Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom maken ze Pavo nou weer belachelijk? Ze mogen blij zijn als ze ook maar 10% van zijn staat van dienst halen.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Waarom maken ze Pavo nou weer belachelijk? Ze mogen blij zijn als ze ook maar 10% van zijn staat van dienst halen.. :surrender:

Volgens mij een maat van hun, in tms zaten ze ook hele tijd pavo heeft een brommer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:


Tijdens dat met B-Front :P

Hahahahahahah die Arjan die niet door heeft dat ie gefilmt word, heel droog 'ik wil ook weer lang haar' :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
djtheprophet The Prophet
Today #Scantraxx writes history! #Intents Festivsl Live broadcasted on #Youtube! Everybody all over the world can join the party now! Enjoy!


Citaat:
19.30 till 23.30 live broadcast #intentsfestival #scantraxx #youtube http://ping.fm/WOPMO


Gelukkig, kan ik thuis ook nog meegenieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

http://twitpic.com/56si74

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, laatste zin ´sorry voor de late reply, we waren te druk met geld slurpen!´ geweldig :P
En zijn afsluiting:
Ibo Orgut
Moneyslurping commercial teringlijer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 16:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:


Pwned :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:16 
 
Hardtraxx Addict

Mss stomme vraag: Wie heeft die mail nou gestuurd? :P
Geniaal dat antwoord hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Mss stomme vraag: Wie heeft die mail nou gestuurd? :P


Dennis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Dennis.


Tot daar aan toe was ik ook gekomen... :thumbup:
Ik denk mss is het iemand van hier geweest, maar ik zie al dat het van die Ibo zelf afkomstig is
(waar dit bericht is gepost dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribblers schreef:
Haha, laatste zin ´sorry voor de late reply, we waren te druk met geld slurpen!´ geweldig :P
En zijn afsluiting:
Ibo Orgut
Moneyslurping commercial teringlijer

Hahaha echt he! Wat een held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schitterend! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Toneshifterz Toneshifterz
Looks like the album is finished! in the final stages now!

tijd voor een releasedatum ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Citaat:
Toneshifterz Toneshifterz
Looks like the album is finished! in the final stages now!

tijd voor een releasedatum ^^

31 juni
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Wesz91 schreef:
Citaat:
Toneshifterz Toneshifterz
Looks like the album is finished! in the final stages now!

tijd voor een releasedatum ^^

31 juni


dan kunnen we wachten tot we een ons wegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Wesz91 schreef:
Citaat:
Toneshifterz Toneshifterz
Looks like the album is finished! in the final stages now!

tijd voor een releasedatum ^^

31 juni


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
_dp_ schreef:
31 juni


Bron?

dit was een grapje neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:32 
 
Hardtraxxer

Dj Skitzo schreef:
Nikkel schreef:
_dp_ schreef:
31 juni


Bron?

dit was een grapje neem ik aan?

31 juni bestaat toch niet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad Skittle, knokkeltjes tellen jongen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb het dan over de persoon die "Bron?" zegt hè niet over 31 juni want dat wist ik wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe zit het trouwens met die gratis facebook track van wildstylez die hij zou geven?

of heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crash schreef:
Citaat:
djtheprophet The Prophet
Today #Scantraxx writes history! #Intents Festivsl Live broadcasted on #Youtube! Everybody all over the world can join the party now! Enjoy!


Citaat:
19.30 till 23.30 live broadcast #intentsfestival #scantraxx #youtube http://ping.fm/WOPMO


Gelukkig, kan ik thuis ook nog meegenieten :)


Waar blijft die stream >.< ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat die stomme scantraxx livestream nog niet online is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wist je dat die stomme scantraxx livestream nog niet online is?


Haha net op het zelfde moment ^^
Vorige  1 ... 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen