Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

vervelend nou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:17 
 
Artiest

gewoon dit beeld neerzetten op GZ

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:19 
 

Citaat:
Maybe in the future! But at the Moment no releases ore free releases..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribblers schreef:
Over de Ground Zero evangelisten-affaire: oproep aan alle DJ's, draai in GODsnaam allemaal een liedje als Dozer - Church of the Darkside, Alpha Twins - The Darkside, dat soort dingen. Gaan ze allemaal huilen :yay:


En afsluiten met een Cursed Angel Revisited. God is not here today. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:29 
 

Godz Powerrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de vocals van Legion for we are many erin dan :P Save your prayers, God is not here with us now... There is only the darkness here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:33 
 

The preacher :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jesus Christ ain't coming back heavens on fire
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze ook wel passend:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OMG!!!!!
T!llt area @ Qbase, en ook nog A² area.
100% zeker dat ik daar bij ben :yay:

Mijn vetste feestje ooit was Qbase 2010, dus hier ben ik zeker weer bij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, what the fuck.
Ik probeer het linken van de Q-base trailer niet eens meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nice, zal wel in dezelfde bunker komen, of niet? eerste helft v/d avond het ene label, en daarna de switch naar het andere label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-base is een zekerheidje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette trailert! Ik ben erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop niet dat het in die bunker komt waar vorig jaar Dirty Workz/ Scantraxx optraden.
Geluid daar was wel erg zacht!

Hopen dat er wat opkomende artiesten worden geboekt (Tartaros/ Radical Redemption/ Titan / Jack of Sound/ Solutio & The I's/ Degos & Re-Done bijvoorbeeld).
En wat Theracords-artiesten zou ook leuk zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 16:05 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ik hoop niet dat het in die bunker komt waar vorig jaar Dirty Workz/ Scantraxx optraden.
Geluid daar was wel erg zacht!

Hopen dat er wat opkomende artiesten worden geboekt (Tartaros/ Radical Redemption/ Titan / Jack of Sound/ Solutio & The I's/ Degos & Re-Done bijvoorbeeld).
En wat Theracords-artiesten zou ook leuk zijn!


Ik ben 5 jaar op rij geweest, en ik kan je vertellen dat ik het terrein nog nooit in dezelfde staat heb
meegemaakt (en nee, dat lag niet aan mij :P). Sommige area's zijn op dezelfde plek, maar net
als de mainstage was afgelopen jaar voor het eerst op een andere plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 16:10 
 

Ebbie schreef:
Twitter B-Front:

Guys! Everybody is asking About the 2-sidez tracks. First Jaimy and i are still friends but we decided That we don't give the tracks away.

hoop dan wel dat die ze released :thumbsup: voor die platen wil ik zeker wel betalen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik nu te horen ben bij http://www.hardstation.fm/listen-live/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Q-base is een zekerheidje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.rgrfm.be/

op deze site is er nu een mix van fenix bezig van 1 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 08:29 
 



Tijdens dat met B-Front :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat pavo plaatje op t einde. :lol:
Ik ben niet echt bekend met de tracks van hun. Maar klinkt best wel lekker. :P
Vorige  1 ... 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen