Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
...PSyko Punkz - Left with the wrong geleaked is


Astral rips xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

knaake kwaliteit dus....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Max Enforcer & Zany samen? Wat een drama. Zal Zany wel met zijn bout kicks en de rest van zijn sounds het nummer gaan verneuken. Of het moet al alla Angel Of The Sun zijn.

Voel je je wel lekker? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Hymn schreef:
Max Enforcer & Zany samen? Wat een drama. Zal Zany wel met zijn bout kicks en de rest van zijn sounds het nummer gaan verneuken. Of het moet al alla Angel Of The Sun zijn.

Voel je je wel lekker? :oh:

Bout Kicks? Ben jij voor 95% doof ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:14 
 
Artiest

Als die jongen dat vindt, tja...
Ik denk dat het een hele dikke combo is. Erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
Geef het nou gewoon een kans.
Straks is het wel vet.

Gaat er niet om of het vet is of niet, het gaat er om dat Q-Dance dit doet om meer mensen richting hardstyle te trekken en daarmee verpesten ze het voor de echte fans met dit soort grappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:30 
 
Artiest

Maximum schreef:
C-Mind schreef:
Geef het nou gewoon een kans.
Straks is het wel vet.

Gaat er niet om of het vet is of niet, het gaat er om dat Q-Dance dit doet om meer mensen richting hardstyle te trekken en daarmee verpesten ze het voor de echte fans met dit soort grappen.


Want Hardstyle is underground en moet zo blijven.
Vive La Resistance!!!
Wake up man, waarom verpest het dingen voor echte fans? Wie weet worden het hele dikke sets ik zie niet, echt helemaal niet, hoe Q-Dance de scene verpest voor "echte" fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Masters of hardcore aftermovie.


Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
C-Mind schreef:
Geef het nou gewoon een kans.
Straks is het wel vet.

Gaat er niet om of het vet is of niet, het gaat er om dat Q-Dance dit doet om meer mensen richting hardstyle te trekken en daarmee verpesten ze het voor de echte fans met dit soort grappen.


Want Hardstyle is underground en moet zo blijven.
Vive La Resistance!!!
Wake up man, waarom verpest het dingen voor echte fans? Wie weet worden het hele dikke sets ik zie niet, echt helemaal niet, hoe Q-Dance de scene verpest voor "echte" fans.

Daar maak ik me ook niet druk om, maar het gaat er mij om dat hun dit doen om een grotere massa te berijken. Het gaat hun om geld en niet om wat de fans willen. Verder heb ik niks tegen het idee van bvb Winne als mc, alleen de achterliggende gedachten van Q vind ik zo storend. Hezelfde als het nieuwe anthem van defqon, ook zo slap mogenlijk maken qua kick, zodat mensen uit de house scene ook graag heen willen bvb. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Masters of hardcore aftermovie.



17 minuten? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:41 
 
Artiest

Defqon1 anthem ligt echt bij de producer hoor.
Gimme Love heeft zelfde soort opzet, geloof er niets van dat Q-dance zegt, zachte kick dan luisteren meer mensen.
Want zo werkt het niet, het is niet dat mensen denken, oh zachte kick > vette muziek > ik ga naar defqon.
Q-Dance speelt gewoon in op wat er in de scene gebeurt. Zie dat WSZ en NC heel populair zijn geworden dankzij hun nieuwe platen en het nieuwe label en zegt, NC, maak maar een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soort special, wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Daar maak ik me ook niet druk om, maar het gaat er mij om dat hun dit doen om een grotere massa te berijken. Het gaat hun om geld en niet om wat de fans willen. Verder heb ik niks tegen het idee van bvb Winne als mc, alleen de achterliggende gedachten van Q vind ik zo storend. Hezelfde als het nieuwe anthem van defqon, ook zo slap mogenlijk maken qua kick, zodat mensen uit de house scene ook graag heen willen bvb. :(


Ik denk dat ze zoiets willen neerzetten omdat het een leuk experiment is op muzikaal gebied waar ook vanuit de artiesten animo voor is. Misschien trekken ze wel een paar rap fans naar de hardstyle toe, maar ik denk zelf niet dat dat hun meesterplan is of de hoofdreden waarom ze dit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Maximum schreef:
Daar maak ik me ook niet druk om, maar het gaat er mij om dat hun dit doen om een grotere massa te berijken. Het gaat hun om geld en niet om wat de fans willen. Verder heb ik niks tegen het idee van bvb Winne als mc, alleen de achterliggende gedachten van Q vind ik zo storend. Hezelfde als het nieuwe anthem van defqon, ook zo slap mogenlijk maken qua kick, zodat mensen uit de house scene ook graag heen willen bvb. :(


Ik denk dat ze zoiets willen neerzetten omdat het een leuk experiment is op muzikaal gebied waar ook vanuit de artiesten animo voor is. Misschien trekken ze wel een paar rap fans naar de hardstyle toe, maar ik denk zelf niet dat dat hun meesterplan is of de hoofdreden waarom ze dit doen.

Geloof je dat nou echt? Dat zeiden ze ook toen HHZ house ging draaien op de main bij Defqon en dat was ook een geweldig succes! Nja ik hoop maar dat je gelijk hebt. Denk ook neit dat het feest er minder op word hierdoor, maar ik kan nou niemand bedenken die van Hardstyle houdt die hier op zat te wachten. Maargoed we zien het wel weer! Ik ga der ook verder niet over lopen janken, je doet er tenslotte weinig tegen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:06 
 

C-Mind schreef:
Geef het nou gewoon een kans.
Straks is het wel vet.

Ik geef alles een kans, maar dan mag ik de lat nog wel laag leggen voor mezelf, kan het alleen maar goed uitpakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tillt Records Twitter:

Citaat:
Check out the preview for 'Digital Punk & B-Front - For The Girls' - http://www.youtube.com/watch?v=LSp5yEB1XMM @djdigitalpunk @djbfront
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

psykopunkz Psyko Punkz
Mysteryland 2011 LINEUP is awesome. Comments are AWFUL http://www.hardtraxx.nl/nieuws/mysteryl ... ne-up.html

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
psykopunkz Psyko Punkz
Mysteryland 2011 LINEUP is awesome. Comments are AWFUL http://www.hardtraxx.nl/nieuws/mysteryl ... ne-up.html

:')

Headhunterz v2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe, Lyst mist heel wat discussieervoedsel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz had dat gewoon gehoord van die gaste. Headhunterz twitterde het toen een beetje impulsief.. ach.. partyflock etc doen net zo hard mee met opmerkingen dat het drama is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:56 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Headhunterz had dat gewoon gehoord van die gaste. Headhunterz twitterde het toen een beetje impulsief.. ach.. partyflock etc doen net zo hard mee met opmerkingen dat het drama is.


Partyflock zitten ook veel Hardtraxxers + zelfde soort als hardtraxx :lol:
Overigens vind ik de comment van Dakpan redelijk nutteloos tot dit topic.
Laten we dit voor wa het is, discussie zit in het off topic zever topic :thumbup:
Kunnen we hier verder met wist je datjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
p-stylez schreef:
Headhunterz had dat gewoon gehoord van die gaste. Headhunterz twitterde het toen een beetje impulsief.. ach.. partyflock etc doen net zo hard mee met opmerkingen dat het drama is.


Partyflock zitten ook veel Hardtraxxers + zelfde soort als hardtraxx :lol:
Overigens vind ik de comment van Dakpan redelijk nutteloos tot dit topic.
Laten we dit voor wa het is, discussie zit in het off topic zever topic :thumbup:
Kunnen we hier verder met wist je datjes :)


Zal er voortaan voorzetten: WIST JE DAT Psyko Punkz twitteren over HT. Speciaal om jou blij te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
PNXRMX schreef:
Ik denk dat ze zoiets willen neerzetten omdat het een leuk experiment is op muzikaal gebied waar ook vanuit de artiesten animo voor is. Misschien trekken ze wel een paar rap fans naar de hardstyle toe, maar ik denk zelf niet dat dat hun meesterplan is of de hoofdreden waarom ze dit doen.

Geloof je dat nou echt? Dat zeiden ze ook toen HHZ house ging draaien op de main bij Defqon en dat was ook een geweldig succes! Nja ik hoop maar dat je gelijk hebt. Denk ook neit dat het feest er minder op word hierdoor, maar ik kan nou niemand bedenken die van Hardstyle houdt die hier op zat te wachten. Maargoed we zien het wel weer! Ik ga der ook verder niet over lopen janken, je doet er tenslotte weinig tegen! :P


Wat wil je nou zeggen? Dat Headhunterz house ging draaien omdat het meer mensen aan zou trekken, ondanks het feit dat hij en Q-dance het niet zagen zitten? Het is JUIST zoals ik het zeg: Q-dance en de artiesten vinden het leuk om te doen, maar het liefhebber publiek denkt er anders over na. Ik snap ook niet wat het succes van Househunterz te maken heeft met het wel of niet commercieel gericht zijn van de Q-dance stage op Mysteryland.

Ik vind trouwens op een festival als Mysteryland dat het heel normaal is om een hardstyle stage neer te zetten die tot een breder publiek spreekt. Het is juist de bedoeling dat je daar rond kunt lopen en van bijna alle stages kunt genieten. Stel dat 1 van jullie naar Mysteryland zou gaan met het idee lekker rond te wandelen de hele dag, en je op geen enkele andere muziek een dj herkende of zelfs een nummer herkende, en de muziek erg ontoegankelijk was. Mooie dag zou je hebben dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Hymn schreef:
Max Enforcer & Zany samen? Wat een drama. Zal Zany wel met zijn bout kicks en de rest van zijn sounds het nummer gaan verneuken. Of het moet al alla Angel Of The Sun zijn.

Voel je je wel lekker? :oh:

100%

Ben gewoon totaal geen fan van Zany. Niet van zijn muziek en niet van de persoon zelf.
Enigste leuke nummers van hem vind ik de Donkey Rollers platen, al heb ik het gevoel dat dat meer aan Michel Pollen ligt, en Goulish Delight/, Angel Of The Sun en nog 2 overige. De rest vind ik gewoon bout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
b-ram schreef:
Hymn schreef:
Max Enforcer & Zany samen? Wat een drama. Zal Zany wel met zijn bout kicks en de rest van zijn sounds het nummer gaan verneuken. Of het moet al alla Angel Of The Sun zijn.

Voel je je wel lekker? :oh:

100%

Ben gewoon totaal geen fan van Zany. Niet van zijn muziek en niet van de persoon zelf.
Enigste leuke nummers van hem vind ik de Donkey Rollers platen, al heb ik het gevoel dat dat meer aan Michel Pollen ligt, en Goulish Delight/, Angel Of The Sun en nog 2 overige. De rest vind ik gewoon bout.

Waarom niet van de persoon zelf? Een keertje mee gesproken en ik vond het een erg aardige vent..
Vorige  1 ... 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen