Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf het een geweldig figuur vinden met z'n eeuwige smile. Gigantische neger + Hardstyle/core = win.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk aardige gast ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn een aantal defqon entrance tickets online gezet http://defqon1.tickets.q-dance.nl/ moet je wel snel wezen.

IboOrgut Ibo Orgut @
@P_StylezHS Er staan een aantal regular tickets beschikbaar die vrij zijn gekomen. Klopt dus wat je ziet / denkt / en misschien hoopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
timetable 7th sunday:
14:00 - 15.00 Jack of Sound
15:00 - 16:00 Frequencerz
16.00 - 17.00 Dozer
17.00 - 18.00 Tatanka
18:00 - 19:00 Brennan Heart
19:00 - 19:30 Showtek (live)
19:30 - 20.30 The Pitcher
20:30 - 21:00 Dee-Block & S-te-Pack (live)
21:00 - 22:00 Crypsis
22:00 - 22:30 Avio (Live)
22:30 - 23:00 Evil Activities (Live)
Hosted by: MC Apster & MC Villain
Visuals by: VJ Vidolic

heel onlogisch opgebouwd vind ik :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:12 
 
Artiest

Het gaat tegenwoordig ook niet meer om opbouw aangezien de helft van de artiesten toch hun eigen platen draaien ;) Dus staan ze gewoon in de lineup ala populariteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:13 
 
Hardtraxxer

Dat je op http://defqon1.tickets.q-dance.nl/ nog gewoon kaartje kan halen voor defqon 1 .

Edite : was al gepost sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankje p-stylez, dankzij jou kan ik toch nog naar Defqon! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:25 
 
Hardtraxx Addict

Nego schreef:
Het gaat tegenwoordig ook niet meer om opbouw aangezien de helft van de artiesten toch hun eigen platen draaien ;) Dus staan ze gewoon in de lineup ala populariteit


Kan ik je zeker geen ongelijk in geven. Desalniettemin vind ik dit een zeer kwalijke zaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
titandj Titan
Citaat:
RT @DjZany In the studio with 80cent! http://flowd.com/i/17X


:lol: + veelbelovend denk ik zo :D

heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen, moet wel dikke plaat worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Citaat:
timetable 7th sunday:
14:00 - 15.00 Jack of Sound
15:00 - 16:00 Frequencerz
16.00 - 17.00 Dozer
17.00 - 18.00 Tatanka
18:00 - 19:00 Brennan Heart
19:00 - 19:30 Showtek (live)
19:30 - 20.30 The Pitcher
20:30 - 21:00 Dee-Block & S-te-Pack (live)
21:00 - 22:00 Crypsis
22:00 - 22:30 Avio (Live)
22:30 - 23:00 Evil Activities (Live)
Hosted by: MC Apster & MC Villain
Visuals by: VJ Vidolic

heel onlogisch opgebouwd vind ik :huh:

Althans een stuk logischer dan die van Freshtival xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Benieuwd naar dat nummer. Nog geen minder nummer van Titan gehoord, dus zal samen met zany zeker wel wat leuks uit komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Er zijn een aantal defqon entrance tickets online gezet http://defqon1.tickets.q-dance.nl/ moet je wel snel wezen.

IboOrgut Ibo Orgut @
@P_StylezHS Er staan een aantal regular tickets beschikbaar die vrij zijn gekomen. Klopt dus wat je ziet / denkt / en misschien hoopt ;)

P-Stylez held! x Gangsterdwerg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:55 
 

heel erg benieuwd naar die collab van Titan & Zany :D moet zeker wel een dikke plaat uit komen :thumbsup:
hahaha die foto vn Titan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan eindbaas :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Het gaat tegenwoordig ook niet meer om opbouw aangezien de helft van de artiesten toch hun eigen platen draaien ;) Dus staan ze gewoon in de lineup ala populariteit

lol, dan juist moet je zorgen dat de volgorde van de artiesten goed is. Als de artiesten zich niet aanpassen aan de opbouw, moet je de opbouw aanpassen aan de artiesten. Dus wat jij nu zegt slaat helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist Defqon-CD, Staat op Q-dance site :thumbup:

CD 1 - Zatox
01. Tatanka - Afrika
02. Zatox - To The Top
03. Maxter - You're Not Alone
04. Zatox - Another Level
05. Noisecontrollers - Unite (Official Defqon.1 Festival Anthem 2011)
06. Vamper - I Can't Forget
07. Activator feat. MC Apster - Threat To Our Existence
08. Psyko Punkz - Left With The Wrong
09. The R3bels - The Shine
10. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up!
11. Digital Punk - Bringing The Funk (Zatox Rmx)
12. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx)
13. Brooklyn Bounce & DJ Zealot - Break The Rules (Scope DJ & A-lusion Rmx)
14. Alpha² - Let It Go
15. Zatox & Coone - Audio Attack
16. B-Front - Musical Analysis
17. Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night
18. Zany & Ran-D feat. Nikkita - Son Of Torture
19. Zatox - The Future

CD 2 - Promo
01. Promo - Rhythm Flow
02. Promo & D-Passion - Omnifuck
03. D-Passion - Defferent Frequencies
04. Omi - Mythology
05. The Viper - Wasting Away
06. Wishmaster - Cyberpunk
07. Evil Activities & Endymion feat. E-Life - Broken
08. Distorted Revelation - Tear It Up
09. Promo - So Sick
10. Omi - Anna
11. Wishmaster - The Revolution
12. Nosferatu & The Viper - Hate On Yourself
13. D-Passion - Pride
14. D-Passion - Knocking Walls Down (Promo Rmx)
15. The Outside Agency - Primitive
16. Promo - Spineless
17. Tha Playah - On The Edge
18. Angerfist & Outblast – Odious
19. Mad Dog & D-Passion - Power To The People

CD 3 - Pavelow
01. Brainless - Stoemp
02. Felguk - Whatever Clever (Dirtyloud Remix)
03. Mord Fustang - Lick The Rainbow
04. Phunk Investigation - Paranoid Symphony
05. Wolfgang Gartner - Illmerica
06. Aaren San - Apes From Space (Dirtyloud Remix)
07. Masterflow - Rules Are For Fools
08. Dirtyloud feat. Sirreal - Needle
09. Noisia - Alpha Centauri (Excision & Datsik remix)
10. Noisia - Friendly Intentions
11. Pavelow - Soundflip
12. Pavelow - Beatifull & Rich
13. Pavelow – Restles

CD 4 - The Sound of Defqon.1 Festival
01. Space Pirates - Till The Break Of Dawn
02. Dandi & Ugo - Fuck The House
03. Tommy Four Seven - Armed 3
04. Organ Donars - Moogerfoogin
05. BRK3 - Free (Jim Justice Remix)
06. Demoniak - Over You
07. Binum vs. Ronald V - Invasion
08. Instigator - Outer Vision
09. Stuback - Soundwave
10. Noisecontrollers - Gimme Love
11. Bass Modulators - Music Is My Life
12. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
13. The Prophet - Forget About It
14. Adaro - The Haunter Of The Dark
15. Alpha² - Let It Go
16. D-Passion - The End of Eternity
17. Mindustries - Resistance
18. Dune - Hardcore Vibes
19. Jappo &. Lancinhouse - Exlxaxl
20. The Viper & Neophyte - Nothing To Lose
21. Evil Activities & Endymion feat. E-Life - Broken
22. Noisia feat. Foreign Beggars - Shellshock
23. Sandy Warez - I Have A Dream
24. Eye D & DJ Hidden - Time Device
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tegenvallende CD1.. Weinig promo's dus! alles is al gereleased of aangekondigd.. behalve die van Vamper geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
tegenvallende CD1.. Weinig promo's dus! alles is al gereleased of aangekondigd.. behalve die van Vamper geloof ik.

Veel meer had ik niet verwacht hoor van het meest commerciële hard dance festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:09 
 
Artiest

Moet een CD dan altijd alleen promo's bevatten om leuk te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.b2s.nl/decibel2011/

Line up is goed te doen :)

Edit: Site lijkt nog niet helemaal af te zijn. Sommige area's zijn de namen niet zichtbaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Mythica is taken over by 2 guys who are gonna strike back very hard!! Keep on checking http://www.mythica-records.nl for the latest info!


Solutio & The I's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Opzich wel nette line up. B-Front op de main :worship: En eindelijk een keer The R3bels live zien!

Loudness area ziet er ook zwaar dik uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is het zeker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

geile line up serieus :love: remember, main alles is perfect zoals het hoort :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main line-up is kut, Loudness is best leuk, Remember ziet er vet uit... vind het wel jammer dat ik niet ga, want had me sws vermaakt met al die verschillende vette muziek... maar Lowlands wordt beter :thumbsup:

Oja, en gefeliciteerd Geck-o :thumbsup:
Vorige  1 ... 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen