Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Hangt wel bruut geluid daar.

Jammer dat er niks uit kwam :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:00 
 

KSwoosh schreef:
overdag:
Afbeelding

Achter die toren stonden nog een paar subs, als je daar ging staan had je meer bass dan voorin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heus spot ik mezelf op die foto trouwens :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:08 
 

Woher
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was gewoon goed hoor. Alleen je moest wel echt ergens in het midden vooraan/mid staan. Op andere plekken was er te veel invloed van de wind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Woher


Die lange
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:21 
 

dawasiknie schreef:
Heus spot ik mezelf op die foto trouwens :innocent:

ik zou zeggen: ga je gang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:29 
 

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Heus spot ik mezelf op die foto trouwens :innocent:

ik zou zeggen: ga je gang!

Hardtraxx spot gang
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:49 
 

Almighty schreef:
KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Heus spot ik mezelf op die foto trouwens :innocent:

ik zou zeggen: ga je gang!

Hardtraxx spot gang

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heus spot ik mezelf op die foto trouwens :innocent:


anders ik wel, links, dirty workz shirt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:33 
 

Josh-T schreef:
dawasiknie schreef:
Heus spot ik mezelf op die foto trouwens :innocent:


anders ik wel, links, dirty workz shirt xd


Dacht al dat jij dat was ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/photo.php?pid=4 ... 0688751843
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klinkt niet echt boeiend zo als het er nu staat.. Richt je dan volledige op de wat onbekendere hardstyle. Wat onbekende nummers in een standaard set gooien is nou niet echt iets nieuws, maar zou eigenlijk standaard moeten zijn. Dan luister ik liever naar shows als gearbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :woot: :drool: :bomb: :evil: :yay: :loving:

Dikke tracklist, VA - Magic City: It's Showtime

http://www.discogs.com/release/2703938

Zeker hebben deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
:love: :woot: :drool: :bomb: :evil: :yay: :loving:

Dikke tracklist, VA - Magic City: It's Showtime

http://www.discogs.com/release/2703938

Zeker hebben deze!

Sarcasme ten top hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
p-stylez schreef:
:love: :woot: :drool: :bomb: :evil: :yay: :loving:

Dikke tracklist, VA - Magic City: It's Showtime

http://www.discogs.com/release/2703938

Zeker hebben deze!

Sarcasme ten top hier :lol:

Nee serieus, Music Made Addict, Live the Moment en Sound of Thunder staan tegenwoordig niet meer op cd's, dus zeker aanschaffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, wel een gare cd seg, telkens 3 tracks van 1 dj achter elkaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
:love: :woot: :drool: :bomb: :evil: :yay: :loving:

Dikke tracklist, VA - Magic City: It's Showtime

http://www.discogs.com/release/2703938

Zeker hebben deze!

Lekkere TL! Varieert lekker! Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
dawasiknie schreef:
Heus spot ik mezelf op die foto trouwens :innocent:


anders ik wel, links, dirty workz shirt xd


Haha heb jou nog zien lopen dan, zag ook volgens mij een gast met een happy face o.i.d. shirt aan volgens mij was dat ook een HT'er
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die tracklist roept bij mij een beetje hetzelfde gevoel op als de tracklist van die Prophet set van zaterdag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setje van The Prophet vond ik nog best meevallen eigenlijk:

Beginnen met paar lekkere tracks met reversed bass.
Recession
Everything Changes
Bringing the Funk remix.

Voor zijn doen viel me dat toch goed mee :P

Maar die CD van magic city is echt heel erg bagger :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zitten inderdaad wel wat leuke tracks tussen, maar ik vind 'voor zijn doen' altijd al genoeg aangeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel anthem met MCDV8 Vocals. Zany & Max Enforcer Ft. Mc Dv8
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 16:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als het maar niet klinkt als O wee oh oh :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb al gelijk minder verwachten van de track. :P
Vorige  1 ... 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen