Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is het alleen bij mij of stoort die Frontliner track best wel? Zal wel door de 480p kwaliteit komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:41 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Is het alleen bij mij of stoort die Frontliner track best wel? Zal wel door de 480p kwaliteit komen..

ja die track is zowat full gepost zonder interrupties dus dan moet de kwaliteit maar laag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:45 
 
Hardtraxxer

Shiiit op welk feestje staat mc Villian tegenwoordig niet?! Ik kan nou niet zeggen dat ik m nou zon geweldige mc vind, maar je kan eigenlijk nooit om hem heen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LNDRTJN schreef:
Shiiit op welk feestje staat mc Villian tegenwoordig niet?! Ik kan nou niet zeggen dat ik m nou zon geweldige mc vind, maar je kan eigenlijk nooit om hem heen..

Over hem heen is ook makkelijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:59 
 
Artiest

Bax-Shop gaat verhuizen (blijft nog wel in Goes).

Leek me wel leeuk weetje voor de dj's en producers onder ons :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Bax-Shop gaat verhuizen (blijft nog wel in Goes).

Leek me wel leeuk weetje voor de dj's en producers onder ons :thumbup:



Die gasten gaan zeker uitbreiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:31 
 
Artiest

Ramirez schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Bax-Shop gaat verhuizen (blijft nog wel in Goes).

Leek me wel leeuk weetje voor de dj's en producers onder ons :thumbup:



Die gasten gaan zeker uitbreiden?


Ja en flink ook, niet zo vreemd, want ze hebben een enorm groeiproces meegemaakt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat groeiproces is ook niet vreemd, want hun service is uitstekend! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:00 
 
Artiest

Edwinn schreef:
En dat groeiproces is ook niet vreemd, want hun service is uitstekend! :)


Dat zeker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
haha ze hebben die post hiervoor gewoon verwijderd :lol:

:kiss: komt goed schatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:01 
 
Artiest

roberttt schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
haha ze hebben die post hiervoor gewoon verwijderd :lol:

:kiss: komt goed schatje


vond het gewoon een komische reactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Vision
Citaat:
Busy with a remix for Unloaders - Critical Hit.. Almost finished..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Critical Hit vond ik heerlijk!
Hopen dat de remix ook een beetje dik is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Vision
Citaat:
Busy with a remix for Unloaders - Critical Hit.. Almost finished..!

Hopelijk wordt de remix beter als het orgineel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We hebben een remix gemaakt voor Spoontech.
Delete - Pulse (Co2 Remix)

Zaterdag op Ground Zero kun je 'm horen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n zin in die set van jullie, dat wordt maximaal raggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
We hebben een remix gemaakt voor Spoontech.
Delete - Pulse (Co2 Remix)

Zaterdag op Ground Zero kun je 'm horen. :)


oeh erg vet, ben er zeker bij op Ground Zero :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Zaterdag op Ground Zero kun je 'm horen. :)

Nice nice. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:31 
 

ik krijg alleen maar meer zin in groundzero :thumbsup: ben zeker bij jullie set! ultimate raggen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIst je dat first match 2011 al op itunes verkocht word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat de website van italian website eindelijk online is :

http://italianhardstyle.it/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Wist je dat de website van italian website eindelijk online is :

http://italianhardstyle.it/


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Wist je dat de website van italian website eindelijk online is :

http://italianhardstyle.it/


Erg nette site!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
We hebben een remix gemaakt voor Spoontech.
Delete - Pulse (Co2 Remix)

Zaterdag op Ground Zero kun je 'm horen. :)


:thumbup: Jezus, er gaan daar harde beuk sets voorbij komen! Ben benieuwd naar die remix.
Vorige  1 ... 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen