Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog nooit mee gesproken nee. Maar als ik hem in een vid zie... "We gaan de tent rocken". Wat is dat nou weer voor een nep-neger-taal? Ik kan daar persoonlijk gewoon niet tegen.
Maarja soms heb je dat gewoon. Dat je sommige mensen gewoon moet en andere weer niet.
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:42 
 

Dakpan schreef:
psykopunkz Psyko Punkz
Mysteryland 2011 LINEUP is awesome. Comments are AWFUL http://www.hardtraxx.nl/nieuws/mysteryl ... ne-up.html

:')

The Vision:
www.haattraxx.nl ;)


:yawn:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dakpan schreef:
psykopunkz Psyko Punkz
Mysteryland 2011 LINEUP is awesome. Comments are AWFUL http://www.hardtraxx.nl/nieuws/mysteryl ... ne-up.html

:')

The Vision:
http://www.haattraxx.nl ;)


:yawn:

The Vision
@Hardtraxx grapje (K)
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:46 
 

:yawn:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:01 
 
Hardtraxxer

Hymn schreef:
Almighty schreef:
Dakpan schreef:
psykopunkz Psyko Punkz
Mysteryland 2011 LINEUP is awesome. Comments are AWFUL http://www.hardtraxx.nl/nieuws/mysteryl ... ne-up.html

:')

The Vision:
http://www.haattraxx.nl ;)


:yawn:

The Vision
@Hardtraxx grapje (K)

Die grap maakte headhunterz toch ook al? :yawn:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, die maakt The Vision als reactie op de twitter van HHZ
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ok en nu weer ontopic gasten.
Want het gaat nergens meer over.
Er is ook een dicussie topic.
Ga daar maar heen
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

+1 voor de mini disco @ DayDream :P
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Nog nooit mee gesproken nee. Maar als ik hem in een vid zie... "We gaan de tent rocken". Wat is dat nou weer voor een nep-neger-taal? Ik kan daar persoonlijk gewoon niet tegen.
Maarja soms heb je dat gewoon. Dat je sommige mensen gewoon moet en andere weer niet.

Ja joh precies, je ziet iemand een keer in een video en je mag diegene gelijk niet. Gelukkig ben jij een prima gozer.

Schei toch uit man. Ontzettend relaxte en nuchtere kerel :)

Ben het overigens met de Psyko Punkz eens, god dat het nog ooit zou gebeuren :P Wel grappig want een jaar geleden waren PP op hardtraxx heiliger dan de maagd Maria.
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wist je dat zany en bioweapon en neophyte draaien op de pre party van decibel :drool:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Markos schreef:
+1 voor de mini disco @ DayDream :P


Heb me belachelijk goed vermaakt in België!
Weer een beetje jammer van de heeee-hoooo momenten, maar achja,
ieder land zo z'n ding he... :P
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:30 
 

Nikkel schreef:
Markos schreef:
+1 voor de mini disco @ DayDream :P


Heb me belachelijk goed vermaakt in België!
Weer een beetje jammer van de heeee-hoooo momenten, maar achja,
ieder land zo z'n ding he... :P


spanjaarden die jumpen(focking niet normaal!) op hardstyle: HHZ, DBSTF
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ground Zero sets van vorig jaar uitzend:

maandag 2 mei 21.00 uur: Thera (Hardstyle area)
woensdag 4 mei 21.00 uur: Scot Project (Early Hardstyle area)
vrijdag 6 mei 21.00 uur: DJ Rob & MC Joe (classics area)
zaterdag 7 mei 21.00 uur: Overdose: Thera, Scot Project + DJ Rob & MC Joe


Alle sets worden de dag erna om 13.00 uur herhaald. Op zaterdagavond worden alle drie de sets non-stop achter elkaar uitgezonden voor de echte Ground Zero party feeling.
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
maandag 2 mei 21.00 uur: Thera (Hardstyle area)

DENNIS BERGKAMP!!!!! :woot:


Edit: Huh? Die set is dus al geweest? :huh:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Chukkels schreef:
maandag 2 mei 21.00 uur: Thera (Hardstyle area)

DENNIS BERGKAMP!!!!! :woot:


Edit: Huh? Die set is dus al geweest? :huh:

Heel scherp, kan niets vinden dus zal wel niet kloppen. :P
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vet! Die sets van GZ vorig jaar. :woot:.
Die van Scot Project was ook geniaal!
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig wordt Thera Zaterdag nog herhaald! :)
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hymn schreef:
Nog nooit mee gesproken nee. Maar als ik hem in een vid zie... "We gaan de tent rocken". Wat is dat nou weer voor een nep-neger-taal? Ik kan daar persoonlijk gewoon niet tegen.
Maarja soms heb je dat gewoon. Dat je sommige mensen gewoon moet en andere weer niet.


Haha die vent is gewoon lekker nuchter, miss moet je niet zo serieus tegen zijn filmpjes aankijken.... Ik als mede brabander vind Zany echt een geniaal persoon :P
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Gelukkig wordt Thera Zaterdag nog herhaald! :)

Idd, de set staat zelfs niet op LSDB. Ik zal en moet Dennis Bergkamp nog een keer horen xd
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vat ik even niet, Dennis Bergkamp..
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tool van Thera ;)
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Tool van Thera ;)


Ben benieuwd al denk ik wel wat ik straks hoor ^^
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Edwinn schreef:
Gelukkig wordt Thera Zaterdag nog herhaald! :)

Idd, de set staat zelfs niet op LSDB. Ik zal en moet Dennis Bergkamp nog een keer horen xd

Ik zal vanavond wel even voor de zekerheid opnemen. :)

EDIT 21:05, dacht er net aan maarja nu te laat. :(
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:48 
 

Heel de Fusion Crew is geniaal :P
Vorige  1 ... 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen