Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Site ziet er inderdaad simpel maar netjes uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front

I'm at @slimshore his studio!! :D this One Will be expirimental!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
B-Front

I'm at @slimshore his studio!! :D this One Will be expirimental!!! :D

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
B-Front

I'm at @slimshore his studio!! :D this One Will be expirimental!!! :D


KOENK en Gangsterdwerg zat met een oerharde paal klem onder z'n bureau. Als deze net zo goed is als Scary Noises/Chemical dan blijf ik hier nog wel een half jaar zitten met een harde plasserT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:53 
 

Dakpan schreef:
B-Front

I'm at @slimshore his studio!! :D this One Will be expirimental!!! :D

vetjes! ben erg benieuwd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:06 
 
Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:
vetjes! ben erg benieuwd :woot:


Hier idem! Als deze samenwerking net zo goed wordt als Chemical/ Scary Noises, zoals
Gangsterdwerg al eerder aankondigd, dan ben ik hier ook heel blij mee! :D
Benieuwd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

max_enforcer:
Citaat:
Had another great day at the studio with @DjZany ... Damn ...this one's amazing... 'Its that hot time in the paradise city...' @MCDV8 :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxx Addict

Djenz schreef:
max_enforcer:
Citaat:
Had another great day at the studio with @DjZany ... Damn ...this one's amazing... 'Its that hot time in the paradise city...' @MCDV8 :))


DE-CI-BEL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guns 'n' Roses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
DarkestSymphony schreef:
vetjes! ben erg benieuwd :woot:


Hier idem! Als deze samenwerking net zo goed wordt als Chemical/ Scary Noises, zoals
Gangsterdwerg al eerder aankondigd, dan ben ik hier ook heel blij mee! :D
Benieuwd...

Er staat toch duidelijk dat het een experimentele track word, dan word het dus zoiezo niet een track uit het straatje Chemical / Scary Noises! >.< (Al had ik dat zelf ook graag gezien, maar ik ben alsnog zeer benieuwd!) Zoiezo tijd dat Slim Shore weer is wat laat horen van zichzelf! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Nikkel schreef:
DarkestSymphony schreef:
vetjes! ben erg benieuwd :woot:


Hier idem! Als deze samenwerking net zo goed wordt als Chemical/ Scary Noises, zoals
Gangsterdwerg al eerder aankondigd, dan ben ik hier ook heel blij mee! :D
Benieuwd...

Er staat toch duidelijk dat het een experimentele track word, dan word het dus zoiezo niet een track uit het straatje Chemical / Scary Noises! >.< (Al had ik dat zelf ook graag gezien, maar ik ben alsnog zeer benieuwd!) Zoiezo tijd dat Slim Shore weer is wat laat horen van zichzelf! ^^


Vind Chemical anders geen standaard track hoor.. Best experimenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Amazed @ Twitter schreef:
my new track 'Life' is a fact! now working on the b-side
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vind Chemical anders geen standaard track hoor.. Best experimenteel.

Vind ik zelf persoonlijk niet echt (wel een hele dikke plaat daar niet van), maar dat kan jij wel natuurlijk gewoon zo vinden! Los hiervan staat dat als je je nieuwe track als expreimenteel aankondigt deze niet te veel zal lijken op je voorgaande tracks, of die voorgaande tracks nou ook stuk voor stuk experimenteel zijn of niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chemical is juist een experimente plaat.
Ken geen 1 plaat die er in die tijd op leek (nu valt die een beetje te vergelijken met For the Girls vind ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chemical was destijds echt een plaat die uitblonk in het "anders" zijn. Wist nog wel de eerste keer dat ik het hoorde dat ik dacht van WTF is dit dan voor plaat! Zo apart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KO livesets dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nice, B-Front vs Frontliner! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

net deden de afbeeldingen het nog -.- xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Stella Nova strax komt :drool:
Dikke track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Wist je dat Stella Nova strax komt :drool:
Dikke track :loving:


vind ik leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
B-Front

I'm at @slimshore his studio!! :D this One Will be expirimental!!! :D

OH YEAH! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Guns 'n' Roses.

Lijkt het wel op ja. :P
Citaat:
Take me down to the paradise city. Where the grass is green and the girls are pretty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Wist je dat Stella Nova strax komt :drool:
Dikke track :loving:


Toevallig van Joram gehoord?
































Kon het niet laten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je hebt het tegen de verkeerde Dakpan, onze betrouwbare Wildstylez-bron is Festuca hehe :P
Vorige  1 ... 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen