-
Last edited by Edwinn on , edited 1 time in total.
Goed werk. Pim en Patrick hadden het er al een tijdje overwrote:Fear.FM een nieuwe player heeft die (bij benadering) realtime aangeeft welke track je zit te luisteren
eindelijkwrote:78 likes tot Wildstylez een gloednieuw nummer weggeeft.
Lekkere track!wrote:Tillt Records Twitter:
Check out the preview for 'Digital Punk & B-Front - For The Girls' - View on YouTube @djdigitalpunk @djbfront
Vooral in For The Girls lijken die B-Front kicks een boost gehad te hebben.wrote:Snap niet waarom mensen klagen over B-Front kicks, ik vind ze echt goed en lomp klinken.
Mijne komt eraan. Ik ben de puntjes op de i aan het zetten, want hij moet natuurlijk wel goed zijn.wrote:En er nog niemand gesoliciteerd heeft om Hardstreammanager te worden
Mooiwrote:Mijne komt eraan. Ik ben de puntjes op de i aan het zetten, want hij moet natuurlijk wel goed zijn.wrote:En er nog niemand gesoliciteerd heeft om Hardstreammanager te worden
TNT album release date : approximately the 24th of May
Dat zou lekker snel (en relax) zijnwrote:twitter TuneboyTNT album release date : approximately the 24th of May
Wilde de w aanvullen, maar zelf al gedaanwrote:Dat zou lekker snel (en relax) zijnwrote:twitter TuneboyTNT album release date : approximately the 24th of May
Dan kunnen we sowieso veel nieuwe plaatjes verwachten op (Zw)Emporium!
Digital Punk
I uploaded a @YouTube video View on YouTube Digital Punk & Max Enforcer - Universe of Nothing
wrote:twitter TuneboyTNT album release date : approximately the 24th of May
Denken moet je overlaten aan een paard, die heeft een veel grotere kop!wrote:Gaat denk ik toch wel het lekkerste album van dit jaar worden, die van TNT. In ieder geval voor mij dan
Voor mij in ieder geval niet, vind die sounds niet altijd even leuk, Countdown daarentegenwrote:Denken moet je overlaten aan een paard, die heeft een veel grotere kop!wrote:Gaat denk ik toch wel het lekkerste album van dit jaar worden, die van TNT. In ieder geval voor mij dan
Nee ff zonder gein, ik durf daar nog geen uitspraken over te doen, komen zoveel artiesten albums aan dit jaar.
wrote:ik durf daar nog geen uitspraken over te doen, komen zoveel artiesten albums aan dit jaar.
En dan nog die van Bioweapon & Toneshifterz! Dat wordt ook geen misselijk album geloof ik!!wrote:Ik had hoge verwachtingen van het Digital Punk album maar dat gaat heel erg tegenvallen ben ik bang. Dan maar TNT en Frontliner
Coming up ; Luna & E-force - Paranormal Phenomena!!