Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Waar dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Waar dan ?

Nee is nog niet online.. Zit ook toevallig net te kijken maar wat een faal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Waar dan ?


ik vraag me ook af waar die stream blijft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=vgMqfIsQMSA
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De sataliet stond nog niet in positie ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thumbs up for: fock scantraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:07 
 

Festuca schreef:
De sataliet stond nog niet in positie ofzo

Dat was 40 minuten geleden al, zullen ze nu toch wel al gefixt hebben zou je denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jahoor daar is ie, haha ik zag meteen dat het wesz van het forum was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=vgMqfIsQMSA

Dit live evenement begint over een paar seconden.
Even geduld.

PS. Ik had je meer dan een week geleden een bericht gestuurd en wacht nog steeds op antwoord? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

w8 je gvd nog tot 8 uur en nog nix.. nja dikke lul dan, eerdatje beeld heb kan je brennan heart zien.. daar gaan we niet voor thuisblijve.. screw you guys, im going hom.... chilling!
N.B. 25 thumbs up, 10 thumbs down.... blijf die duimpjes zetten dan, #1 comment wille we zien!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Frontliner kicks pitchen zo hoog dat de satelliet het begeven heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
De Frontliner kicks pitchen zo hoog dat de satelliet het begeven heeft..

Dan nog eerder drop de pizza -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wist je dat... mms://streams.hosting.nob.nl/live03 t doet :D (credits naar HardStyler)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit live evenement begint over een paar seconden... :(
Bij mij doet hij het nie jammer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:27 
 

Hooli schreef:
wist je dat... mms://streams.hosting.nob.nl/live03 t doet :D (credits naar HardStyler)

Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Komen heerlijke nummertjes voorbij bij Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier krijg ik een foutmelding als ik die stream open... Faaaaiiil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het een mooie stage :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu doet ie t wel.. Kwaliteit is overigens niet echt super :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:19 
 

Nrgizer schreef:
Is het een mooie stage :D ?

Mainstage ging eigenlijk nergens over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:13 
 

Almighty schreef:
Nrgizer schreef:
Is het een mooie stage :D ?

Mainstage ging eigenlijk nergens over :P

om eerlijk te zijn geef ik daar helemaal niet zoveel om, zolang de mzueik maar goed is :P de main was trouwes goed zat imo :P
voora savonds
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:46 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:48 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:33 
 

stefaneke schreef:
Afbeelding

overdag:
Afbeelding
savonds:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hangt wel bruut geluid daar.
Vorige  1 ... 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen