Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Citaat:
Mythica is taken over by 2 guys who are gonna strike back very hard!! Keep on checking http://www.mythica-records.nl for the latest info!


Solutio & The I's?


Uh nee :P wij zijn het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio schreef:
Teknizion schreef:
Citaat:
Mythica is taken over by 2 guys who are gonna strike back very hard!! Keep on checking http://www.mythica-records.nl for the latest info!


Solutio & The I's?


Uh nee :P wij zijn het niet.


Mooi want zou dat een domper vinden na dat lange wachten. Jullie kunnen nu echt niet met iets minders dan TILLT of Sys-x aankomen. :nono: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front
Citaat:
Man! This track is really a wow for me! Great vibe in the studio with @slimshore http://twitpic.com/597y07


MAN ik ben echt benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mooi want zou dat een domper vinden na dat lange wachten. Jullie kunnen nu echt niet met iets minders dan TILLT of Sys-x aankomen. :nono: :P

Idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
B-Front
Citaat:
Man! This track is really a wow for me! Great vibe in the studio with @slimshore http://twitpic.com/597y07


MAN ik ben echt benieuwd!

Dit is geen Wist je dat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
B-Front
Citaat:
Man! This track is really a wow for me! Great vibe in the studio with @slimshore http://twitpic.com/597y07


MAN ik ben echt benieuwd!

Jawel, wist je dat er een collab komt tussen slimshore en b-front :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crash schreef:
THArdstyler schreef:
B-Front
Citaat:
Man! This track is really a wow for me! Great vibe in the studio with @slimshore http://twitpic.com/597y07


MAN ik ben echt benieuwd!

Jawel, wist je dat er een collab komt tussen slimshore en b-front :lol:


Haha nou ik bedoelde het meer zo van dat ik echt benieuwd was, wist wel dat ie zou komen, maar dit bericht maakte me echt nieuwgierig;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mythica wordt overgenomen door vrijwel twee onbekende namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Haha nou ik bedoelde het meer zo van dat ik echt benieuwd was, wist wel dat ie zou komen, maar dit bericht maakte me echt nieuwgierig;)!

Ik doelde eigenlijk meer op de reactie van Hymm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

officialb2s b2s
#decibel2011 is now completely sold out!! See you party people at the 20th of August!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
officialb2s b2s
#decibel2011 is now completely sold out!! See you party people at the 20th of August!!

Gadver de gadverdamme, wou ik eens eerst de line up afwachten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:02 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Moet een CD dan altijd alleen promo's bevatten om leuk te zijn?

Heb jij wel is een cd gekocht voor 25+ euro, waar geen promo's op staan dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:11 
 
Artiest

Maximum schreef:
Nego schreef:
Moet een CD dan altijd alleen promo's bevatten om leuk te zijn?

Heb jij wel is een cd gekocht voor 25+ euro, waar geen promo's op staan dan? :/


Ja die heb ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
‎2000 likes! Thx for the support guys!
Most votes went to "Frequencerz - Feelings", and so here it is, enjoy!
Download: http://www22.zippyshare.com/v/26713246/file.html

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 01:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat
Citaat:
The I's jarig is


Oh shit dat is geen wist je dat waardig maar nieuwsfeit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 01:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat je hier zelf mee moet komen hoor....
Iedereen weet toch wel dat je jarig bent. :thumbsup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 02:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iemand moet de 1e zijn na 1.40uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 09:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De Loudness Area op Decibel!! :drool:
Gelukkig hebben al me vrienden nu op tijd kaarten gekocht >.<
Vind de mainstage persoonlijk een beetje tegenvallen, maar ik laat me verrassen!
:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The I's schreef:
iemand moet de 1e zijn na 1.40uur :P

ongeduldig mannetje, heb al topic voor je aangemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Wist je dat
Citaat:
The I's jarig is


Oh shit dat is geen wist je dat waardig maar nieuwsfeit :P

:yay:

Eindelijk volwassen! :P :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik terug van vakantie kom, 11 Augusuts ofzo hoop ik echt nog even ergens een Decibel kaartje op de kop te kunnen tikken. Beloofd een vet feest te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Frequencerz schreef:
‎2000 likes! Thx for the support guys!
Most votes went to "Frequencerz - Feelings", and so here it is, enjoy!
Download: http://www22.zippyshare.com/v/26713246/file.html

:yay:

:D Vet nr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz Twitter:
Citaat:
Als we eind Juli op 5000 likes zitten maken we een mooi pakket! FreQz-Pretpakket!

Denk niet dat het ze gaat lukken, maar dit word me een pakket jongens :woot:
Met onder andere Reviver/ Runnin' en nog meer tracks.

Even allemaal liken:
http://www.facebook.com/Frequencerz
Vorige  1 ... 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen