Het feit alleen al dat hij zich #1 van de wereld noemt en de producties van Willem van de laatste tijd zeggen al wel genoeg, niet?wrote:Hoop dat t een beetje breed is, niet alleen de nieuwe scantraxx en co nummers maar ook wat ouder en wat harder werk.
Hij is toch gewoon uitgeroepen tot nummer 1 beste hardstyle dj afgelopen jaarwrote:Het feit alleen al dat hij zich #1 van de wereld noemt en de producties van Willem van de laatste tijd zeggen al wel genoeg, niet?wrote:Hoop dat t een beetje breed is, niet alleen de nieuwe scantraxx en co nummers maar ook wat ouder en wat harder werk.
Hij was toch hoogst genoteerde hardstyle dj?wrote:Het feit alleen al dat hij zich #1 van de wereld noemt en de producties van Willem van de laatste tijd zeggen al wel genoeg, niet?wrote:Hoop dat t een beetje breed is, niet alleen de nieuwe scantraxx en co nummers maar ook wat ouder en wat harder werk.
Daar kun je dan geen stok tussen krijgen haha.
Verder denk ik dat die podcast niet veel bijzonders word. Mja we zullen zien.
Hard with Style... Ik vind het een beetje te makkelijk 
Hopelijk zit er wat leuks tussenwrote:Oftewel Podcast
Ben benieuwd
Precies,dat was hij inderdaadwrote:Hij was toch hoogst genoteerde hardstyle dj?wrote:Het feit alleen al dat hij zich #1 van de wereld noemt en de producties van Willem van de laatste tijd zeggen al wel genoeg, niet?wrote:Hoop dat t een beetje breed is, niet alleen de nieuwe scantraxx en co nummers maar ook wat ouder en wat harder werk.
Daar kun je dan geen stok tussen krijgen haha.
Verder denk ik dat die podcast niet veel bijzonders word. Mja we zullen zien.
Ik wacht het nog even af. Misschien verrast hij ons wel. Vind hem de laatste tijd zoiezo weer wat beter draaien dus wie weet!
Denk dat het wel een beetje gevarieerd gaat worden, anders raakt men er wel snel op uitgekeken denk ik.
Wat ik verwacht is iets heel anders dan wat ik hoop.wrote:Het feit alleen al dat hij zich #1 van de wereld noemt en de producties van Willem van de laatste tijd zeggen al wel genoeg, niet?wrote:Hoop dat t een beetje breed is, niet alleen de nieuwe scantraxx en co nummers maar ook wat ouder en wat harder werk.
Ik vereacht namelijk dat eerste.
Arjen van de Noisecontrollers vandaag jarig is. Zie ik net op Hyves.
Interessant! Kijken of ik die HHZ podcast wat wordt! Het zal ongetwijfeld wel wat internationaler gericht zijn.
Ben benieuwd, maar zie het somber in (ben bang voor een scantraxx hitparade)! Ik wacht het rustig af! 
voor sommige kan hij ook nooit wat goeds doen he...wrote:Hard with Style... Ik vind het een beetje te makkelijk
Benieuwd wat er uitkomt rollen
Ben ook benieuwd naar die podcast van Willem! Kan wel wat leuks uitkomen denk ik zo.
Respect als ie er andere genres door heen gooit, oudere hardstyle tracks en varieert.
Zo niet, dan zal ik m'n flame weer unleashen
Zo niet, dan zal ik m'n flame weer unleashen
Stiekem ben ik altijd een beetje Heady fan, maar Hard with Style. Dat kan jij nog bedenkenwrote:voor sommige kan hij ook nooit wat goeds doen he...wrote:Hard with Style... Ik vind het een beetje te makkelijk
Aub niet meteen weer vooroordelen gaan hebben. Ik ben ook benieuwd wat hij van het album gaat maken
Ik kan me niet voorstellen dat hij met alle podcasts die nu gemaakt worden de zoveelste wordt met het laatste materiaal dat door iedereen wordt gedraaid. Headhunterz flirt vaak met andere stijlen en laat dat ook soms in z'n sets horen, dus ik hoop echt dat ie er iets unieks van maakt waarmee hij zich ook echt kan onderscheiden van andere hardstyle-podcasts. Ik ben iig erg benieuwd!
Het enige wat hij in dat promotekstje loslaat is dat hij vooral zijn eigen favorieten gaat draaien van dat moment. Wie weet zitten daar ook wat oudere tracks tussen, zoals hij bijvoorbeeld op Decibel vorig jaar deed.
Speculeren heeft weinig zin. Ik ga het gewoon zien als ik terug ben van reizen.
Speculeren heeft weinig zin. Ik ga het gewoon zien als ik terug ben van reizen.
Hardstyle podcasts doen me zowiezo niet veel.
Enige podcast die ik luister is de 538 Powermix. Maarja.
Liever dat album eerst.
Enige podcast die ik luister is de 538 Powermix. Maarja.
Liever dat album eerst.
S
Luna & Alphaverb - No Turning Back (The Machine Remix)?wrote:Twitter High Voltage:Eindelijk The Machine remix van No Turning Back!Very soon, releasing on digital format: SysX019_High Voltage & @djbfront | SysX020_No Turning Back [High Voltage rmx & @TheMachineLT rmx]
Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix)wrote:Luna & Alphaverb - No Turning Back (The Machine Remix)?wrote:Twitter High Voltage:Eindelijk The Machine remix van No Turning Back!Very soon, releasing on digital format: SysX019_High Voltage & @djbfront | SysX020_No Turning Back [High Voltage rmx & @TheMachineLT rmx]
Wat een dikke releases weerwrote:Twitter High Voltage:Eindelijk The Machine remix van No Turning Back!Very soon, releasing on digital format: SysX019_High Voltage & @djbfront | SysX020_No Turning Back [High Voltage rmx & @TheMachineLT rmx]
019 en 020 mogen snel komen!
Ben benieuwd naar No turning back (High Voltage remix).
Die van The machine natuurlijk ook!
Ben benieuwd naar No turning back (High Voltage remix).
Die van The machine natuurlijk ook!
A
wrote:Twitter High Voltage:Eindelijk The Machine remix van No Turning Back!Very soon, releasing on digital format: SysX019_High Voltage & @djbfront | SysX020_No Turning Back [High Voltage rmx & @TheMachineLT rmx]
D
weer een dikke releasewrote:Twitter High Voltage:Eindelijk The Machine remix van No Turning Back!Very soon, releasing on digital format: SysX019_High Voltage & @djbfront | SysX020_No Turning Back [High Voltage rmx & @TheMachineLT rmx]
Sys-X heeft alleen nog maar dikke releases gehad