idd, Scope heeft pas ook een photoshoot gehad geloof ikwrote:die photoshoot kan ook echt voor alles zijnwrote:Wist je dat de kans op XQ Headhunterz NOG groter geworden is??
djheadhunterz - had a photoshoot today and tonight I'll go to see 2012!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
voor hardbass denk ikwrote:die photoshoot kan ook echt voor alles zijnwrote:Wist je dat de kans op XQ Headhunterz NOG groter geworden is??
djheadhunterz - had a photoshoot today and tonight I'll go to see 2012!
Wist je dat:
De WEB versie van Gangsta, heeft niet dat pump ik louder deuntje erin van BEP
aan de ene kant wel chill want ik vond het, het minst chille stukje van het nummer, maar waarom zit dat er niet in? in de livesets waarin die gedraaid werd zat het er wel in?
De WEB versie van Gangsta, heeft niet dat pump ik louder deuntje erin van BEP
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
vanwege de rechtenwrote:Wist je dat:
De WEB versie van Gangsta, heeft niet dat pump ik louder deuntje erin van BEPaan de ene kant wel chill want ik vond het, het minst chille stukje van het nummer, maar waarom zit dat er niet in? in de livesets waarin die gedraaid werd zat het er wel in?
Wat Guide4U zegt. Aiming for ur Brain, Battle to the End, The Sacrifice, Time 2 Rock, Victim of my Rage etc!!wrote:mwa, hij is toch super aan het draaien de laatste tijd !wrote:Hij zou het ook zeker wel verdiend hebben, ondanks alle kritiek de laatste weken/maanden.
Hij moet alleen zijn oude sound terug laten keren!!!
op hard-nature draaide hij echt flink, geen seconde stilgestaan.
en ik snap er niks meer van, de ene keer is zn oude sound te kut en te soft, of wat bedoel je met oude sound ?
Enige goede song die dit jaar heeft uitgebracht was Scrap Attack! Toch wel magertjes!
scrap attackwrote: Wat Guide4U zegt. Aiming for ur Brain, Battle to the End, The Sacrifice, Time 2 Rock, Victim of my Rage etc!!
Enige goede song die dit jaar heeft uitgebracht was Scrap Attack! Toch wel magertjes!
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
OMG meen je dat nou? :')wrote:scrap attackwrote: Wat Guide4U zegt. Aiming for ur Brain, Battle to the End, The Sacrifice, Time 2 Rock, Victim of my Rage etc!!
Enige goede song die dit jaar heeft uitgebracht was Scrap Attack! Toch wel magertjes!Beste HHZ nummer is the Saifam mashup
Headhunterz heeft nog wel meer goede nummers naar mijn mening
anders zet ik het er toch ook niet neer
?
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat ik net een frontliner achtige bass maak, (niet die uit expressionz
)
zal binnekort wel een previewtje posten
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
wrote:wist je dat ik net een frontliner achtige bass maak, (niet die uit expressionz)
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Geilwrote:wist je dat ik net een frontliner achtige bass maak, (niet die uit expressionz)
En de Black Eyed Peas hebben het weer van dick dale - misirlouwrote:vanwege de rechtenwrote:Wist je dat:
De WEB versie van Gangsta, heeft niet dat pump ik louder deuntje erin van BEPaan de ene kant wel chill want ik vond het, het minst chille stukje van het nummer, maar waarom zit dat er niet in? in de livesets waarin die gedraaid werd zat het er wel in?
beter bekend als het Pulp Fiction Theme
Wist je dat de HELE set van Deepack @ Defqon Australia opgenomen is backstage en nu op Youtube staat?
http://www.youtube.com/user/DEEPACKDJ
dat nummer blijft echt goedwrote:
Wist je dat.. View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
whaha bij 1,2 stampuuh kennen ze niet,, geen engels hewrote:Wist je dat de HELE set van Deepack @ Defqon Australia opgenomen is backstage en nu op Youtube staat?
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
noize supressor is zoo grof
wist je dat.. er een remix komt van raw inc. & insiderz - analoq
Wat een vette aftermovie! En de aankleding van het feest ziet er ook fucking gruwelijk uit!
Headhunterz kan dat ook wel, met zijn bewegingen onder het draaien
Wist je dat
een maat van me l0s ging op de sound en toen me vader binnekwAm
dat de lamp helemaal beweegt beneden
HUMOOOWWRRR
een maat van me l0s ging op de sound en toen me vader binnekwAm
dat de lamp helemaal beweegt beneden
HUMOOOWWRRR
wist je dat de nieuwe TBY meets Ruffian een megatrack is!!
Check hem hier: View on YouTube
Check hem hier: View on YouTube