Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit stond te lezen op de FB-page van E-Force:

Citaat:
Dylan W.
Gaat er iets gebeuren met Firebird van beat providers :)?
Maybe een free release;)?


Citaat:
E-Force
Die wordt zeker nog gereleased:-)
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Dit stond te lezen op de FB-page van E-Force:

Citaat:
Dylan W.
Gaat er iets gebeuren met Firebird van beat providers :)?
Maybe een free release;)?


Citaat:
E-Force
Die wordt zeker nog gereleased:-)


Met die pauper kick zeker. :/
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Berunda schreef:
Dit stond te lezen op de FB-page van E-Force:

Citaat:
Dylan W.
Gaat er iets gebeuren met Firebird van beat providers :)?
Maybe een free release;)?


Citaat:
E-Force
Die wordt zeker nog gereleased:-)


Met die pauper kick zeker. :/


Khoop wel de 1e versie zoals hij op de DVD van feestfabriek staat ^^
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle officieus een andere richting is ingeslagen na bekendmaking van de line-up van Mysteryland - Q-Dance stage?
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hardstyle officieus een andere richting is ingeslagen na bekendmaking van de line-up van Mysteryland - Q-Dance stage?

hopen dat ze meteen erachter komen dat het faalt, en dat het dus eenmalig blijft.
en ach joh, anders is er in ieder geval nog b2s met Decibel,Knockout,Hardbass,Euphoria,Thrillogy,Project Hardcore,Pussy Lounge & natuurlijk Loudness! ^^
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:36 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Hardstyle officieus een andere richting is ingeslagen na bekendmaking van de line-up van Mysteryland - Q-Dance stage?

Q-dance
D-Block & S-te-Fan
Dj Stephanie
Frontliner
Isaac
Mc DV8
Noisecontrollers
Psyko Punkz
The Prophet
Wildstylez
Zatox

Zo slecht is het nou ook weer niet hoor.
Had zo een Qlimax line-up kunnen zijn.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vergeet de andere artiesten zoals Winne etc.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:40 
 

Stephan_NL schreef:
Chukkels schreef:
Hardstyle officieus een andere richting is ingeslagen na bekendmaking van de line-up van Mysteryland - Q-Dance stage?

Q-dance
D-Block & S-te-Fan
Dj Stephanie
Frontliner
Isaac
Mc DV8
Noisecontrollers
Psyko Punkz
The Prophet
Wildstylez
Zatox

Zo slecht is het nou ook weer niet hoor.
Had zo een Qlimax line-up kunnen zijn.

Dat is de lineup van vorig jaar.
Dit jaar is:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Chukkels schreef:
Hardstyle officieus een andere richting is ingeslagen na bekendmaking van de line-up van Mysteryland - Q-Dance stage?

Q-dance
D-Block & S-te-Fan
Dj Stephanie
Frontliner
Isaac
Mc DV8
Noisecontrollers
Psyko Punkz
The Prophet
Wildstylez
Zatox

Zo slecht is het nou ook weer niet hoor.
Had zo een Qlimax line-up kunnen zijn.

Dat is die van vorig jaar man. Die van dit jaar is oa Headhunterz en zn homeboy Winne.

WTF!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je gaat toch naar n hardstyle feest voor hardstyle en niet voor nepnegert muziek?
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:42 
 
Hardtraxxer

Oh LOL foutje :P
Ziet er wel heel kansloos uit dit jaar dan :S
Naja mooi dat ik niet ga :P
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit een grap?
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:43 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Hardstyle officieus een andere richting is ingeslagen na bekendmaking van de line-up van Mysteryland - Q-Dance stage?


Vind het mooi dat ze eens iets anders proberen, alle standaard namen die je altijd ziet maar nu dus waarschijnlijk met een twist. Ben benieuwd!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk als er nou stond

B-Front Ft. Guus Meeuwis
Zany Ft. Peter Beense
Headhunterz Ft. Jeroen vd Boom
Zatox Ft. Wolter Kroes
Titan ft. Gebroeders Ko
Wildstylez Ft. Nick & Simon
Davide Sonar Ft. Eros Ramazoti

had ik misschien nog gegaan, maar nu... :P
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
kijk als er nou stond

B-Front Ft. Guus Meeuwis
Zany Ft. Peter Beense

Headhunterz Ft. Jeroen vd Boom
Zatox Ft. Wolter Kroes
Titan ft. Gebroeders Ko

Wildstylez Ft. Nick & Simon
Davide Sonar Ft. Eros Ramazoti

had ik misschien nog gegaan, maar nu... :P

haha dan was ik er zoiezo WEL bij :woot:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:50 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Titan ft. Gebroeders Ko

Schatje mag ik je fotooooo BAM BAM BAM heb je een foto voor mij BAM BAM BAM!!
Schatje mag ik je fotooooo BAM BAM en doe er ook je nummer bij BAM BAM BAM!!
:') Nee kan me er niks bij voorstellen :P
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Activator -

En dit jaar kunnen we jullie verblijden met de nieuwe stijl van Activator, the Subground.
Met een mix van techno-progressive, electro en trance weten we zeker dat je een vette tijd gaat hebben!


Brennan Heart Ft. Left (Eindhovens Rock-trio)


Headhunterz Ft. Winne (De Poeh) -

Winne die hiphop sfeertjes met zich meebrengt gaat lekker samen met Headhunterz.
Winne behoort tot de top van de Nederlandse hiphop.


Slim Shore Ft. Agua De Annique (pop)

Promo Ft. Skinto (Rapper)

Wildstylez Ft. Danielle (zang)


ID&T is weer lekker bezig à la Sensation Black 2006, maar dan tot de macht 6.
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan ze nu die artiesten erbij zetten als ze 1 liedje meezingen of gaan ze de hele set, met elk lied meezingen :lol:
Bij BH kunnen ze wel met elk lied meezingen en MC Wild Motherfuckers? :')

Zeker grootste fail van 2011 :D
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er niet eens om lachen, gewoon om te janken dit.

En let op, dalijk komen ook nog de reacties dat we buiten hokjes moeten denken, en maar gewoon naar rock, hiphop en pop moeten luisteren :')
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een huillies hier. Ze doen het eens iets anders dan voorgaande jaren. Wacht het nou maar gewoon af :thumbup:
Sta open voor nieuwe dingen mensen, anders wordt het allemaal zo saai :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Bob Front
Citaat:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Twitter Bob Front
Citaat:


Komt daar een Sky High remixje aan?? :D
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Een clip van Catfight, wel lollig :)
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Wat een huillies hier. Ze doen het eens iets anders dan voorgaande jaren. Wacht het nou maar gewoon af :thumbup:
Sta open voor nieuwe dingen mensen, anders wordt het allemaal zo saai :thumbup:


Ik sta zeker open voor nieuwe dingen, maar ik hoef geen rappers of rockers te horen op een hardstyle feest.

Als ze eens wat anders willen doen moeten ze maar een Thera of een Geck-o ofzo boeken, of iets wat iig nog met de harddance scene te maken heeft, dit slaat helemaal nergens op
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jor-D schreef:
Wat een huillies hier. Ze doen het eens iets anders dan voorgaande jaren. Wacht het nou maar gewoon af :thumbup:
Sta open voor nieuwe dingen mensen, anders wordt het allemaal zo saai :thumbup:


Ik sta zeker open voor nieuwe dingen, maar ik hoef geen rappers of rockers te horen op een hardstyle feest.

Als ze eens wat anders willen doen moeten ze maar een Thera of een Geck-o ofzo boeken, of iets wat iig nog met de harddance scene te maken heeft, dit slaat helemaal nergens op



Inderdaad, dit gaat echt te ver :') Heeft niets meer met Hardstyle te maken dit.. je komt er om te beuken.. niet om rap aan te horen.

Maarja ik wacht het wel af, misschien is het wel leuk..... >.<
Vorige  1 ... 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen