van mening dat dat bij Q-Dance feesten wel steeds meer MOET van de organisatie, maar bij B2S feesten komt er nog wel is wat hards tussendoor indd. Hoe dan ook moet de anthem wel een beetje zomers zijn denk ik, hopelijk komen de heren met een goede mix tussen bijde 'stromingen' (Wil het eigenlijk niet zo verwoorden :P ). Denk dat je qua hardheid ongeveer hetzelfde als die Rebirth Anthem mag verwachten! Ben steeds benieuwder! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:00 
 
Artiest

Lyst schreef:
Dat anthems niet hard mogen zijn en een meezing gehalte moeten hebben is een trend van de laatste jaren op de populaire festivals, maar dat maakt het nog niet iets waar je je aan moet houden.


Niet mogen van ......?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Lyst schreef:
Dat anthems niet hard mogen zijn en een meezing gehalte moeten hebben is een trend van de laatste jaren op de populaire festivals, maar dat maakt het nog niet iets waar je je aan moet houden.


Niet mogen van ......?


Hij zegt dus juist dat dat de TREND is de laatste paar jaar, maar dat er niet word gezegt dat het niet harder mag.. volgens hem. Beter lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is iets wat speelt in de hoofden van sommige mensen hier en telkens als argument wordt aangehaald als er een soft anthem uitgebracht wordt. Ik zie het meer als een trend. Je bent ook niet verplicht om de laatste mode te dragen. Maar het is wel hip als je het doet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:05 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
Zolang ze maar gwn die standaart Decibel vocalen gebruiken en niet een of ander mee zing stukje ofzo.. maar het blijft een anthem he mensen, dus reken maar op meezing vocals en zoiezo geen rauwe beuk plaat. Waarschijnlijk wel een rauw tintje in het in/outro of 2e climax... is wat ik gok! :$


Agh als t een vette break is vind ik meezingen alleen maar goed ^^


Klopt, maar er wat toch een twitter bericht met een tekst uit een rocknummer oid? Dus dat moet maar net lekker verwerkt zijn, maar dat lukt de heren wel denk ik! Ben benieuwd! ^^


Rocknummer? geen idee.
Ik vind een anthem voor een zomers festival als Defqon of Decibel moet gewoon een lekkere vibe hebben in de break en zang vind ik daar goed bij passen.
Zoals zang uberhaupt mooi past bij muziek, past het ook bij hardstyle, kan het meer emotie geven. Ben iig benieuwd, als DV8 eraan mee heeft gewerkt kun je wel zoiets verwachten iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheMachineLT Twitter:
Citaat:
Working on a tool for Defqon 1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
TheMachineLT Twitter:
Citaat:
Working on a tool for Defqon 1 :)


Als die net zo hels wordt als Loud Tool... :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het is iets wat speelt in de hoofden van sommige mensen hier en telkens als argument wordt aangehaald als er een soft anthem uitgebracht wordt. Ik zie het meer als een trend. Je bent ook niet verplicht om de laatste mode te dragen. Maar het is wel hip als je het doet >.<

Maar dat van jou is ook pure speculatie, want jij hebt ook evenmin bewijs voor je stelling. Ik speculeer dat Q gewoon een groter publiek wilt aantrekken tot het hardere genre en daarom met steeds zwakkere anthems komt. Bij B2S zit er geregeld harder spul bij, vergelijk de Hard Bass anthem maar is met die van Qlimax. Maargoed, alsnog is dit voor een openlucht feest in de zomer en niet voor bijvoorbeeld in het Gelderdome, dus ik denk dat je wel kan verwachten dat het nummer een zomerse melodie ala Gold bevat. Met wellicht een duister tintje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Rocknummer? geen idee. Ik vind een anthem voor een zomers festival als Defqon of Decibel moet gewoon een lekkere vibe hebben in de break en zang vind ik daar goed bij passen.
Zoals zang uberhaupt mooi past bij muziek, past het ook bij hardstyle, kan het meer emotie geven. Ben iig benieuwd, als DV8 eraan mee heeft gewerkt kun je wel zoiets verwachten iig.


Mijn persoonlijke mening: Als DV8 er ook alleen maar al heeft naast gezeten dan is het een kut plaat! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat zei je een paar posts geleden ook al :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twitter DJ B-Front
Citaat:
Tracks update! Busy with: new solo, track with @slimshore and 2 remixen (more info soon) Next week starting a Co up with @JackofSound


goeie combo's!
Vorige  1 ... 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen