Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als het maar klinkt als O wee oh oh :d

Helemaal gelijk, zon lekker anthem wie in je hoofd blijft zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Lyst schreef:
Als het maar klinkt als O wee oh oh :d

Helemaal gelijk, zon lekker anthem wie in je hoofd blijft zitten.

Goed gequote haha ;) kvind t ook nog steeds een lekkere track, daar is t een anthem voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:10 
 

Met zo'n lekkere midintro ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of die er al stond:

Nutty Trance:

Citaat:
We have already announced that the label will be bringing Enigmato/Tornadozzer out of the woodwork but we also have another oldskool hardstyle artist making a comeback with releases like Extreme Voice etc under his belt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Coca Afbeelding :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zag het op early-hardstyle.com staan ja!
Dat kan wel eens heel vet gaan worden!! :woot:
Ik hoop wel dat zijn releases meer zoals Hammer Head en Extreme Voice zullen zijn ipv van zijn allerlaatste release (zijn remix van D-Mind vs Wavolizer - Identify).. Als dat zo is: :bomb: :love: :worship: :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coca Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the vision:

Citaat:
Vincent Finishing a remix.. And i hope 2 finish some collabs this week with Low-E & Tartaros..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What?! :woot: Als Coca die platen gaat maken zoals vroeger: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of hij doet net als Danielle Mondello en Activator en produceert nu alleen nog maar blije rukzooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Denk niet dat zoiets op Nutty Trance komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Check this out! @djfrontliner gives away his Warphole 2010 Live Edit away for free at 15.000 facebook fans http://facebook.com/djfrontliner >


Nog iets meer dan 2000...
Die track wou ik al wel de hele tijd al, alleen jammer genoeg weer zon *** wacht actietje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Dunz0ZDQXWA&feature=feedu[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:52 
 

Roan schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Dunz0ZDQXWA&feature=feedu[/youtube]

dus:


klinkt lekker, alleen mis ik een beetje de Frontliner melo lijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Citaat:
Check this out! @djfrontliner gives away his Warphole 2010 Live Edit away for free at 15.000 facebook fans http://facebook.com/djfrontliner >


Nog iets meer dan 2000...
Die track wou ik al wel de hele tijd al, alleen jammer genoeg weer zon *** wacht actietje..


Jammer, liever Muzyk gehad... maar Warphole is ook lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 01:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind die melo van if you find maar als allemaal losse stukjes klinken die niet zo lekker op elkaar aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 05:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Co2 - Goddamn (is mijn nieuwe wekker :worship: :woot: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 05:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Co2 - Goddamn (is mijn nieuwe wekker :worship: :woot: )

Okeee -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 06:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Intervention schreef:
Co2 - Goddamn (is mijn nieuwe wekker :worship: :woot: )

Okeee -.-

Oeps vekeerde topic :$ ..nja het was nog vroeg he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 08:31 
 
Artiest

et is nog steeds vroeg hoor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

En nog steeds :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

On topic jongens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Roan schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Dunz0ZDQXWA&feature=feedu[/youtube]

dus:


klinkt lekker, alleen mis ik een beetje de Frontliner melo lijn :(

Haha die vocals en reverse bass in de intro: Gimme love....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:21 
 
Artiest

haha ze hebben die post hiervoor gewoon verwijderd :lol:
Vorige  1 ... 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen