Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GeenStijl op Ground Zero

http://www.dumpert.nl/mediabase/1523721/853b3e2a/gristengekkies_doen_gabberfeestje.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:56 
 

Oxbow schreef:

HAAAAHAHAHAHAHAHAHAH vanaf 47 seconden :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Oxbow schreef:

HAAAAHAHAHAHAHAHAHAH vanaf 47 seconden :lol: :lol: :lol:


Een quote:
Citaat:
Mooie van drugs is dat je ook af en toe dingen ziet die er niet zijn, en dat zou u ook aan moeten spreken
:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die lui kwam ik ook tegen, ben er maar met een grote boog omheen gelopen.. anders weet ik het wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HAHA @ 3:10 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, geweldig. Maaruh.. ik begeeft me graag in het rijk van Satan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trasher/Snitcher gaan volgende week uitkomen op Neophyte Records. Dus waarschijnlijk begin juli als Web verkrijgbaar.

Ook een opvallende antwoord op m'n vraag wanneer het album nou eens klaar zou zijn: "jaaa ik denk ergens in 2015" xd Kortom, das van de baan ben ik bang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:43 
 

Bananenboot schreef:
Haha, geweldig. Maaruh.. ik begeeft me graag in het rijk van Satan :thumbsup:

Satan is de baas, hij kan tenminste los gaan blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 23:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hahaha wat een held die weggestuurde gast :lol: "Ik heb vorige week gepijpt en dat was ook gratis" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 02:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Walgelijk, ik ben blij dat ik zuiver atheïst ben en voor geen cent in God geloof.
Hahaha, wat een gasten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers wel Defqon afsloten?

Bron: Noisecontrollers zelf, ik sprak ze gister bij Freshtival
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff. Hou dat gewoon voor jezelf.. Als ze het bekend willen maken zetten ze het wel op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat waar is ben ik best blij :) Meer ruimte in de blue of purple dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Noisecontrollers wel Defqon afsloten?

Bron: Noisecontrollers zelf, ik sprak ze gister bij Freshtival

Geen verrassing toch?

Anthem makers hebben de laatste 3 jaar afgesloten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk sluit Titan in de Blue af dan :D. Of Chris One/Kodex/The Machine in de Purple.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Jurheinen schreef:
Noisecontrollers wel Defqon afsloten?

Bron: Noisecontrollers zelf, ik sprak ze gister bij Freshtival

Geen verrassing toch?

Anthem makers hebben de laatste 3 jaar afgesloten :thumbup:


In een nieuwsbericht stond een keer dat de 'Hoofdact' niet zou afsluiten, daarom was er onduidelijkheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chuckie op de Dancetour afsloot met Hardstyle:


Ran-D
Citaat:
.@djchuckie plays Feel My Fire and other hardstyle at #dancetour Breda youtube.com/watch?v=9XFKcp… , that's what I call open minded!! #respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:54 
 
Hardtraxxer

Open minded? Moeilijk die hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:20 
 
Hardtraxxer

Zeker wel openminded. Een housedj die met hardstyle afsluit zie je weinig! Wat dacht je dan dat hij nummers van chris one of the machine zou gaan draaien.. Ik had het wel gewaardeerd als ik tussen het publiek had gestaan!

En over die christenen bij Ground Zero: Je zou toch denken dat als je er staat om mensen aan te spreken dat je dan in ieder geval een goed onderbouwd verhaal klaar heb liggen? Ze zijn er nog nooit geweest maar hebben het vermoeden dat er kwade teksten worden gesproken en dat daarom satan aanwezig is.. Juist succes ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:23 
 

Gisteren heel de dag daar staan te housen, wordt je die boel beu en ben je blij dat chuckie op z'n twitter heeft gezegd dat ie wat hardstyle ging draaien, is je groepje te pussy om daar tot het eind te blijven. Net een half uurtje voor het einde. Jezus kon toen wel over ze heen schijten :thumbdown:

Overigens, die house mensen weten totaal niet hoe ze los moeten gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hoort het Chuckie :thumbsup:

Bij die house/dance feesten snak ik altijd naar Hardstyle op het einde, even de energie er nog uitpersen.
Zo'n hele dag beetje stom staan housen is niet echt wat!

Respect voor Chuckie hoor, ook al draait hij alleen maar hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zo hoort het Chuckie :thumbsup:

Bij die house/dance feesten snak ik altijd naar Hardstyle op het einde, even de energie er nog uitpersen.
Zo'n hele dag beetje stom staan housen is niet echt wat!

Respect voor Chuckie hoor, ook al draait hij alleen maar hitjes.


Inderdaad, vind dit ook wel echt mooi. Hij weet een beetje dat ie hitjes moet draaien ook wel voor dat publiek denk ik. Het volk reageert er wel goed op haha.

En ik denk niet dat deze tien minuten gaan bijdragen aan het feit dat Hardstyle commerciëler wordt nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Ze zijn er nog nooit geweest maar hebben het vermoeden dat er kwade teksten worden gesproken en dat daarom satan aanwezig is.. Juist succes ermee


In bv Son Of Torture zit wel een duistere tekst.. De tekst zelf vind ik net beetje te ver gaan, maar op de manier hoe het gezongen wordt vind ik dan wel weer leuk om te horen. En de track zelf is ook vet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:36 
 

roberttt schreef:
Die lui kwam ik ook tegen, ben er maar met een grote boog omheen gelopen.. anders weet ik het wel :lol:

Wat een ongelofelijk grafvolk, walg echt van die mensen :sick:
Opsluiten, dat is pas primitief volk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Gisteren heel de dag daar staan te housen, wordt je die boel beu en ben je blij dat chuckie op z'n twitter heeft gezegd dat ie wat hardstyle ging draaien, is je groepje te pussy om daar tot het eind te blijven. Net een half uurtje voor het einde. Jezus kon toen wel over ze heen schijten :thumbdown:

Overigens, die house mensen weten totaal niet hoe ze los moeten gaan xd

Voor house begrippen gaan ze hier wel heel aardig los hoor. Dat wij dat op een andere manier aanpakken.... ;)
Maar zeker respect voor chuckie.
Vorige  1 ... 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen