Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette artwork weer! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Heb hem meteen als bureaublad achtergrond gemaakt :)

haha hier ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand me uitleggen waarom die 2 tracks gereleased worden op Fusion? Ik dacht namelijk omdat het op het album staat van DP, het ook gereleased zou worden bij TiLLT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Kan iemand me uitleggen waarom die 2 tracks gereleased worden op Fusion? Ik dacht namelijk omdat het op het album staat van DP, het ook gereleased zou worden bij TiLLT?

ik denk dat dat zo is omdat het 2 tracks zijn die samen met B-Front zijn gemaakt en dat is een Fusion artiest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:55 
 
Artiest

Dat lijkt me een beetje apart.
Zou het eerlijk gezegd niet weten, je zou denken album sampler.
Wat overigens wel kan (reden ook dat het bij A2 album zo gaat) zodat het niet teveel releases op het originele label in beslag neemt. En dat daarom collabs met andere artiesten van andere labels op dat label komen.
Dus de tracks worden zsm full vrijgegeven (niet dat je nog weken moet wachten) en ze worden vloeiend op verschillende labels gereleased zodat Tillt in dit geval ook met andere releases bezig kan gaan en kan komen.
Dat lijkt mij althans het meest logische nu, maar of het echt het geval is... geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Ebbie schreef:
Kan iemand me uitleggen waarom die 2 tracks gereleased worden op Fusion? Ik dacht namelijk omdat het op het album staat van DP, het ook gereleased zou worden bij TiLLT?

ik denk dat dat zo is omdat het 2 tracks zijn die samen met B-Front zijn gemaakt en dat is een Fusion artiest ;)

No shit Sherlock! Zijn vraag is, waarom dan juist Fusion en niet T!LLT waar de album samplers op worden gereleased!
Was hun vorige collab op T!LLT of Fusion? (Als die op T!LLT was, snap ik dat deze nu op Fusion word gereleased) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dat lijkt me een beetje apart.
Zou het eerlijk gezegd niet weten, je zou denken album sampler.
Wat overigens wel kan (reden ook dat het bij A2 album zo gaat) zodat het niet teveel releases op het originele label in beslag neemt.
Dus de tracks worden zsm full vrijgegeven (niet dat je nog weken moet wachten) en ze worden vloeiend op verschillende labels gereleased zodat Tillt in dit geval ook met andere releases bezig kan gaan en kan komen.
Dat lijkt mij althans het meest logische nu, maar of het echt het geval is... geen idee.

Of dit indd! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah ik weet het denk ik al:

Digital Punk & B-Front* – Awake / Elements
Label:TiLLT!
Catalog#:TILLT 007
Format:2 × File, MP3, 320 kbps
Country:Netherlands
Released:03 Sep 2010
Genre:Electronic
Style:Hardstyle

Dus best logisch dat deze collab op Fusion komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Intervention schreef:
Ebbie schreef:
Kan iemand me uitleggen waarom die 2 tracks gereleased worden op Fusion? Ik dacht namelijk omdat het op het album staat van DP, het ook gereleased zou worden bij TiLLT?

ik denk dat dat zo is omdat het 2 tracks zijn die samen met B-Front zijn gemaakt en dat is een Fusion artiest ;)

No shit Sherlock! Zijn vraag is, waarom dan juist Fusion en niet T!LLT waar de album samplers op worden gereleased!
Was hun vorige collab op T!LLT of Fusion? (Als die op T!LLT was, snap ik dat deze nu op Fusion word gereleased) ^^

hun laatste collab was toch Awake/Elements=..dat was iig TillT 007 dus klopt wel wat Maximum zegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, dat dacht ik dus al! Ingg dikke release! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat maakt het uiteindelijk uit? Release op Fusion of Tillt, uiteindelijk klinken ze hetzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Wat maakt het uiteindelijk uit? Release op Fusion of Tillt, uiteindelijk klinken ze hetzelfde :P

Verders niks indd, alleen iemand voeg zich de reden hier toe af en daarom kwamen wij met een andwoord! (Is 1 van de grote doelen van een Forum) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wees blij? weer 2 nr's die snel uitkomen van het album. Son of Torture komt toch ook op Fusion..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wees blij? weer 2 nr's die snel uitkomen van het album. Son of Torture komt toch ook op Fusion..

Ik heb niemand zien zeggen dat ze er boos om zijn? Je moet het niet gelijk zo negatief bekijken! Het was gewoon een vraag, uit intresse. Het is indd top dat deze release en SOT op Fusion komen (vind ik zelf dan)! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 12:24 
 
Hardtraxxer

For those who like it RAW...On Sunday we will offer you a RAW Hardstyle area, powered by Insomnia (The Magic Show). Line-up coming soon ;-). The Qontinent op twitter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 12:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim schreef:
For those who like it RAW...On Sunday we will offer you a RAW Hardstyle area, powered by Insomnia (The Magic Show). Line-up coming soon ;-). The Qontinent op twitter!


Dus TMS heeft 2 dagen een eigen area? :woot: Ben benieuwd naar de line-up, die van zaterdag is iig wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
pim schreef:
For those who like it RAW...On Sunday we will offer you a RAW Hardstyle area, powered by Insomnia (The Magic Show). Line-up coming soon ;-). The Qontinent op twitter!


Dus TMS heeft 2 dagen een eigen area? :woot: Ben benieuwd naar de line-up, die van zaterdag is iig wel dik!


:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig Tita :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim schreef:
For those who like it RAW...On Sunday we will offer you a RAW Hardstyle area, powered by Insomnia (The Magic Show). Line-up coming soon ;-). The Qontinent op twitter!

Oke, ik moet de line up al niet mee weten van al de rest, ik koop nu zeker mijn ticket! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We hebben een artiestenpagina op Facebook gemaakt, waar we vanaf nu alles bij gaan houden.
http://www.facebook.com/#!/pages/Catato ... 8236838441

Bij 100 miljoen miljard likes, geven we geen free track weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
We hebben een artiestenpagina op Facebook gemaakt, waar we vanaf nu alles bij gaan houden.
http://www.facebook.com/#!/pages/Catato ... 8236838441

Bij 100 miljoen miljard likes, geven we geen free track weg!

Afbeelding

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz presents: Hard With Style



After years of playing at clubs and events all over the world, worlds #1 Hardstyle DJ thought it was time to add a little extra flavour. Headhunterz presents ‘Hard With Style’ a new monthly podcast for 2011.



Compiled to keep you updated about the freshest banging beats from around the globe, ‘Hard with Style’ will give you a very personal approach to presenting Headhunterz' favorite tracks of the moment via podcast (iTunes) and direct download.



Headhunterz is known world-wide for his passion and energy for hard music both on an off the stage, representing his unique style at every major event including Defqon.1, Hard Bass, Qlimax, In Qontrol and Decibel. ‘Hard With Style’ is no exception, with each show containing the upmost quality and the freshest tunes.



The highly anticipated debut edition of this new monthly podcast is due to drop on May 27th and will initially be available via iTunes, and direct download from Headhunterz.com and Hardwithstyle.nl .



‘Hard With Style’ - Bringing you the music that comes from within!



For the latest info visit: www.headhunterz.com, follow Headhunterz on Twitter: www.twitter.com/headhunterz and Facebook: www.facebook.com/djheadhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet egt een radio uitzending dus? Gewoon een set die je kan downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:41 
 

Oftewel Podcast
Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat t een beetje breed is, niet alleen de nieuwe scantraxx en co nummers maar ook wat ouder en wat harder werk.
Vorige  1 ... 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen