Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

78 likes tot Wildstylez een gloednieuw nummer weggeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:12 
 
Hardtraxxer

Fear.FM een nieuwe player heeft die (bij benadering) realtime aangeeft welke track je zit te luisteren :)

En er nog niemand gesoliciteerd heeft om Hardstreammanager te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Fear.FM een nieuwe player heeft die (bij benadering) realtime aangeeft welke track je zit te luisteren :)


Goed werk. Pim en Patrick hadden het er al een tijdje over :) Ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
78 likes tot Wildstylez een gloednieuw nummer weggeeft.


eindelijk :D dat is toch die met die samples wat mensen konden insturen ofzoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Tillt Records Twitter:

Citaat:
Check out the preview for 'Digital Punk & B-Front - For The Girls' - http://www.youtube.com/watch?v=LSp5yEB1XMM @djdigitalpunk @djbfront


Lekkere track! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waarom mensen klagen over B-Front kicks, ik vind ze echt goed en lomp klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 07:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Snap niet waarom mensen klagen over B-Front kicks, ik vind ze echt goed en lomp klinken.


Vooral in For The Girls lijken die B-Front kicks een boost gehad te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
En er nog niemand gesoliciteerd heeft om Hardstreammanager te worden

Mijne komt eraan. Ik ben de puntjes op de i aan het zetten, want hij moet natuurlijk wel goed zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 10:49 
 
Artiest

Edwinn schreef:
Martijn schreef:
En er nog niemand gesoliciteerd heeft om Hardstreammanager te worden

Mijne komt eraan. Ik ben de puntjes op de i aan het zetten, want hij moet natuurlijk wel goed zijn. :)

Mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

twitter Tuneboy
Citaat:
TNT album release date : approximately the 24th of May


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 11:28 
 
Hardtraxx Addict

E-rik schreef:
twitter Tuneboy
Citaat:
TNT album release date : approximately the 24th of May


:thumbsup:


Dat zou lekker snel (en relax) zijn :D
Dan kunnen we sowieso veel nieuwe plaatjes verwachten op (Zw)Emporium!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
E-rik schreef:
twitter Tuneboy
Citaat:
TNT album release date : approximately the 24th of May


:thumbsup:


Dat zou lekker snel (en relax) zijn :D
Dan kunnen we sowieso veel nieuwe plaatjes verwachten op (Zw)Emporium!


Wilde de w aanvullen, maar zelf al gedaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TNT album komt snel! :woot:
Citaat:
Digital Punk
I uploaded a @YouTube video http://youtu.be/I7JKmZw3e_I?a Digital Punk & Max Enforcer - Universe of Nothing
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 12:07 
 
Hardtraxxer

E-rik schreef:
twitter Tuneboy
Citaat:
TNT album release date : approximately the 24th of May


:thumbsup:

:yay: :clap: Kan niet wachten!!
Countdown!!!! :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat denk ik toch wel het lekkerste album van dit jaar worden, die van TNT. In ieder geval voor mij dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 13:58 
 
Hardtraxx Addict

Hymn schreef:
Gaat denk ik toch wel het lekkerste album van dit jaar worden, die van TNT. In ieder geval voor mij dan :)


Denken moet je overlaten aan een paard, die heeft een veel grotere kop! :P

Nee ff zonder gein, ik durf daar nog geen uitspraken over te doen, komen zoveel artiesten albums aan dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Hymn schreef:
Gaat denk ik toch wel het lekkerste album van dit jaar worden, die van TNT. In ieder geval voor mij dan :)


Denken moet je overlaten aan een paard, die heeft een veel grotere kop! :P

Nee ff zonder gein, ik durf daar nog geen uitspraken over te doen, komen zoveel artiesten albums aan dit jaar.

Voor mij in ieder geval niet, vind die sounds niet altijd even leuk, Countdown daarentegen :drool: Maar dat zal ook de enigste track zijn die erboven uitspringt. Mss een paar leuke zoals Uttawanka.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
ik durf daar nog geen uitspraken over te doen, komen zoveel artiesten albums aan dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had hoge verwachtingen van het Digital Punk album maar dat gaat heel erg tegenvallen ben ik bang. Dan maar TNT en Frontliner :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:14 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Ik had hoge verwachtingen van het Digital Punk album maar dat gaat heel erg tegenvallen ben ik bang. Dan maar TNT en Frontliner :)

En dan nog die van Bioweapon & Toneshifterz! Dat wordt ook geen misselijk album geloof ik!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het album van Bioweapon ook heel vet gaat worden, maar duurt wel denk ik nog wel ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EforceNL
Citaat:
Coming up ; Luna & E-force - Paranormal Phenomena!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette titel iig. Ben benieuwd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vette titel iig. Ben benieuwd. :D

Hou wel van collabs tussen die 2 :D
Vorige  1 ... 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen