Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Nikkel schreef:
stefaneke schreef:
Na Mysteryland is hardstyle dan dus officieel gecommercialiseerd :P.


Beter reageert niemand hierop :x


Humorloos? :x


Nee hoor!! Maar dat woord is al zo vaak ter sprake gelegd hier, dat het niet meer erg grappig is IMO. ;)
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Struikrover schreef:
Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011

Benieuwd!! 2 vette stijlen die samen voegen!


En over mysteryland.. stfu allemaal!! Wacht eerst is wat af voordat je oordeelt.. stelletje "alles is kut enter" hardstyle generatie.. misschien doen ze wat vocals mee in de intro van de artiest.. net als vorig jaar die band die de intro's deed.


Mag hopen dat het wat meer is als ze als 'ft.' in de lineup staan.


Ik zie Winne nog wel opstaan als een vette mc. Maar net als wildstylez met een danielle... ik kan me er weinig voorstelling van maken..
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011


:yay:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm... misschien wordt het iets, maar denk het niet eerlijk gezegd.

je gaat toch ook niet tennissen met een volleybal :P

En anthem ben ik erg benieuwd naar!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011


Heeeel erg benieuwd. :worship:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk het kan evengoed heel vet uitdraaien met mysteryland, stel je voor dat bijvoorbeeld die bij wildstylez een zangeres is (staat er bij) en zomaar single sound oid meezingt live, kan tog leuk worden? wie zegt trouwens dat die wel allemaal gwn gaan meedoen en niet gwn mee het thema verzorgen van de show of weet ik veel wat, jullie weten nog niet eens wat de bedoeling is en het is al slecht?
Kan me voorstellen dat het nu ineens raar in de oren klinkt, maar om direct al te gaan roepen dat het 1 en al gehiphop word? Trouwens, Mysteryland is ook geen hardstylefeest he?
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011


Heeeel erg benieuwd. :worship:


Zeer beniewd!! Lekker zomers melodietje van Max, met een super brute anti van Zany erin! :D
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moet wel een knaller worden!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dat moet wel een knaller worden!

Liever een melodische superbeuker als Rebirth :D
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wacht mistery land nou eerst af,
daarna mogen jullie klagen.
Dat vooraf gezeur steeds :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011


Super vet! Had al het vermoeden dat Max het zou doen, maar nu samen met Zany moet dit een knaller worden!! :bomb: :bomb:

Maar ik ga er wel niet al te hoge verwachtingen aan hangen, dan valt t alleen maar tegen
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011

Leuk! Komt wel goed dus!

En @ Chuckkels: niet zo zeuren joh. Je hebt er nog geen noot van gehoord. Niet alle veranderingen zijn meteen slecht. Misschien bevalt het wel. Bovendien, het is MC-werk, wat is het hele probleem? Het is niet dat de act dan ineens totaal anders is.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

... de trailer van intents festival online staat? (krijg hem niet als film geplaats dus dan maar even zo)
http://www.youtube.com/watch?v=AH_1Qz3rcLE&feature=player_embedded

ik vind de track verrassend goed klinken!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem is flink zaad zeg. Waar zijn de kicks?
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die track is zo slecht niet nee
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 21:20 
 

Hij's niet slecht, maar gewoon wat ik verwacht had van DBSTF :(.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
... de trailer van intents festival online staat? (krijg hem niet als film geplaats dus dan maar even zo)
http://www.youtube.com/watch?v=AH_1Qz3rcLE&feature=player_embedded

ik vind de track verrassend goed klinken!

Is dat nou Villain? :P

(edit) aan de comments te zien wel ;)
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel echt vet dat Max Enforcer en Zany t anthem van Decibel gaan maken. Dat moet gewoon dik zijn.

Had voor Intents liever een ander anthem gezien. Het is een basis DBSTF track, terwijl wanneer ik naar de line-up kijk toch liever een andere artiest het anthem had zien maken (ook vanwege het thema en de sfeer).
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie niet dat hun een anthem maken :$
Staat alleen:

Citaat:
Every respectable festival and indoor event has one: an anthem. The track that is featured in the trailer, aftermovie and will be accompanied by fireworks on the mainstage. As they are amongst the most highly anticipated pieces of music every year it is a great honour and a daring task. Be on the lookout for: B-Front - Emporium Festival, The Prophet - Black Belgium, Noisecontrollers - Defqon.1 Festival.


Maargoed, geloof jullie op jullie woord :P

Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Het is een basis DBSTF track


Bedoel je een typische DBSTF track? Vind ik niet. Als ik niet had geweten dat zij het anthem hadden gemaakt, had ik bij luisteren niet direct aan DBSTF gedacht
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik zie niet dat hun een anthem maken :$
Staat alleen:

Citaat:
Every respectable festival and indoor event has one: an anthem. The track that is featured in the trailer, aftermovie and will be accompanied by fireworks on the mainstage. As they are amongst the most highly anticipated pieces of music every year it is a great honour and a daring task. Be on the lookout for: B-Front - Emporium Festival, The Prophet - Black Belgium, Noisecontrollers - Defqon.1 Festival.


Maargoed, geloof jullie op jullie woord :P

Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken :thumbsup:


Vanmiddag stond het er nog ;)
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
marsiascout schreef:
Het is een basis DBSTF track


Bedoel je een typische DBSTF track? Vind ik niet. Als ik niet had geweten dat zij het anthem hadden gemaakt, had ik bij luisteren niet direct aan DBSTF gedacht

Ik wel, die kick hebben ze ook in andere tracks gebruikt (bijv. underground tacticz) en ik vind het ook wel typische DBSTF sounds hebben.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:43 
 
Artiest

Ik vind Villain vocals 9/10 keer niets en verder kan het me niet echt bekoren. Slecht is anders, maar zeg nu ook niet sjongejonge wat lekker.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een lekkere anthem:D Kicks zijn stukke beter als decade :P
Benieuwd naar HQ
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drama athem.. wel leuk dat filmpje van Villain & Nikkita
Vorige  1 ... 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen