Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was eerst totaal niet van plan om te gaan, maar dit haalt mij mss wel over. Hou wel van dit soort vage acties :)
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:32 
 

Mr Lellebel schreef:
[youtube]blieblaba[/youtube]

Een clip van Catfight, wel lollig :)

Haha, vind hem nog best grappig gedaan opzich.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Mr Lellebel schreef:
[youtube]blieblaba[/youtube]

Een clip van Catfight, wel lollig :)

Haha, vind hem nog best grappig gedaan opzich.

zeker grappig, maar zo dans je niet op hardstyle..
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Wat een huillies hier. Ze doen het eens iets anders dan voorgaande jaren. Wacht het nou maar gewoon af :thumbup:
Sta open voor nieuwe dingen mensen, anders wordt het allemaal zo saai :thumbup:

Tuurlijk ik sta open voor nieuwe dingen, maar het moet wel aansluiten bij Hardstyle. Als ze nou artiesten boeken voor de stijlen (hard)techno, acid, trance, hardtrance oid om mee te openen/of af te wisselen is het prima. Dan doe je iets vernieuwends maar het past wel bij het concept. Verder kunnen ze ook andere dingen doen dan de hele tijd dezelfde artiesten boeken. Zet er is een Geck-o of een Vazard neer, dan krijg je totaal iets anders, maar wel wat binnen het concept past. Dit past (waarschijnlijk) niet binnen het concept, maar we zullen zien. Zoals ik verwacht dat hij wordt, wordt ik er niet vrolijk van..
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Banaanslak schreef:
Mr Lellebel schreef:
[youtube]blieblaba[/youtube]

Een clip van Catfight, wel lollig :)

Haha, vind hem nog best grappig gedaan opzich.

zeker grappig, maar zo dans je niet op hardstyle..

nee, dat doe je zo :woot:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergste is ook nog dat die artiesten samen waarschijnljik ook wat gaan maken.. Headhunterz Ft Winne - Gangsta Style
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ergste is ook nog dat die artiesten samen waarschijnljik ook wat gaan maken.. Headhunterz Ft Winne - Gangsta Style

dan had Winne wat dat betreft beter bij Zatox gepast :P
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Jor-D schreef:
Wat een huillies hier. Ze doen het eens iets anders dan voorgaande jaren. Wacht het nou maar gewoon af :thumbup:
Sta open voor nieuwe dingen mensen, anders wordt het allemaal zo saai :thumbup:

Tuurlijk ik sta open voor nieuwe dingen, maar het moet wel aansluiten bij Hardstyle. Als ze nou artiesten boeken voor de stijlen (hard)techno, acid, trance, hardtrance oid om mee te openen/of af te wisselen is het prima. Dan doe je iets vernieuwends maar het past wel bij het concept. Verder kunnen ze ook andere dingen doen dan de hele tijd dezelfde artiesten boeken. Zet er is een Geck-o of een Vazard neer, dan krijg je totaal iets anders, maar wel wat binnen het concept past. Dit past (waarschijnlijk) niet binnen het concept, maar we zullen zien. Zoals ik verwacht dat hij wordt, wordt ik er niet vrolijk van..


Q-dance bepaalt toch zelf wat het concept is of niet dan? :P
Het is overigens niet eens een hardstyle stage maar een Q-dance stage op Mysteryland, waar allerlei stijlen aan bod komen. Ik ben iig benieuwd of het wat wordt - met name naar Slim Shore live
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=rYnb6x838nY&sns=em

Wel leuk gedaan ;)
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BadToTheBone schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=rYnb6x838nY&sns=em

Wel leuk gedaan ;)

Staat er al. ;)
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
BadToTheBone schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=rYnb6x838nY&sns=em

Wel leuk gedaan ;)

Staat er al. ;)

Mijn fout :$
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Wat een huillies hier. Ze doen het eens iets anders dan voorgaande jaren. Wacht het nou maar gewoon af :thumbup:
Sta open voor nieuwe dingen mensen, anders wordt het allemaal zo saai :thumbup:


Helemaal mee eens! Ik ga op Qlimax eens even lekker met mijn triangel op de dj-booth staan en lekker mee triangelen! Het is nieuw en houdt de style lekker fris.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
p-stylez schreef:
Ergste is ook nog dat die artiesten samen waarschijnljik ook wat gaan maken.. Headhunterz Ft Winne - Gangsta Style


D'r worden best veel hiphop dingen gebruikt in hardstyle hoor... ook al zijn dat meestal vocals :)

En straks lopen al die turkjes die Winne luisteren allemaal rond met Headhunterz ft Winne hardop. En een paar weken later hebben ze Headhunterz als artiest zelf leren kennen, en daarbij ook DBSTF oid. En dan gaan ze daar weer stoer mee lopen doen, daar kan ik echt niet tegen. :')
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Qre8ive schreef:
p-stylez schreef:
Ergste is ook nog dat die artiesten samen waarschijnljik ook wat gaan maken.. Headhunterz Ft Winne - Gangsta Style


D'r worden best veel hiphop dingen gebruikt in hardstyle hoor... ook al zijn dat meestal vocals :)

En straks lopen al die turkjes die Winne luisteren allemaal rond met Headhunterz ft Winne hardop. En een paar weken later hebben ze Headhunterz als artiest zelf leren kennen, en daarbij ook DBSTF oid. En dan gaan ze daar weer stoer mee lopen doen, daar kan ik echt niet tegen. :')


Dus Turken mogen hardstyle niet leuk vinden :') Ze gaan ook echt stoer mee lopen doen met hardstyle om bij de Nederlanders te horen, ik zie 't al voor me.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waaruit kun je uit mijn verhaal opmaken dat ze dat niet mogen?
Dit is even een voorbeeld dat ik het jammer zou vinden dat muziek doelgroepen worden gemengd, daar krijg je alleen maar problemen mee, voor allebei de genres. Want het lijkt me echt niet dat deze twee stijlen elkaar beter gaan maken, dat zou echt te gek voor woorden zijn, dit heeft Hardstyle niet eens nodig. Echt totaal niet! En Hip Hop wordt ook niet beter van Hardstyle invloeden, zie er dus totaal niet de ''leukigheid'' van in, laat staan de nuttigheid.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:46 
 

Na Mysteryland is hardstyle dan dus officieel gecommercialiseerd :P.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel oké dat ze hiermee experimenteren.
Als ze dit soort geintjes maar niet uit gaan halen bij Defqon / Qbase etc.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:54 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Na Mysteryland is hardstyle dan dus officieel gecommercialiseerd :P.


Beter reageert niemand hierop :x
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vind het wel oké dat ze hiermee experimenteren.
Als ze dit soort geintjes maar niet uit gaan halen bij Defqon / Qbase etc.


ben wel bang dat er steeds meer van dit soort dingen gaan gebeuren, en dan denk ik terug aan Brennan Heart @ Qlimax, met dat orkest..daar had ik geen problemen mee, vond t zelfs best leuk, ook al was ik toen ijsjes halen :P
maar als ze nu op elk feest zo gaan uitproberen.. :x
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:04 
 

Nikkel schreef:
stefaneke schreef:
Na Mysteryland is hardstyle dan dus officieel gecommercialiseerd :P.


Beter reageert niemand hierop :x


Humorloos? :x
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011

Benieuwd!! 2 vette stijlen die samen voegen!


En over mysteryland.. stfu allemaal!! Wacht eerst is wat af voordat je oordeelt.. stelletje "alles is kut enter" hardstyle generatie.. misschien doen ze wat vocals mee in de intro van de artiest.. net als vorig jaar die band die de intro's deed.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:14 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011


Als dit waar is, dan verwacht ik toch wel een serieus beuk-anthem.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011

Benieuwd!! 2 vette stijlen die samen voegen!


En over mysteryland.. stfu allemaal!! Wacht eerst is wat af voordat je oordeelt.. stelletje "alles is kut enter" hardstyle generatie.. misschien doen ze wat vocals mee in de intro van de artiest.. net als vorig jaar die band die de intro's deed.


Mag hopen dat het wat meer is als ze als 'ft.' in de lineup staan.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zany & Max Enforcer doen het Decibel anthem?
http://www.platinum-agency.com/page=site.news
klik op anthems 2011


erg benieuwd naar deze anthem...hopelijk beter dan de afgelopen jaren :thumbsup:
Vorige  1 ... 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen