Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Jorea88 schreef:
marsiascout schreef:
Het is een basis DBSTF track


Bedoel je een typische DBSTF track? Vind ik niet. Als ik niet had geweten dat zij het anthem hadden gemaakt, had ik bij luisteren niet direct aan DBSTF gedacht

Ik wel, die kick hebben ze ook in andere tracks gebruikt (bijv. underground tacticz) en ik vind het ook wel typische DBSTF sounds hebben.


Wou net quoten.. heb je je post aangepast :P. Klink anders dan de kick van Loopmachine. Nee ik vind het geluid van de synth niet meteen DBSTF sound. De track doet me overigens niet veel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:48 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
patrickjeb schreef:
Ik zie niet dat hun een anthem maken :$
Staat alleen:

Citaat:
Every respectable festival and indoor event has one: an anthem. The track that is featured in the trailer, aftermovie and will be accompanied by fireworks on the mainstage. As they are amongst the most highly anticipated pieces of music every year it is a great honour and a daring task. Be on the lookout for: B-Front - Emporium Festival, The Prophet - Black Belgium, Noisecontrollers - Defqon.1 Festival.


Maargoed, geloof jullie op jullie woord :P

Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken :thumbsup:


Vanmiddag stond het er nog ;)


Heb het inderdaad ook gelezen. Zal wel een foutje van de site zijn geweest, haha! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz:
Citaat:
Collab with Winne will be a studio collab so u can expect Winne to do a mini performance during my set of exclusively music we made together


Citaat:
Samenwerken met een artiest waar je al jaren naar luistert is een hele grote eer. Ik geloof erin @MC_Winne, we gaan er iets vets van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:54 
 

Verwachtingen liggen heel erg laag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Verwachtingen liggen heel erg laag

Dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat er iets heel moois uit kan komen. 2 Creatieve mensen; dus samen zouden ze toch wat moois moeten kunnen maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Jorea88.

Ja dat klopt, sorry.. Ik haalde loopmachine en underground tacticz door elkaar :P Dus bij deze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:05 
 
Hardtraxxer

The Pitcher - Last World Anthem:

http://youtu.be/b8T4-vwWF_8
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Max Enforcer & Zany samen? Wat een drama. Zal Zany wel met zijn bout kicks en de rest van zijn sounds het nummer gaan verneuken. Of het moet al alla Angel Of The Sun zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Headhunterz:
Citaat:
Collab with Winne will be a studio collab so u can expect Winne to do a mini performance during my set of exclusively music we made together


Citaat:
Samenwerken met een artiest waar je al jaren naar luistert is een hele grote eer. Ik geloof erin @MC_Winne, we gaan er iets vets van maken.


Ben erg benieuwd. Ken helemaal niks van Winne, maar ben altijd voorstander van crossovers e.d. Kan ruk uitpakken, of heel vet. Op z'n allerminst zal Winne een veel betere MC / vocalist zijn dan waar hardstyle normaal mee te maken heeft :lol:

en @Hymn... zany bout kicks? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Max Enforcer & Zany samen? Wat een drama. Zal Zany wel met zijn bout kicks en de rest van zijn sounds het nummer gaan verneuken. Of het moet al alla Angel Of The Sun zijn.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
AFCA schreef:
Headhunterz:
Citaat:
Collab with Winne will be a studio collab so u can expect Winne to do a mini performance during my set of exclusively music we made together


Citaat:
Samenwerken met een artiest waar je al jaren naar luistert is een hele grote eer. Ik geloof erin @MC_Winne, we gaan er iets vets van maken.


Ben erg benieuwd. Ken helemaal niks van Winne, maar ben altijd voorstander van crossovers e.d. Kan ruk uitpakken, of heel vet. Op z'n allerminst zal Winne een veel betere MC / vocalist zijn dan waar hardstyle normaal mee te maken heeft :lol:

en @Hymn... zany bout kicks? :/

Winne zijn teksten zijn inhoudelijk wel sterk, ben geen fan van hem maar ook zeker geen tegenhanger.. Kan rap met inhoud wel waarderen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt, was toch al niet van plan om naar Mysteryland te gaan :D.

Nouja, laat ik 't maar houdenn bij: "helemaal niets voor mij".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Verwachtingen liggen heel erg laag

Lijkt mij wel interessant. Kijken hoe een rapper met de tekst omgaat (hopelijk beter dan Lange Frans)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:48 
 

Hymn schreef:
Max Enforcer & Zany samen? Wat een drama. Zal Zany wel met zijn bout kicks en de rest van zijn sounds het nummer gaan verneuken. Of het moet al alla Angel Of The Sun zijn.

Angel Of The Sun was juist een bout plaat ;) zany is een held in kicks dus niet zo zeuren en gewoon afwachten!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 00:33 
 
Hardtraxx Addict

...PSyko Punkz - Left with the wrong geleaked is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz ft. Winne - Gangsta Style :P . Whaha die was wel lekker bedacht hier net. Hoop maar niet dat er een ontzettend bR33zAh nummer uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou denk ik zo ie zo wel een Headhunterz - From Within (Winne Live Edit) komen. Dat Winne tijdens de break van dat nummer rapt ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 01:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WZY schreef:
...PSyko Punkz - Left with the wrong geleaked is

Ook pas meer dan een week....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
WZY schreef:
...PSyko Punkz - Left with the wrong geleaked is

Ook pas meer dan een week....


Ik wist het nog niet ;)

Maar ik wacht tot de officiele release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 01:51 
 

Khadber schreef:
Almighty schreef:
Verwachtingen liggen heel erg laag

Lijkt mij wel interessant. Kijken hoe een rapper met de tekst omgaat (hopelijk beter dan Lange Frans)

Niks van verwachten, kan het alleen maar meevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 05:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geef het nou gewoon een kans.
Straks is het wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 08:10 
 
Artiest

Ben benieuwd, iig wel tof dat Winne open staat in een collab met een hardstyle producer.
De hardstyle producers worden meestal toch verneukers van muziek en onwetende sukkels genoemd.
Het uitschot van artiesten, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ben benieuwd, iig wel tof dat Winne open staat in een collab met een hardstyle producer.
De hardstyle producers worden meestal toch verneukers van muziek en onwetende sukkels genoemd.
Het uitschot van artiesten, ben benieuwd.


Dat zijn terror en speedcore producers al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Pitcher - The Rising (Last World Anthem)
Releasedate: June 2011 Fusion Records.

Die anthem is vet :D
Vorige  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen