Maximum schreef:
PNXRMX schreef:
Ik denk dat ze zoiets willen neerzetten omdat het een leuk experiment is op muzikaal gebied waar ook vanuit de artiesten animo voor is. Misschien trekken ze wel een paar rap fans naar de hardstyle toe, maar ik denk zelf niet dat dat hun meesterplan is of de hoofdreden waarom ze dit doen.
Geloof je dat nou echt? Dat zeiden ze ook toen HHZ house ging draaien op de main bij Defqon en dat was ook een geweldig succes! Nja ik hoop maar dat je gelijk hebt. Denk ook neit dat het feest er minder op word hierdoor, maar ik kan nou niemand bedenken die van Hardstyle houdt die hier op zat te wachten. Maargoed we zien het wel weer! Ik ga der ook verder niet over lopen janken, je doet er tenslotte weinig tegen!

Wat wil je nou zeggen? Dat Headhunterz house ging draaien omdat het meer mensen aan zou trekken, ondanks het feit dat hij en Q-dance het niet zagen zitten? Het is JUIST zoals ik het zeg: Q-dance en de artiesten vinden het leuk om te doen, maar het liefhebber publiek denkt er anders over na. Ik snap ook niet wat het succes van Househunterz te maken heeft met het wel of niet commercieel gericht zijn van de Q-dance stage op Mysteryland.
Ik vind trouwens op een festival als Mysteryland dat het heel normaal is om een hardstyle stage neer te zetten die tot een breder publiek spreekt. Het is juist de bedoeling dat je daar rond kunt lopen en van bijna alle stages kunt genieten. Stel dat 1 van jullie naar Mysteryland zou gaan met het idee lekker rond te wandelen de hele dag, en je op geen enkele andere muziek een dj herkende of zelfs een nummer herkende, en de muziek erg ontoegankelijk was. Mooie dag zou je hebben dan.