Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 14:40 
 

Vind'm ook wat tegenvallen, ik kreeg een glimlach bij die anti climax :P. En die pitckicks xd Origineel was ook al wel super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:43 
 

Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OMFG die stuiterballen.. zo jammer he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee bedankt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:


Intro is leuk, die anti is minder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

vind het niet Fusion waardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
vind het niet Fusion waardig!


Valt in het niet vergeleken die remix van Catatonic Overload
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
DaTweekaz
Would you like a FREE track when we hit 10.000 likes on facebook? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 18:45 
 

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Citaat:
DaTweekaz
Would you like a FREE track when we hit 10.000 likes on facebook? :)

Free track wel, maar die likes altijd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Free track wel, maar die likes altijd :')


Idd , ze gaan er echt niet meer fans mee maken ze :/

Edit : Het zijn er maar 100 :D Zal rap gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And last but not least, the 3rd winner of the Fusion Remix Competition

Winner #3:



Deni & Chaser Remix

Congratulations from the whole Fusion and Trackitdown.net teams

All remixes will be available in the Fusion Records section of this site tomorrow.
Some people from Germany are not able to listen to it, but they are able to check the mp3 we will upload here.

Releasedate Monday 16th of May 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deni van spoke en deni? en chaser die hun labelarts maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen de trackcomments bij releases?
hardstyle-releases/va-fusion-remix-contest-fus100-t15858.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:59 
 

Markos schreef:
Citaat:
DaTweekaz
Would you like a FREE track when we hit 10.000 likes on facebook? :)

Angeli Domini 1,2,3,4,5,6,7 en 8?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:53 
 

oh god, TBY en TB ook al een album :P
Afbeelding
wist niet of het bekend was, dus post het maar ff

Citaat:
TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy 'The Album'Release date: 24th of May 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent hier echt alleen voor offtopic ofniet? of was die post als geintje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:00 
 
Artiest

Good morning mister caveman, are you enjoying your day off in the outside world?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh leeft onder een steen xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Good morning mister caveman, are you enjoying your day off in the outside world?


:lol: die jongen moet zich schamen, 24/7 online maar dit niet weten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:27 
 

Kevin-Raw schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Good morning mister caveman, are you enjoying your day off in the outside world?


:lol: die jongen moet zich schamen, 24/7 online maar dit niet weten >.<

nou valt ook wel mee, maarja, deze had ik gemist :p
had al wel zon vermoeden dat iedereen het hier al wist, maarja xd zo geweldig is TNT ook niet dus had ik toch niks gemist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat DBSTF een track weggeeft:D

DBSTF
at 25000 likes we will be putting another free release online... letsssss GOOO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op Revelation (Qlimax edit)
Wat hebben die mannen nog liggen? :)
Vorige  1 ... 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen