Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Je hebt het tegen de verkeerde Dakpan, onze betrouwbare Wildstylez-bron is Festuca hehe :P


Ja dat weet ik wel. :P Ging meer over het Digital Age release speculeren in het algemeen, hoewel dat van Stella Nova wel correct zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Chemical is juist een experimente plaat.
Ken geen 1 plaat die er in die tijd op leek (nu valt die een beetje te vergelijken met For the Girls vind ik).

Wat is er zo speciaal aan dan... Vocals zijn wel vet gedaan, maar er zit zon typisch DBSTF geluidje in en harde kicks! Begrijp me niet verkeerd ik vind het echt een gruwelijke plaat, maar om het nou experimenteel te noemen... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Je hebt het tegen de verkeerde Dakpan, onze betrouwbare Wildstylez-bron is Festuca hehe :P


Ja dat weet ik wel. :P Ging meer over het Digital Age release speculeren in het algemeen, hoewel dat van Stella Nova wel correct zal zijn.

Deugniet! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Daveytl schreef:
Chemical is juist een experimente plaat.
Ken geen 1 plaat die er in die tijd op leek (nu valt die een beetje te vergelijken met For the Girls vind ik).

Wat is er zo speciaal aan dan... Vocals zijn wel vet gedaan, maar er zit zon typisch DBSTF geluidje in en harde kicks! Begrijp me niet verkeerd ik vind het echt een gruwelijke plaat, maar om het nou experimenteel te noemen... :x

In Chemical een DBSTF geluidje? mijn gehoor gaat er zwaar op achteruit dan.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:05 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Maximum schreef:
Nikkel schreef:
Hier idem! Als deze samenwerking net zo goed wordt als Chemical/ Scary Noises, zoals
Gangsterdwerg al eerder aankondigd, dan ben ik hier ook heel blij mee! :D
Benieuwd...

Er staat toch duidelijk dat het een experimentele track word, dan word het dus zoiezo niet een track uit het straatje Chemical / Scary Noises! >.< (Al had ik dat zelf ook graag gezien, maar ik ben alsnog zeer benieuwd!) Zoiezo tijd dat Slim Shore weer is wat laat horen van zichzelf! ^^


Vind Chemical anders geen standaard track hoor.. Best experimenteel.


Daar doel ik ook niet op. Ik zeg "als deze samenwerking net zo goed wordt als...".
Kwaliteit gericht zeg maar! ;) Kunnen we bij Slim Shore opzich wel van op aan, he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Daveytl schreef:
Chemical is juist een experimente plaat.
Ken geen 1 plaat die er in die tijd op leek (nu valt die een beetje te vergelijken met For the Girls vind ik).

Wat is er zo speciaal aan dan... Vocals zijn wel vet gedaan, maar er zit zon typisch DBSTF geluidje in en harde kicks! Begrijp me niet verkeerd ik vind het echt een gruwelijke plaat, maar om het nou experimenteel te noemen... :x


Heel de opbouw van de plaat, de introductie van de melodie en de structuur van de melodie zelf zijn allemaal vrij uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat de Defqon.1 cd dit jaar een 4cd wordt, gemixt door:
cd1 - Zatox
cd2 - Promo
cd3 - Pavelow
cd4 - Sound of Defqon.1

bron: https://www.cloud9musicshop.com/shop.as ... o=AC155478

(weet niet of dit al ergens gepost was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja.

Hopelijk zijn niet 17 van de 19 nummers van hemzelf net zoals in zijn sets :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Begin een beetje Zatox moe te worden, de bassleader CD was nou niet zo denderend bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk Zatox... :yawn: Enige positieve zal zijn dat The Shade er vast wel op staat verder zal Irreplaceable weer langskomen toch? :worship:
Promo CD lijkt me dan weer wel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Leuk Zatox... :yawn: Enige positieve zal zijn dat The Shade er vast wel op staat verder zal Irreplaceable weer langskomen toch? :worship:
Promo CD lijkt me dan weer wel dik.

Alsie zn nieuwe EP erop gooit plus wat nieuwe shit van The R3bels, Tatanka kan 't wel wat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Alsie zn nieuwe EP erop gooit plus wat nieuwe shit van The R3bels, Tatanka kan 't wel wat worden.

Denk dat je dat voor een defqon CD wel kan vergeten eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je juist bij een Defqon-CD wel wat kan maken.
Veel mensen kopen die CD toch wel op het feest, zonder naar een tracklist te kijken o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk ik ook inderdaad, toch heb ik het voorgevoel dat het heel veel eigen nummers gaan worden. maar ik wacht het wel af :)
ben wel erg nieuwsgierig naar de cd van Promo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reken maar op:

Zatox – Another Level
Ran-D & Zatox – Indoctrination
Headhunterz – Hard Is The Message
Headhunterz - From Within
The Prophet – Window Of Time
Digital Punk – Bringing The Funk (Zatox remix)
Gunz For Hire – Gangsters Don’t Dance
Noisecontrollers - Unite (Natuurlijk)
Noisecontrollers - Give me Love
Wildstylez - Into The Light
D-Block & S-te-Fan & Zatox – Madhouse (Radio Edit)

En misschien:

Psyko Punkz & Headhunterz - TBA
Headhunterz & Zatox - TBA
een plaat van The R3bels plaat (The Shade misschien indd)
Iets van B-Front

Niks tegen Zatox, maar zo zit een CD van Defqon altijd in elkaar, niks voor mij dus! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Reken maar op:

Zatox – Another Level
Ran-D & Zatox – Indoctrination
Headhunterz – Hard Is The Message
Headhunterz - From Within
The Prophet – Window Of Time
Digital Punk – Bringing The Funk (Zatox remix)
Gunz For Hire – Gangsters Don’t Dance
Noisecontrollers - Unite (Natuurlijk)
Noisecontrollers - Give me Love
Wildstylez - Into The Light
D-Block & S-te-Fan & Zatox – Madhouse (Radio Edit)

En misschien:

Psyko Punkz & Headhunterz - TBA
Headhunterz & Zatox - TBA
een plaat van The R3bels plaat (The Shade misschien indd)
Iets van B-Front

Niks tegen Zatox, maar zo zit een CD van Defqon altijd in elkaar, niks voor mij dus! :/


En the Pitcher - ain't nobody natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Reken maar op:

Zatox – Another Level
Ran-D & Zatox – Indoctrination
Headhunterz – Hard Is The Message
Headhunterz - From Within
The Prophet – Window Of Time
Digital Punk – Bringing The Funk (Zatox remix)
Gunz For Hire – Gangsters Don’t Dance
Noisecontrollers - Unite (Natuurlijk)
Noisecontrollers - Give me Love
Wildstylez - Into The Light
D-Block & S-te-Fan & Zatox – Madhouse (Radio Edit)

En misschien:

Psyko Punkz & Headhunterz - TBA
Headhunterz & Zatox - TBA
een plaat van The R3bels plaat (The Shade misschien indd)
Iets van B-Front

Niks tegen Zatox, maar zo zit een CD van Defqon altijd in elkaar, niks voor mij dus! :/

Zullen wel wat meer promo's in zitten denk ik :P
Dat was eigenlijk ook altijd de enige reden dat ik Defqon.1 CD's aanschafte.. de grote hoeveelheden promo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Defqon 1 CD's bevatten normaal wel een flink aantal promo's. Afgelopen jaar stonden er op CD 1 maar een paar al gereleasde tracks. Alleen als je er achteraf naar kijkt, viel die CD wel tegen :P. Ben best wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat http://www.fier.fm/ tussen de organisaties van afstudeerplekken staat bij mijn opleiding:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Dat http://www.fier.fm/ tussen de organisaties van afstudeerplekken staat bij mijn opleiding:p

Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Odyssee schreef:
Dat http://www.fier.fm/ tussen de organisaties van afstudeerplekken staat bij mijn opleiding:p

Oke.


ga huilen dan. vind het wel grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Parvuz schreef:
Odyssee schreef:
Dat http://www.fier.fm/ tussen de organisaties van afstudeerplekken staat bij mijn opleiding:p

Oke.


ga huilen dan. vind het wel grappig.

:cry: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Odyssee schreef:
Parvuz schreef:
Oke.


ga huilen dan. vind het wel grappig.

:cry: :')


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal geen zinvolle, hardstyle gerelateerde, nuttige, leuke wist je dat.
Of ben ik de enige die dat vind? ;) Daar is een offtopic wist je dat voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:48 
 
Artiest

titandj Titan
Citaat:
RT @DjZany In the studio with 80cent! http://flowd.com/i/17X


:lol: + veelbelovend denk ik zo :D
Vorige  1 ... 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen