Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:27 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Frequencerz Twitter:
Citaat:
Als we eind Juli op 5000 likes zitten maken we een mooi pakket! FreQz-Pretpakket!

Denk niet dat het ze gaat lukken, maar dit word me een pakket jongens :woot:
Met onder andere Reviver/ Runnin' en nog meer tracks.

Even allemaal liken:
http://www.facebook.com/Frequencerz


Waar zie jij staan dat tracks als Reviver en Runnin in dat pakket gaan zitten?

Frequencerz Twitter:
Citaat:
het was eigenlijk een grapje!! Maar Achja laten we t maar doen dan;) lukt toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze houden wel van grapjes maken over free tracks haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3000 accounts aanmaken en allemaal liken voor Reviver/Runnin? Doen we!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geliked :) En nu maar hopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crash schreef:
Geliked :) En nu maar hopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:

Waar zie jij staan dat tracks als Reviver en Runnin in dat pakket gaan zitten?

Frequencerz Twitter:
Citaat:
het was eigenlijk een grapje!! Maar Achja laten we t maar doen dan;) lukt toch niet

Dacht al wel dat het een soort van grapje was, die populariteit hebben ze (helaas) nog niet echt.
Maar zou wel tof zijn als we een pakketje bij ze los kunnen weken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 17:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat ik nu te horen bij @ http://hardstation.fm/ tune in ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik 'like' Frequencerz allang. ^^ Maar die tracks mogen van mij wel online komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:34 
 

Toneshifterz schreef:
newer better improved kick for the defqon anthem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 02:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Toneshifterz schreef:
newer better improved kick for the defqon anthem ;)


Wat bedoeld Toneshifterz precies daar mee ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 08:36 
 

Dat ze een andere kick onder het defqon anthem hebben gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

.. ik een ground zero kaartje verkoop met spoed en voor 15 euro mag je hem hebben !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gvd echt hé..roberttt... als ik wat minder brak was ging ik heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:06 
 

Odyssee schreef:

klinkt wel lekker, maar live doet ie het niet zo goed volgens mij, of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:10 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond on a cloud live anders een hele vete sound hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:

Hahaha het blijft ook zo'n held die van Deepack! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zowaar een HQ en "full" version van Give you Bass van NC heb gevonden! Nooit geweten dat die er was :P Die fuck Scantraxx zullen ze wel spijt van hebben xd



Fuckin heldig nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 18:19 
 

Promo's zwerven rond op hetnet, heb'm zelf ook.

Waar is die melo ook alweer van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Promo's zwerven rond op hetnet, heb'm zelf ook.

Waar is die melo ook alweer van >.<


Maximum force en die lijkt ook weer op een ouder nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 18:31 
 

Kepro schreef:
stefaneke schreef:
Promo's zwerven rond op hetnet, heb'm zelf ook.

Waar is die melo ook alweer van >.<


Maximum force en die lijkt ook weer op een ouder nummer.


Ja kwam er net achter haha :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Give you bassline is ouder dan Maximum Force volgens mij hurrr :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Give you bassline is ouder dan Maximum Force volgens mij hurrr :P

:yes:
Vorige  1 ... 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen