Die kende ik nog niet! Mooi understatement voor kermishardstyle, klinkt bijna positief zoals jij het hier verwoord. Ik hoop dat je geen gelijk hebt.wrote:Interessant! Kijken of ik die HHZ podcast wat wordt! Het zal ongetwijfeld wel wat internationaler gericht zijn.
Dit vind ik echt onzin, meteen al zo'n negatief beeld over hoe de podcast eruit zal zien.wrote:Die kende ik nog niet! Mooi understatement voor kermishardstyle, klinkt bijna positief zoals jij het hier verwoord. Ik hoop dat je geen gelijk hebt.
Ik laat me verrassen, heeft hij de laatste tijd al vaker gedaan in positieve zin bij mij dus nu misschien wel weer!
Is geen negatief beeld over de podcast, denk dat er best iets leuks uit kan komen. Ging mij vooral over de woordkeuze van Khadber.wrote:Dit vind ik echt onzin, meteen al zo'n negatief beeld over hoe de podcast eruit zal zien.wrote:Die kende ik nog niet! Mooi understatement voor kermishardstyle, klinkt bijna positief zoals jij het hier verwoord. Ik hoop dat je geen gelijk hebt.![]()
Ik laat me verrassen, heeft hij de laatste tijd al vaker gedaan in positieve zin bij mij dus nu misschien wel weer!
dan vatte ik hem verkeerd op. sorry 
Aftermovie Beat The Bridge:
View on YouTube
View on YouTube
Jammer van die cut in de track. Verder ziet het er wel aardig uitwrote:Aftermovie Beat The Bridge:
A
Hahahaha die op 50seconden stond me een partij kapot te gaan vooraan 
Ben jij dat in dat groene vest?wrote:Hahahaha die op 50seconden stond me een partij kapot te gaan vooraan
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
zooooo vet zwaar lijpe stage!!!!!!wrote:Opbouw #intentsfestival begonnen!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Sys-X 019 wordt sowieso 1 van de beste releases dit jaar 
A
Nee nee, maar hij stond daar met een biertje, zonnebril op alsof ie steeds moest kotsen, MIDDEN IN DE DRUKTE! Was blij dat iemand hem naar de hekken duwde, kon ie daar mooi zijn behoefte doenwrote:Ben jij dat in dat groene vest?wrote:Hahahaha die op 50seconden stond me een partij kapot te gaan vooraan
Hahahahhawrote:Nee nee, maar hij stond daar met een biertje, zonnebril op alsof ie steeds moest kotsen, MIDDEN IN DE DRUKTE! Was blij dat iemand hem naar de hekken duwde, kon ie daar mooi zijn behoefte doenwrote:Ben jij dat in dat groene vest?wrote:Hahahaha die op 50seconden stond me een partij kapot te gaan vooraan
S
Was een leuk feestjewrote:Aftermovie Beat The Bridge:
View on YouTube
S
Ahaaaw!
Comments op de track Hier aub!
M
BassModulators Roland & Rick
Yeah almost...!!! 992... Work with us people!!
1000 followers could pop a goodie... 
Yeah almost...!!! 992... Work with us people!!
Zou vet zijn als het Global Awakening wordt, maar zal wel nietwrote:BassModulators Roland & Rick
Yeah almost...!!! 992... Work with us people!!1000 followers could pop a goodie...
Naaaah, Global Awakening is goed voor een release.wrote:Zou vet zijn als het Global Awakening wordt, maar zal wel nietwrote:BassModulators Roland & Rick
Yeah almost...!!! 992... Work with us people!!1000 followers could pop a goodie...
Ik hoop op Colletarol (?) Damage. Is echt een heerlijke plaat.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik hoop op die ene collab met... geen idee wie.
Met die briljante sounds en anti climax...
wow.. hoe heet de plaat ook alweer? Die is botertje geil!
Met die briljante sounds en anti climax...
wow.. hoe heet de plaat ook alweer? Die is botertje geil!