Hymn schreef:
Nog nooit mee gesproken nee. Maar als ik hem in een vid zie... "We gaan de tent rocken". Wat is dat nou weer voor een nep-neger-taal? Ik kan daar persoonlijk gewoon niet tegen.
Maarja soms heb je dat gewoon. Dat je sommige mensen gewoon moet en andere weer niet.
Ja joh precies, je ziet iemand een keer in een video en je mag diegene gelijk niet. Gelukkig ben jij een prima gozer.
Schei toch uit man. Ontzettend relaxte en nuchtere kerel

Ben het overigens met de Psyko Punkz eens, god dat het nog ooit zou gebeuren

Wel grappig want een jaar geleden waren PP op hardtraxx heiliger dan de maagd Maria.