Site ziet er inderdaad simpel maar netjes uit.
I'm at @slimshore his studio!!
wrote:B-Front
I'm at @slimshore his studio!!this One Will be expirimental!!!
KOENK en Gangsterdwerg zat met een oerharde paal klem onder z'n bureau. Als deze net zo goed is als Scary Noises/Chemical dan blijf ik hier nog wel een half jaar zitten met een harde plasserT.wrote:B-Front
vetjes! ben erg benieuwdwrote:B-Front
Hier idem! Als deze samenwerking net zo goed wordt als Chemical/ Scary Noises, zoalswrote:vetjes! ben erg benieuwd
Had another great day at the studio with @DjZany ... Damn ...this one's amazing... 'Its that hot time in the paradise city...' @MCDV8)
DE-CI-BEL!wrote:max_enforcer:Had another great day at the studio with @DjZany ... Damn ...this one's amazing... 'Its that hot time in the paradise city...' @MCDV8)
Er staat toch duidelijk dat het een experimentele track word, dan word het dus zoiezo niet een track uit het straatje Chemical / Scary Noises!wrote:Hier idem! Als deze samenwerking net zo goed wordt als Chemical/ Scary Noises, zoalswrote:vetjes! ben erg benieuwd
Gangsterdwerg al eerder aankondigd, dan ben ik hier ook heel blij mee!
Benieuwd...
Vind Chemical anders geen standaard track hoor.. Best experimenteel.wrote:Er staat toch duidelijk dat het een experimentele track word, dan word het dus zoiezo niet een track uit het straatje Chemical / Scary Noises!wrote:Hier idem! Als deze samenwerking net zo goed wordt als Chemical/ Scary Noises, zoalswrote:vetjes! ben erg benieuwd
Gangsterdwerg al eerder aankondigd, dan ben ik hier ook heel blij mee!
Benieuwd...(Al had ik dat zelf ook graag gezien, maar ik ben alsnog zeer benieuwd!) Zoiezo tijd dat Slim Shore weer is wat laat horen van zichzelf!
wrote:my new track 'Life' is a fact! now working on the b-side
Vind ik zelf persoonlijk niet echt (wel een hele dikke plaat daar niet van), maar dat kan jij wel natuurlijk gewoon zo vinden! Los hiervan staat dat als je je nieuwe track als expreimenteel aankondigt deze niet te veel zal lijken op je voorgaande tracks, of die voorgaande tracks nou ook stuk voor stuk experimenteel zijn of niet.wrote:Vind Chemical anders geen standaard track hoor.. Best experimenteel.
vind ik leukwrote:Wist je dat Stella Nova strax komt![]()
Dikke track
OH YEAH!wrote:B-Front
Lijkt het wel op ja.wrote:Guns 'n' Roses.
Take me down to the paradise city. Where the grass is green and the girls are pretty.
Toevallig van Joram gehoord?wrote:Wist je dat Stella Nova strax komt![]()
Dikke track